האם המאמן חליל שולי פוטר כי המועצה איימה שהקבוצה לא תקבל תקציב אם יישאר בתפקיד?

הזוי? תחליטו בעצמכם: מאמן בני כאבול האריך את החוזה שלו במועדון לאחר עונה מוצלחת - אבל היום הוא פוטר. האם המועצה התערבה ודרשה לפטר את המאמן לכאורה בגלל שתבע את העירייה כי נפצע? האם העירייה התערבה בצורה כל כך אגרסיבית?

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 31-05-2023
  • 08:03

המאמן חליל שולי, מאמנה של עירוני בני כאבול, חתם על חוזה חדש במועדון לפני כחודש וחצי - ואמש הוא פוטר מהקבוצה. השאלה שנשאלת היא למה? הרי מבחינה מקצועית הכל עבד מצוין מבחינת ההנהלה והמאמן. 


אז מה הסיבה? האם המועצה לא אישרה את התקציב לקבוצה לכאורה כי המאמן חליל שולי נפצע כביכול באצטדיון הביתי בשנה שעברה לפני המשחק נגד יפיע ואף קיבל נכות 10% והוא כביכול תבע את המועצה המקומית בכאבול. 

 

האם במועצה מסרו להנהלת הקבוצה או שהמאמן יוותר על התביעה או שתפטרו אותו בכדי שתקבלו את התקציב שלכם לעונה הבאה? יש לציין שהקבוצה בנויה על התקציב של המועצה ובלי התקציב שלהם הם לא יכולים לפתוח את העונה הבאה אז האם ההנהלה נכנסת ל"בור עמוק" בין המאמן למועצה ובסוף התקבלה החלטה לפטר את המאמן מהתפקיד שלו? 

 

תגובת המאמן חליל שולי:
"עברתי המון בכדורגל. בדבר הזוי כזה עוד נתקלתי. במהלך עבודתי כמאמן כדורגל בקבוצת בני כאבול נפצעתי פציעה קשה בברך ועברתי ניתוח כתוצאה מפגיעה זו. חשוב לציין שנקבע לי אחוז ניכות מהביטוח הלאומי, כמו כן תבעתי את ביטוח מגרש כדורגל בכאבול מקום שבו עבדתי ונפצעתי. למרבה הפלא לפני כמה ימים אני מקבל אולטימטום שאני ממשיך בעבודה שלי בתנאי שאני מוותר על התביעה כנגד פוליסת הביטוח שאותה רוכשת המועצה המקומית בכאבול. בשל הסיבה הלא מקצועית החלטתי במשותף עם ההנהלה על סיום תפקידי כמאמן הקבוצה. בדרך לאתגר הבא. איחוליי בהצלחה לקבוצה ולמאמן הבא״.

 

תגובת המועדון: ״החלטה מאוד קשה, אבל היינו חייבים לעשות את הדבר הזה עבור הקבוצה. אנחנו ישבנו עם המאמן והגענו להחלטה ביחד שאנחנו צריכים להיפרד כי זה לטובת הקבוצה. אנחנו לקחנו החלטה מאוד קשה עבורינו ועבור המאמן ואנחנו מאחלים לו המון בהצלחה״.

חליל שולי, מאמן מקצועי שחייב לאמן את כאבול. ופוליטיקה בצד. צילום: מוחמד עאישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין למה עלתה הכתבה (עבד 31-05-2023, 11:15)
  2. הפסד גדול לכפר כאבול (כאבול 31-05-2023, 18:46)
    עד כמה זה הזוייייי לכפר כאבול!!!! תתביישו תתביישו! אתם הפסדתם מאמן ענק! חליל שולי בהצלחה
  3. הפסד גדול לכפר כאבול (כאבול 31-05-2023, 18:50)
    עד כמה זה הזוייייי לכפר כאבול!!!! תתביישו תתביישו!
  4. ‏פוליטיקה בכדורגל (דן 01-06-2023, 16:39)
    ‏זה אסון גדול