תחזית ליגה א דרום- מחזור מספר 17

המאמן הוותיק, יוסי חכים מביא לנו השבוע את תחזית המחזור ה 17 בליגה א' דרום בו מארחת דימונה את כפר שלם למשחק העונה. מודיעין את הרצליה. ומה עם יתר המשחקים? מי תנצח? מי תפסיד? הכל בתחזית שלפניכם.

  • על ידי: יוסי חכים
  • 22-02-2024
  • 11:35

ונעבור למשחקים:

שמשון כפר קאסם - מכבי עירוני אשדוד
שמשון היא קבוצה שנבנתה להישאר בליגה ועושים שם עבודה טובה מאד ומצליחים לצבור נקודות יקרות. מולם תתיצב מכבי ע. אשדוד, שגם בנו קבוצה טובה וצעירה. אמנם במחזורים האחרונים אשדוד איבדה המון נקודות והתקרבה לתחתית הבוערת ולכן היא חייבת לנצח, אם כילא יהיה קל מול כפר קאסם. הניחוש שלי: תיקו.

 

בקעת הירדן - ירמיהו חולון
הבקעה בתחתית נלחמת על חייה וזו מלחמה לא פשוטה. מולה ניצבת חולון של מוסא, קבוצה טובה בשבשורותחה שחקנים שוברי שוויון. אם חולון רוצים להידבק לצמרת הם חייבים לנצח, אבל הבקעה יודעת לעשות חיים קשים לקבוצות. תשאלו שת שמשון ת"א. 
הניחוש שלי: תיקו.

 

מאי מזל מנורדיה. נורדיה בחודש נהדר - ירצו להמשיך במומנטום מול אדומים אשדוד. צילום: גלעד אימס

 

הפועל מרמורק - מכבי יבנה
הקבוצה המפוארת מרחובות נקלעה העונה לתחתית הבוערת. אמנם המאמן, רונן וינשטיין עושה עבודה טובה ולא פשוטה אך בינתיים זה הולך קשה. מנגד,  מכבי יבנה קבוצה לא פחות מפוארת עם סגל מצויין והיא חייבת לחזור לנצח כדי להתקדם לאן שהיא אמורה להיות, בצמרת הכי גבוהה! שתי קבוצות עם קהלים מדהימים.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל הרצליה - עירוני מודיעין
הפועל הרצליה בנתה יופי של קבוצה שמשחקת כדורגל חיובי. מולה מתייצבת מודיעין שלה מאמן מנוסה ואיכותי כארז בנודיס, שבמקרה עשה עונה מדהימה שנה שעברה בהרצליה. משחק דרבי פרטי שלו. האיכויות של מודיעין עדיפות.

הניחוש שלי: ניצחון למודיעין

 

עירוני דימונה - הפועל כפר שלם
אוי איזה משחק. דימונה אחרי פתיחה צולעת, כבר דבוקה לכפר שלם. יש שם סגל מצוין שאיבד נקודות יקרות וחבל. מנגד ,כפר שלם מועדון מדהים עם יופי של קבוצה צעירה שהתחזקה בשבועיים האחרונים וגם שם מעדו במחזור שעבר. כמובן משחק המחזור, מאד קשה לניחוש.

הניחוש שלי: לא תהיה הכרעה

 

ראש בראש דימונה מול כפר שלם. מי ינצח? 

 

א.ס. אשדוד - ביתר נורדיה
באשדוד בנו קבוצה מאוד איכותית שפשוט חייבת להיות בצמרת המאד גבוהה! אחרי מינויו של ויקטור גניש כמאמן יש לי תחושה שישתדרגו. מולה נורדיה שחזרה לליגה א' עם הצבע והקהל המדהים שלה וכמובן עם מאמן מאוד מנוסה. היא רק רוצה להישאר בליגה.

הניחוש שלי: ניצחון לאשדוד.

 

קרית מלאכי - שעריים
העולה החדשה בנתה קבוצה טובה וראוייה כשהמטרה להישאר בליגה. בנתיים עושים שם את העבודה. מולם שעריים, עוד מועדון גדול שמדשדש שחייב לחזור למקומו הטבעי שהוא הצמרת הגבוהה.

הניחוש שלי: תיקו.

יוסי חכים, תחזית ליגה א דרום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדון יוסי (מושיקו 22-02-2024, 16:23)
    כל הקבוצות צריכות להיות בצמרת ? אתה רוצה לרמוז שכולם כישלון
  2. מרמורק בקעת הירדן מפסידים (נטרלי 22-02-2024, 21:15)
    עירוני אשדוד תיקו בשמשון מרמורק מפסידה ליבנה חולון מנצחת את הבקעה דימונה מפסידה בבית לכפר שלם
  3. חכים (שי 23-02-2024, 19:40)
    אל תגיע לאשדוד אל תישקח מה היה לך שם בסוף
  4. רק אתה תשאיר את מרמורק ליגה (החתן של אבנר 24-02-2024, 20:25)
  5. בהצלחה למרמורק (השכן של אברם 25-02-2024, 07:18)
    אנחנו לא יורדים