"מתסכל לראות את האכזבה של הילדים על כל אימון שמבוטל"

כך אמר שי כהן, מאמן מחלקת הנוער של הפועל רמת ישראל שמתאמנת בצל האירועים של מלחמת חרבות ברזל'. רמת ישראל עשה איחוד עם הפועל קרית שלום מורכבת מילדים ממגוון רחב של ילדים ומשתתף וכעת המועדון המשותף חולק חלק בליגת 'צו פיוס'. הקבוצה המאוחדת רתמה את שחקני מחלקת הנוער על מנת לאסוף תרומות וחבילות ללוחמים שבדרום

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-12-2023
  • 15:29

הפועל רמת ישראל בראשות יניב נח, הוא מועדון וותיק שכבר עשרות שנים מתנדנד בין ליגה ב' לליגה ג' וכמוהו מועדון הפועל קרית שלום בהנהלתו של ירון כהן צמח. לפני מספר שנים החליטו ראשי המועדונים (שלהם מגרש משותף) להתאחד לקבוצה אחת. לפני 3 שנים הוחלט להקים מחלקת נוער וכיום מלבד קבוצת הבוגרים, יש למועדון עוד 6 קבוצות ליגה מגיל נוער עד לילדים בני 10. המועדון מוצהר כ"צו פיוס" ומכיל בתוכו מגוון רחב של אוכלוסיה.

במועדון מספרים על המגוון הרחב הקיים במחלקת הנוער של הקבוצה המאוחדת: "אצלנו רצים על הדשא חרדים, חילונים וילדי מהגרי עבודה מדרום ת"א כמשפחה אחת שמחה. המועדון מחנך אותם לאחווה, הדדיות, שיתוף פעולה ונתינה. בע"ה נמשיך בעשייה מבורכת למען הילדים ונקים מחלקת נוער שלמה שתשרת את קהילת האזור".

 

מי שאמון על העבודה עם מחלקת הנוער של המועדון הוא שי כהן, שברוב הזמן מוביל את מחלקת הנועא היפה והטובה הזאת. שי כהן מספר לאתר 'גולר' על: "אנחנו המבוגרים יודעים להתאזר בסבלנות ולהמתין לחידוש הליגה, אבל כשאתה רואה את האכזבה של הילדים על כל אימון שמבוטל זה מתסכל. הילדים רוצים לבוא, להתאמן, לרוץ, לצחוק ולהבקיע ובמקום זה מושבתים בבית שבועות שלמים. אנחנו מודעים לכך שביטחון הילדים מעל הכל ומשתפים פעולה עם כל הרשויות וההנחיות של פיקוד העורף, אך במקביל מבקשים שיעשו הכל על מנת שהילדים יוכלו לחזור לשחק בהקדם". 

עוד אומר שי כהן על חזרה לאימונים ולמשחקים הצל מלחמת חרבות ברזל: "במגרשים שיש ממ"ד או מקלט זמין אפשר לשחק כדורגל. אצלנו המאמנים והשחקנים מתורגלים בהגעה בטוחה ובזמן הדרוש למרחב מוגן. אנחנו מאמינים שמכל מצב אפשר להפיק משהו טוב וכך אנחנו עושים".


שי גם מספר על העשייה של המועדון המאוחד ולתרומה שלהם למלחמה: "כמובן שנרתמנו, בהנהלת יניב נח וירון כהן צמח, בסיוע לעורף ובשליחת חבילות ענק ללוחמינו בדרום. הילדים שמחו לראות לוחמים מהחזית מודים להם בסרטונים על התרומה לצה"ל ולמדינה".

לסיום אמר כהן: "הפועל רמת ישראל מאחלת שקט, שלום וביטחון לכל חברינו מכל המועדונים בארץ וכמובן רפואה שלמה לפצועים והחזרה מהירה של החטופים".

שי כהן (על הקווים) מספר עד כמה הילדים רוצים לחזור למגרשים. צילום: נזאח

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה המצב מה עדיף (אכן 02-12-2023, 18:17)
    אנחנו במלחמה שיתבאסו עדיף שלא יפגעו יגיעו ימים טובים יותר במאי לא עכשיו