מיצוי הפוטנציאל שלך

טל בובליל, מאמן מנטלי ומלווה שחקנים במהלך הקריירה, בעוד טור לגזור ולשמור: איך אתה ממצא את הפוטנציאל שלך ומביא את היכולות שלך לידי ביטוי בכל אימון ומשחק? אם אתה רוצה לבלוט מעל כולם על המגרש, תתחיל בקריאת הכתבה

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-08-2023
  • 14:00

כל השחקנים נמצאים באותו המצב. האמת, כמעט כל השחקנים. גם לך המאמן נותן לשחק במספר עמדות על המגרש? שאלת את עצמך למה זה קורה? ולמה אתה נותן לזה לקרות?! אם נמאס לך להיות חלש מול המאמנים או מול השחקנים הבכירים, תתחיל לעשות את הדבר הבא.

 

הדבר הראשון והחשוב ביותר עבור שחקן כדורגל זה לשבת בשקט, לקחת דף ועט, להקדיש 18 דקות ולכתוב את החוזקות שלו כשחקן וספורטאי. כן חוזקות. מה החוזקות שלך? האם אתה יודע אותן בביטחון והאם אתה מביא כל אימון וכל משחק את החוזקות שלך במאה אחוז פוטנציאל? שאלה מעניינת.

 

אני מלווה עשרות שחקנים על בסיס שבועי, ואחד התרגולים הראשונים שלנו זה איפיון החוזקות של האדם, הספורטאי והשחקן. זה הכיף הכי גדול שלי לראות איך שחקן מתחיל במצב של בלבול וחוסר ביטחון, ומהר מאוד הופך להיות אדם מלא ביטחון, ספורטאי עוצמתי ושחקן עם יכולות ברורות. 

 

זה החלק החשוב ביותר, ברגע שברור לך מה הן היכולות והחוזקות שלך במדויק, המאמנים והשחקנים סביבך מבינים את היכולות והחוזקות שלך. הם מתחילים לכבד ולהעריך אותך כשחקן. אם אתה לא תדע במדויק, הם לא ידעו בכלל. ולכן תקבל מעט מאוד תשומת לב ודקות משחק.

 

תקדיש לעצמך (כבר עכשיו) 18 דקות של כתיבת 25 חוזקות שלך כאדם, ספורטאי ושחקן כדורגל. לאחר מכן תצמצם אחד אחרי השני, עד שתגיע למצב שאתה מחזיק ביד 3-5 חוזקות שהן בדיוק אתה, מתארות אותך ומעצימות אותך. אתה צריך להיות גאה בחוזקות שלך. 

 

תשאל את עצמך, איך איצטדיון מלא בקהל, רואה אותך? איזה שחקן הם רואים על המגרש במדויק?  דקות בשבילך. 

 

טל בובליל

ליווי שחקנים ואימון מנטלי

טל בובליל. ליווי מנטלי לשחקנים שרוצים להתקדם

הוסף תגובה
תגובות