סיכום הסיבוב הראשון של ליגה א' צפון

הסיבוב הראשון בליגה א' צפון הסתיים, סיבוב שאפשר לציין שהליגה די שוויונית וכל קבוצה יכולה לעלות ליגה וכל קבוצה יכולה לרדת... אבל מי היה מאמן הסיבוב? מי כוכב הסיבוב? ומי בנבחרת הכי טובה של הסיבוב הראשון...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-02-2024
  • 09:14

ונעבור למצטייני הסיבוב בליגה א צפון:

כוכב הסיבוב: פיראס גנאים (מ.ס. טירה)

כוכבה של טירה, כבש 9 שערים והוביל את טירה למקום השני צמוד צמוד לרעננה המובילה. פיראס חלוץ גדול מידות ויש לו הכל על מנת להגיע לליגות הגבוהות. 

 

פיראס גנאים, כוכב המחזור של אתר גולר. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן הסיבוב: אסי אלימלך (הפועל רעננה)

מאמנה של הפועל רעננה שהגיע אחרי עונה מצויינת בבאקה אל גרביה, מוכיח את כישוריו העונה ברעננה ואם לא יקרה משהו מיוחד, הוא גם יוביל את רעננה לליגה הלאומית. שאפו אסי!

 

הקבוצה המפתיעה של הסיבוב: הפועל באקה אל גרביה

קבוצתו של עוואדי נבתנה מחדש בתחילת העונה והרבה הרימו גבה שאמרו שהקבוצה תתמודד בחלק העליון של הטבלה, שאפו ענק למאמן הצעיר, מוחמד עוואדי, שבנה יופי של קבוצה שמוביל אותה לצמרת הגבוהה. 

 

2. הקבוצה המפתיעה של הסיבוב: עירוני נשר

נשר מציגה ניהול נכון, תקציב נמוך והצלחה יפה על המגרש. הקבוצה עם סגל השחקנים אולי הצעיר בליגה נמצאת רק נקודה מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון. שאפו ענק לבעלי הקבוצה שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב שמוכיחים שעם ניהול נכון אפשר להוביל קבוצה לצמרת הטבלה. 

 

קהל הסיבוב: מ.ס. טירה

איזה קהל גדול יש לטירה , פשוט חוויה להגיע למשחקים של טירה רק כדי לראות את הקהל הגדול הזה מעודד ושר ובעיקר תומך בשחקנים שלו ורואים את התוצאות על המגרש. ללא ספק השחקן ה 12 של טירה על המגרש. שאפו! כמו כן שאפו לקהל של טייבה שלמרות המצב בטבלה של קבוצתו עוזר לה ותומך בה...שאפו ענק!

 

אסי אלימלך, עבודה נהדרת שלו בהפועל רעננה. צילום: מחמוד עאישי

 

נבחרת הסיבוב:

שוער: עמית סרוסי (הפועל רעננה)

שוערה המצויין של רעננה, ספג רק 7 שערים והציג יכולת אדירה בשער. שוער טוב זה חצי קבוצה ורואים את זה בתוצאות של רעננה העונה ואם הם יעלו ליגה זה יהיה הרבה בזכות שוערה המצויין. 

 

הגנה:

חיים מקונן (הפועל רעננה)

מגנה המצויין של רעננה, סוגר נהדר בחלק האחורי, תומך רבות בחלק ההתקפי, מייצר מצבים וכבש שלושה שערים - חלקם מאד חשובים במאבקי הצמרת. 

 

מאור גד (הפועל רעננה)

בלמה המצויין של רעננה, סוגר נהדר את החלק האחורי של קבוצתו, כמעט ולא מאפשר ליריבה להגיע למצבי הבקעה. מכוון את כל החלק האחורי של קבוצתו והוא הסיבה העיקרית שרעננה במקום הראשון. 

 

מוחמד קעאדן (הפועל באקה אל גרביה)

בלמה המצויין של באקה משחק חזק, חכם, עם הרבה אחריות ללא פשרות ולא סתם קבוצתו ספגה כמות שערים מהמעטים בליגה. 

 

עאטף מוסא (צעירי אום אל פאחם)

מגנה של צעירי אום אל פאחם נמצא בכושר נהדר, סוגר בחלק ההגנתי, תוקף רבות בחלק ההתקפי וממש בולט באום אל פאחם ובכדורגל המרשים שהיא מציגה. 

 

עמית סרוסי, עונה נהדרת שלו בהפועל רעננה. צילום: חגאג רחאל

 

קישור:

שלום אדרי (מ.ס. טירה)

קשרה המצויין של טירה מציג יכולת נהדרת העונה כשהוא כובש 6 שערים שעזרו לקבוצתו להגיע למקום השני. יש לציין גם את דודו אדרי שמשחק במספר תפקידים, כמגן וכקשר אחורי - חלום של כל מאמן. 

 

עידו גונן (מ.ס. טירה)

קשרה המצויין של טירה מציג העונה יכולת מצויינת, מוביל את טירה לצמרת הגבוהה. מוציא היטב את קבוצתו להתקפות מעבר. עידו שחקן איכותי ביותר, מנהיג אמיתי במרכז המגרש ולכן לא מוותרים על גונן ומחתימים אותו שנים רבות במועדון. 

 

בר שמש (הפועל רעננה)

קשרה המצויין של הפועל רעננה נמצא בעונה נהדרת וממשיך את יכולתו מהשנים האחרונות. מבשל שערים לחבריו, מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו וכשבר שמש טוב קבוצתו מנצחת.

 

בר שמש, עונה נהדרת שלו ברעננה. מוביל אותם ללאומית. צילום: חגאג רחאל

 

התקפה:

פיראס גנאיים (מ.ס. טירה)

כוכב המחזור של אתר גולר וכל מילה מיותרת. 

 

אליאור סיידר (מ.ס. קרית ים)

חלוצה המצויין של קרית ים כבש העונה 7 שערים והיה מהבולטים בקבוצה ששואפת לעלות ליגה. סיידר מנהיג אמיתי ומוביל את כל החלק ההתקפי בקבוצתו. 

 

אליאור סיידר, עוד עונה נהדרת שלו בקרית ים. צילום: אלכסנדר בוך

 

עיזאת חליילה (הפועל מגדל העמק)

חלוצה המצויין של מגדל העמק כבש 11 שערים ומוליך את מגדל העמק לצמרת הגבוהה. עיזאת מוכיח מדי שנה שהוא גולר אמיתי. 

קהל הסיבוב של מ.ס. טירה. ללא ספק השחקן ה 12...צילום: עלאא בדארנה

הוסף תגובה
תגובות