רונן איטח:"חדר הלבשה בריא - זה הסוד שלנו"

דווקא אחרי עונה מוצלחת שהסתיימה בעליית ליגה, המאמן הוותיק לא יזכה לקצור את הפירות ומסכם:"הגענו למאני טיים בשיא ולא סתם נתנו ארבע בראש לקרית גת".

  • על ידי: עמית גרנט
  • 25-06-2023
  • 07:13

איטח, בן 51, מאמן עם נסיון עשיר באימון בכלל ובקבוצות העיר יבנה בפרט חתום על עונה מצוינת שהסתיימה בהעפלה לליגה ב'. לפרנסתו הוא עובד בחברת הסעות באשדוד. בניגוד למכבי יבנה, הקבוצה הבכירה בעיר שמתוחזקת ע"י העירייה, בית"ר יבנה הינה קבוצה פרטית. הקבוצה בבעלותו של אשר שטרית, איש עסקים ובעל מוסך פחחות ומנוהלת ע"י דודנו, אשר שטרית(כן, כן זה לא טעות- יש להם את אותו השם) האיש החזק במועדון.

 

רונן, איך אתה מסכם את העונה?
" זה נכון שהליגה הייתה חלשה העונה אבל עדיין זה לא מוריד מההישג שלנו. עשינו עונה פנטסטית והגענו למאני טיים בכושר שיא. באנו למשחק פלייאוף בקרית גת כשאף אחד לא נתן לנו סיכוי ונתנו להם ארבע בראש."

 

מה היה סוד הקסם שלכם?
"הסוד שלנו היה ללא ספק חדר ההלבשה הבריא של הקבוצה. מרבית החבר'ה יבנאים. כמו כן, בינואר התחזקנו משמעותית. הצטרפו אלינו אפק אזולאי, שרון זוזוט ואמיר קיברט שהגיעו לסגל שגם כך היה סגל טוב ומנוסה עם שחקנים כמו אביתר אלעזרא, הבלמים  עמית לוגסי הוותיק ואביאל אוחנה והשוער, נתנאל שטרית."

 

ובעונה הבאה אתה ממשיך עם הקבוצה?
"לא. דרכינו נפרדו. יש לי הצעות מקבוצות אחרות מהליגה וגם מליגה ב'. בשבועיים הקרובים אקבל החלטה לאן פניי מועדות. אני יכול גם לאמן בליגה א' אבל יש לי בעיה עם אימוני הבוקר שמתנגשים לי עם העבודה."

רונן איטח, סיים עונה נהדרת ביבנה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצוין (אנונימי 25-06-2023, 16:44)
    אימן אותי בעבר בביתר יבנה מאמן שנותן לשחקנים שלו 100% ביטחון .
  2. אימוני בוקר בליגה א? אתה רצינימליגה חובבנית...איך בוקר (אבי בן אמויאל 26-06-2023, 02:25)
    לך לך תספור כמה זרעוני שומשום יש בשקית של קילו שומשום