הסקר הגדול: מי ינצח? דימונה או כפר שלם?

הסקר הגדול של אתר גולר ביחס למשחק העונה: מי ינצח? עירוני דימונה או הפועל כפר שלם? ומי תעלה ליגה? מה חושבים המומחים שמכירים את ליגה א ? ומה אתם חושבים?

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-02-2024
  • 16:28

תוצאות הסקר הגדול: 

שי מאור מנהל מקצועי עירוני מודיעין: "הפועל כפר שלם ינצחו כי יש להם יותר נסיון במשחקים מהסוג הזה. ולדעתי הם גם יעלו ליגה. "

 

דוד רביבו מנהל מקצועי אדומים אשדוד: לדעתי המשחק יסתיים בתיקו. שתי הקבוצות שוות במשחק הזה. אבל לדעתי דימונה תעלה ליגה כי יש לה סגל שחקנים שכולל ספסל טובים יותר. וזה חשוב מאד להמשך העונה וזה גם מה שיכריע את העונה כולה". 

 

 

אורן דניאל מסוכות השחקנים D@A : "כולם חושבים שהמשחק יסתיים בתיקו. אני חושב שהמשחק יסתיים בניצחון של דימונה. הקבוצה נבנתה לעלות ליגה עם סגל שחקנים וצוות אימון מהבכירים בארץ. הם עדיפים במשחק בית, עם הקהל שלהם. ניצחון לכפר שלם. "

 

רפי אזולאי יו"ר קרית מלאכי : שתי קבוצות מצויינות! מצד אחד דימונה עם סגל נוצץ ויקר וללא ספק באיכות מעל הליגה, מצד שני כפר שלם עם קבוצה צעירה וכישורנית (וגם המון לב ונשמה של איתן ואביחי מאחורי הקלעים) אני חושב שדווקא כפר שלם ינצחו כי הלחץ במקרה הזה יותר על דימונה בבית שלהם עם הקהל שלהם שמצפה לניצחן בכל משחק. בכל מקורה אני מאחל בצלחה לשתי הקבוצות ולא לשכוח שזה רק ספורט. 

 

דורון אוחיון האיש החזק בעירוני אשדוד: "אני מהמר על כפר שלם שינצחו ביום שישי כי לפי דעתי יש להם סגל שחקנים יותר טוב מדימונה למרות שיש לדימונה שלושה שחקנים מעל הליגה. כפר שלם יעלו ליגה בוודאות בסיום העונה. אני לא רואה קבוצה אחרת מכפר שלם ששולטת בליגה בכל המובנים גם במגרש וגם מסביב. "

 

צביקה לוי המאמן הבכיר: משחק עונה ללא ספק שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים לא צפויים וזה רק מראה שהליגה השנה תהיה ליגה משוגעת עד הסוף ברור שהקבוצה שתנצח תתן לעצמה ביטחון ומקדמה חשובה להמשך אבל גם אחרי המשחק הכל ישאר פתוח לחלוטין בטח לאור התוצאות הלא צפויות בכל מחזור. דימונה עם עומק גדול יותר מהכפר ובמשחק בית הם יהיו עדיפים בטח עם עבודה נכונה מאוד של הצוות המקצועי אבל כפר שלם עם דרך מאוד ברורה של מאמן ועם שחקנים שממושמעים לדרך ואני צופה משחק עיקש מאוד שיסתיים בתוצאת תיקו .

 

יוסי זוזוט המאמן הבכיר, מבין משהו בליגה א חושב שיסתיים בתיקו. צילום: איתן ידגר

 

גיא וייס הסוכן הבכיר: משחק שקול ושוויוני בין 2 המועמדות העיקריות לעלייה. כמו בכל משחק העונה בליגה א דרום הכל אפשרי ואין שום תוצאה שתהווה "הפתעה". הולך על תיקו במשחק. קשה להתנבא מי תעלה ליגה מבין שתיהן. עם מה שקורה העונה תעלה זו שתטעה פחות ותבוא יותר מוכנה בכל משחק נתון. וצריך לזכור שיש מאחוריהן עוד 2 קבוצות איכותיות שרודפות וממש לא רחוקות בדמות שמשון ומודיעין".

 

רונן ויינשטיין מאמן מרמורק:"לדעתי אילו שתיי הקבוצות הכי טובות ואיכותיות בליגה.שתיהן לא יודעות לקחת הזדמנויות וליברוח אחת לשניה. לדעתי זה משחק של תיקו עם עדיפות לדימונה. ואייך שאני רואה את הסגלים לדימונה סגל רחב ואיכותי. ולכן היא תנצח בסוף המירוץ ותעלה ליגה"

 

איסמעיל סרסור מאמן שמשון כפר קאסם: משחק עונה בין שתי קבוצות טובות מאוד עם סגל מצוין, מצד אחד דימונה מגיעה אחרי הפסד מפתיע נגד שעריים ומצד שני כפר שלם אחרי הפסד מפתיע נגד לוד , שתי הקבוצות לא יציבות לאחרונה , לא מצליחות לחבר כמה נצחונות ברצף, לפי דעתי המשחק הזה לא קובע מי העולה , אבל מי שינצח יתן לו דחיפה קדימה , אני חושב שיגמר בתיקו עם שערים , לשתי הקבוצות יש התקפות מהטובות בליגה , והם יצליחו להבקיע, בסוף הקבוצה שתשמור על יציבות ולא תפסיד לקבוצות התחתית תעלה ליגה."

