"הקהל שלנו זה השחקן המכריע"

הבלם של בית שאן, שלי כנפו, מסכם את העונה החולפת בראיון מיוחד לאתר גולר. על השאיפות, הרצון להמשיך ואיפה צריכה להיות בית שאן בהמשך הדרך

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 13-05-2023
  • 09:21

שלי כנפו, בלמה של בית שאן, מסכם עונה ומרגיש פספוס בסיבוב השני לאחר שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון. "כפי שאמרתי כבר, הפועל בית שאן השנה הייתה חייבת להיות קבוצה של פלייאוף, פשוט איבוד של יותר מידי נקודות שהיינו צריכים לקחת בשביל לשמור על הצמרת. ככה אי אפשר להגיע לפלייאוף. לא שמרנו על יציבות לאורך זמן מבחינת תוצאות".

 

"הקהל שלנו זה השחקן המכריע. זה לא מובן מאליו לראות בליגה ב׳ את הקהל מגיע לדחוף את הקבוצה בכל תנאי מזג האוויר בבית במיוחד וגם מלווים אותנו במשחקי החוץ", אמר כנפו.

 

"לגבי הסיבוב השני של העונה, היו שינויים גם בעמדת המאמן וגם בעמדת השחקנים. וההנהלה והקבוצה ציפו לשינוי בחלק השני של הליגה ודברים לא התחברו, אם זה הרכבים שונים או חוסר ריכוז וכדומה, כפי שניתן לראות - והאכזבה של הקהל מובן היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב בחלק השני של העונה גם מבחינת הכדורגל וגם מבחינת תוצאות. לקהל של בית שאן מגיע ליגה הרבה יותר גבוה מליגה ב׳, זה הקהל הכי טוב בליגה ב׳ וא׳ באחריות".

 

מה בשנה הבאה?


"אני נכון לעכשיו בן 27 מרגיש ברוך ה׳ מצוין גופנית, בית שאן זה הבית שלי פה שיחקתי לאורך כמעט כל הקריירה ותמיד תהיה עדיפות, אך לא שולל שום אופציה והכל פתוח לאתגרים חדשים". 

 

לגבי השאלה האחרונה מה יחזיר את בית שאן לימיה הגדולים/ ליגה בכירה יותר?
"בתור שחקן שבבוגרים כבר מעל שבע שנים ורואה את הניסיונות שהיו לאורך השנים לעלייה, משקיע חיצוני שאוהב כדורגל ויגיע לראות את המתקן בבית שאן ואת הקהל שיש לעיר הזו ויבין שאפשר לעשות פה דברים גדולים ולמנף את הקבוצה, אם בטבריה זה אפשרי אז למה לא פה?".

 "הדבר השני זה לבנות שלד שמבוסס על שחקני בבית שכבר רצים בהרכב ולפגוע ברכש שמביאים מבחוץ רק ככה אפשר להתחיל דרך מסוימת", סיכם שלי כנפו.

שלי כנפו, בית שאן זה הבית אבל תמיד פתוח לאתגרים חדשים. צילום; עידן סלם

הוסף תגובה
תגובות