הפתעה גדולה: מוחמד אבדאח מונה למאמנה של ממב״ע הגולן

הפתעה גדולה בקבוצת ממב״ע הגולן, שהחתימה את המאמן מוחמד אבדאח מאז שנבנתה, לא היה אף אחד מאנשי הצוות מחוץ לאזור הגולן - וזו תהיה הפעם הראשונה: ״אנחנו מאמינים בו״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 05-07-2023
  • 08:42

המאמן מוחמד אבדאח מכפר כאבול יאמן את ממב״ע הגולן. אבדאח אימן בעבר את עירוני בני כאבול, אחווה שעב ובעוד מספר קבוצות בהן לרוב חווה הצלחות גדולות.

 

בשנים האחרונות מי שאימן את הקבוצה היה המאמן וגדי קייש שהיום הו זז קצת הצידה ויהיה מנהל מקצועי כשבתור מאמן די הצליח עם ממב״ע הגולן וההישג הגדול היה לפני שלוש שנים כשהקבוצה הגיעה עד משחקי שמינית הגמר ושם היא פגשה את הקבוצה הגדולה בארץ מכבי תל אביב והפסידה לה רק 3:0.

 

 תגובת המעדון במעמד החתימה של המאמן: ״מדובר במאמן מנוסה שמכיר את הליגה הזאת כבר הרבה שנים ולפני הכל מדובר בבן אדם שהוא גבר אמיתי, נאמן, אני מכיר בתור אחד שעמדנו מולו כיריב וגם בתור חבר לחיים. חיפשנו מאמן שיתאים לנו בסגנון משחק שלנו, שייתן הרבה אנרגיה לשחקנים. עלו כמה שמות מהאזור שלנו, היינו במשא ומתן עם מוחמד אבדאח והוא התלבט מאוד. פחד בגלל המרחק והמזג האוויר אבל בסוף הצלחתי לשכנע אותו״.

 

״אנחנו נעבוד בשיתוף פעולה מלא, יש לנו גם מאמן שוערים מנוסה ואני מאמין שביחד נוביל את הקבוצה לעוד עונה מוצלחת. הוא נותן את הנשימה איפה שהוא עבד וזה מה שעניין אותי. הוא לא בא סתם להעביר את האימון וללכת הביתה ואני מקווה שביחד נצליח ונוביל את הקבוצה״.

המאמן מוחמד אבדאח יחד עם המנהל החזק של ממבע- קיש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מפתיע מאוד (מוחמד 05-07-2023, 19:40)
    אחרי הצעות מליברפול ויובנטוס ומילאן בחר בבני ממבע מאוד מפתיע
  2. מפתיע מאוד (מוחמד 05-07-2023, 19:40)
    אחרי הצעות מליברפול ויובנטוס ומילאן בחר בבני ממבע מאוד מפתיע
  3. מושקע חזק (אנונימי 06-07-2023, 18:37)
    כנראה הוא מושקע חזק בבתים אז זו דרך להחזיר כסף.