נבחרת המחזור ה 16- ליגה א דרום

המחזור ה-16 בליגה א' דרום שנתן את האות לפתיחת הסיבוב השני, היה הפכפך כשנרשמו בו הפסדים לשתי המובילות, דימונה וכפר שלם כשהדולקות אחריהן שמשון ת"א, מודיעין וחולון צימצמו את ההפרש ואולי פתחו את המאבק. בתחתית מרמורק, בקעת הירדן, עידוני אשדוד וכפר קאסם לא ניצחו. אז מי היה שחקן המחזור? ומי בנבחרת של השבוע? בכתבה שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-02-2024
  • 14:37

אם מחזור הפתיחה של הסיבוב השני הוא איתות להמשך הליגה, הרי מחכה לנו עונה מרתקת. הפסדיהן המפתיעים של שתי המוליכות לקבוצות תחתית והניצחונות של הדולקות אחריהן, פתחו את המאבק בצמרת הגבוהה. בתחתית אין יותר מידי חדש, למעט הניצחונות המפתיעים של שעריים ולוד, כשיתר הקבוצות המשיכו לאבד נקודות.

 

ונעבור למצטיינים:

 

שוער:

שליו מנחם (הפועל לוד)

שוערה של לוד נתן משחק ענק מול כפר שלם, עצר לא מעט מצבים בטוחים לשער ונתן ביטחון רב לחבריו להגנה. באותה נשימה אפשר גם לציין את שוער בקעת הירדן, נדב מדינה שהיה מצויין מול שמשון ת"א ועצר פנדל גורלי. 

 

הגנה:

בן אלגרבלי (מכבי שעריים)

בלמה המצויין של שעריים, היה  במיטבו מול דימונה החזקה, שלט בהגנה, כיוון את חבריו חילץ המון כדורים ולא אפשר לחלוצי היריבה להגיע למצבי הבקעה. 

 

אופק יפרח, ה"מסי" של ליגה א. צילום: אבי רביבו

 

אדיר מאיה (ביתר נורדיה ירושלים)

מגנה הימני של נורדיה, היה מצויין מול הפועל הרצליה, הגנתית והתקפית, תמך רבות בחבריו וייצר מצבים לקבוצתו. מאיה הצעיר ממשיך להוכיח מדי משחק את כישרונו ואין ספק שהוא יגיע לליגות הבכירות. 

 

אור גרינברג (שמשון ת"א)

מגנה השמאלי של שמשון היה פעלתן מאד הגנתית והתקפית ורושם בינתיים שיפור גדול מאד מאז שהתחילה העונה. הוא הרבה להכניס כדורים להחלוצים שהרבו גם להחמיץ.

 

קישור:

אופק "מסי" יפרח (הפועל לוד)

כוכבה של הפועל לוד, היה מצויין מול כפר שלם. שלט במרכז המגרש, חילק כדורים לחבריו, נתן הרבה ביטחון לשחקנים הצעירים של קבוצה, ייצר מצבים רבים וכמובן בישל את השער החשוב שהביא לה את 3 הנקודות היקרות. מסי או לא מסי?

 

דסלין דסה (ירמיהו חולון)

קשרה האחורי של חולון, עצר את כל ההתקפות של מרמורק במרכז המגרש, ותמך רבות בחבריו בחלק הקדמי. היה מהבולטים בניצחון. 

 

נתנאל פרץ (אדומים אשדוד)

קשרה המצויין של אדומים אשדוד, היה במיטבו מול יבנה, סיכן את שער היריבה כבש שני שערים יפים שמראים על טכניקה גבוהה והביא נקודה לקבוצתו. 

 

בן רוזליו (ירמיהו חולון)

קשרה המצויין של חולון היה מעורב בכל השערים של קבוצתו, בישל את הראשון למאור אסור, התחיל את המהלך של השער השני וכבש את השלישי במהלך קבוצתי. מה צריך עוד מקשר? שאפו!

 

מאי מזל, בישל שני שערים והביא ניצחון לקבוצתו. צילום: גלעד אימס

 

מאי מזל (ביתר נורדיה ירושלים)

שחקנה של נורדיה חזר לליגה וממשיך להוכיח מדי שבוע איזה שחקן איכוי הוא. מטריד את הגנת היריבה ללא הרף, יצר מצבים לחבריו ובישל שני שערים שהביאו לניצחון גדול על הרצליה. 

 

מישל חורי (עירוני מודיעין)- כוכב המחזור של אתר גולר!

קשרה של מודיעין, היה מצויין מול שמשון כפר קאסם. הטריד את הגנת היריבה, ובנוסף לשלושער הענק שכבד (השני בקריירה שלו), הגיע לעוד מצבים. במו רגליו הביא ניצחון ענק למודיעין שיכולה בהחלט להתמודד על העליה העונה. 

 

ציון חיון, עשה ניצחון ענק על כפר שלם. צילום: אבי רביבו

 

התקפה:

הדר לוי (קרית מלאכי)

חלוצה המצויין של קרית מלאכי שנותן את הלב והנשמה בכל משחק וכך גם במשחק החשוב נגד עירוני אשדוד. גולר בנשמה שניצח את המשחק עם שער שלישי סך כל העונה. אין ספק כי צומח במלאכי חלוץ מצויין. 

 

מאמן:

ציון חיון (הפועל לוד)

רון קופרלי משעריים עשה ניצחון ענק על דימונה, דני טולמסנוב מקרית מלאכי עשה ניצחון גדול על עירוני אשדוד, אבל מעל כולם בלט מאמנה של הפועל לוד, ציון חיון שהגיע משום מקום, קיבל קרדיט מאופיר רגב והחזיר בריבית דריבית עם ניהול משחק יוצא מן הכלל מול כפר שלם. שאפו לציון על הניצחון על כפר שלם ועל העונה כולה!

 

כוכב המחזור:

מישל חורי (עירוני מודיעין)

אין ספק שהתואר השבוע הולך למישל חורי ולא רק בגלל השלושער שכבש אלא בשל העובדה שהיה המנוע של קבוצתו במשחק ובכלל בעונה כולה ויש לו מניות רבות בעובדה שהקבוצה מדורגת במקום השלישי והמפתיע.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אופק יפרח לא בישל ולא מצטיין (אליהו 20-02-2024, 16:39)
    אופק יפרח לא בישל את השער, היה לא רע במשחק אבל הגול היה מבעיטה של הבלם של לוד למעלה ונגיחה של בלם כפר שלם לעבודי שבעט חזק לפינה. לא להמציא
  2. חלוצה של מכבי קרית מלאכי (דוד אברהם 20-02-2024, 18:41)
    בחור צעיר או יגיע לרמות הגבוהות
  3. בטוח נועם שוהם הגיב (אופק 20-02-2024, 19:04)
    נועם שוהם אופק בישל אופק עשה בית ספר לכדורגל לחבורת המיליונים שלך בית ספר לכדורגל לא בושה להגיד אופק יפרח ועוד 10 תלמד להפסיד בכבוד