 

אופר רגב, האיש החזק בהפועל לוד: "חד משמעי הפועל כפר שלם ינצחו ויותר מגול אחד. לדעתי מי שיעלה זה כפר שלם או עירוני מודיעין שתי הקבוצות האלה הכי טובות בליגה." 

 

דורון ממן המאמן הוותיק: בגדול שתיהן מאכזבות למרות שהן במקום הראשון. בעונות קודמות קצב צבירת הנקודות שלהן היה בקושי מספיק למקום רביעי חמישי. למרות הסגלים המטורפים של שתיהן לא יהיה יותר מגול אחד לפי דעתי. ואני חושב שדימונה ינצחו מכיוון שיש להם יותר שחקני הכרעה. אי אפשר אצלם לדעת מי יבקיע. הם לא בנויים רק על שחקני ההתקפה. הקבוצה שתנצח מחר ואני מאמין שזאת תהיה דימונה היא תעלה. ואם היא תממש את האיכות והעומק שיש לה אז היא תבטיח את העלייה כמה מחזורים לפני סוף העונה.

 

יוסי זוזוט המאמן שמזוהה עם מכבי יבנה  יותר מכולם: "שתי קבוצות חזקות מאוד שנבנו לעשות עליה .משחק צמרת לכל דבר דימונה מפספסת מידי פעם את הבתיות, כפר שלם לא יציבה. משחק מאוד קשה לניחוש אני ילך על משחק תיקו שיעלה לרמה גבוה מקווה בשביל הקהל בהצלחה לשתיי הקבוצות במהלך העונה.

 

משה גולדנברג, הסוכן הבכיר חושב שהמשחק יסתיים בתיקו. 

 

משה גולדנברג הסוכן הבכיר: המשחק יסתיים בתיקו. דימונה קבוצה מצויינת אבל כפר שלם יעלו ליגה. הם יעלו כי יש להם יותר נסיון כי דימונה עדיין לא היתה במאבקים האלה ולא יהיה נורא אם הם יעלו עונה הבאה. אבל הנסיון יכריע כי הם כבר עלו מהליגה הזאת. "

 

ניר שטרית מנכ"ל הפועל הרצליה: "משחק מאד צמוד בין שתי קבצות הטובות בליגה. אף קבוצה לא תרצה להפסיד הפסד שני ברציפות כי יש לזה השלכות. משחק שקול מאד ולכן המשחק יסתיים בתיקו כי לא ירצו להפסיד משחק שני ברציפות." 

 

ארז בנודיס מאמן עירוני מודיעין: "המשחק יסתיים בתיקו כפי שהסתיים בסיבוב הראשון. שתי הקבוצות לא ירצו להפסיד את המשחק הזה כדי שלא יפתח פער בינהן. מי תעלה ליגה? זה ילך עד הסוף וזה יוכרע בהפרש נקודה לפה או פה ותעלה אחת משתי הקבוצות. "

 

הסקר הגדול!! מי ינצח?? צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאלה לאורן דניאל (יוני 22-02-2024, 17:45)
    תחליט דימונה תנצח ובסוף אתה רושם ניצחון לכפר
  2. יאללה כפר שלם! (אוהד 22-02-2024, 18:23)
    אוהבים! ????⚽️????
  3. לדעתי הקבוצה הטובה מהשלוש (בדיחה מודיעין 22-02-2024, 18:25)
    המאמן והמנהל המקצועי מהמרים מי תעלה מבן השתיים תגידו זאת לא בדיחה ??? על מה משלמים להם הרבה כסף
  4. דימונהינצחו (אבי 22-02-2024, 20:31)
    ויעלו ליגה כפר חרא הערסים יקברו בליגה א קבוצה עם שמונה אוהדים אין למה מקום גם בליגה א
  5. הכפר (האוהד הותיק 24-02-2024, 20:03)
    שבוע טוב לכולם לכול מי שאמר שלדימונה יש סגל עמוק ויקר שיש להם מאמן טוב ויש להם את המנהל המיקצועי מי עים לו השם הנוצץ ניר קליגר ומי שאמר שכפר שלם יפסידן הכפר עשה בית ספר לכדורגל לדימונה שיישים את הקובע הכפר ניצח בגדול והכפר יעלה ליגה בעזרת השם נעשה ונצליח כול הכבוד לכולם העושים במלאכה וכול הכבוד לשחקנים שעשו הכול ונילחמו בכדי לנצח שפו לכולם השנה רק הכפר יעלו ליגה בעזרת השם