פאדי זיאדה חתם בצעירי טמרה

החלוץ הנהדר, פאדי זיאדה חתם בצעירי טמרה מליגה ב צפון א. הקבוצה מתחזקת במטרה ברורה לעלות לליגה א' בסיום העונה. החלוץ פתח את העונה שעברה עם הפועל בני בענה וסיים את העונה במכבי אכסאל וכבש 23 שערים ומעל 15 בישולים בעונה שמסתמנת כאחת העונות הטובות ביותר של החלוץ הנהדר.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 22-05-2023
  • 21:14

מועדון כדורגל צעירי טמרה ממשיך להתארגן לקראת העונה הבאה כשהודיע על החתמתו של החלוץ הבכיר פאדי זיאדה. פאדי שיחק הרבה שנים בליגה א ואשתקד שיחק במכבי איכסל וכבש 23 שערים. 

 

תגובת המועדון:"אנחנו שמחים מאוד על החחתמה זאת החתמה טובה עבור הקבוצה פאדי חלוץ ברמה גבוהה מאוד - הוא סיים את העונה עם 23 שערים - זה אומר שהוא בין הכי טובים בליגה- חיזוק משמעותי לקבוצה שלנו - שיחקנו מולו 3 פעמיים השנה - ותמיד היה לנו קשה נגדו- החלטנו לצרף אותו ובעזרת השם איתו נשיג את המטרות שלנו - אחרי שאחמד דיאב יחזור מההרחקה - יהיה לנו צמד חלוצים הכי טובים בליגה"

תגובת השחקן פאדי זיאדה: אני מאוד שמח להצטרף לקבוצת צעירי טמרה , יש פה קבוצה מוציינת אנשים נהדרים , לקבוצה יש מטרות וציפיות גדולות ואני אוהב את האתגרים האלה אני מקווה שנצליח ונעשה את העבודה שלנו ובסיום העונה נשיג את המטרות שלנו ."

פאדי זיאדה, חיזוק מצויין לצעירי טמרה.

הוסף תגובה
תגובות