המלך פיליפ הראשון

אין ספק כי עירוני מודיעין עושה את העונה הכי טובה שלה מאז שנוסדה. מקום שלישי בליגה א' דרום, 4 נקודות בלבד מהמוליכות ובשישי הפער עוד יכול להצטמק. מי שיש לו הרבה מניות בהישג הוא הבלם המוכשר, פיליפ חאייכ שאומר: "יש לנו חומר שחקנים וצוות מקצועי מעולים"

  • על ידי: ענר אלדר
  • 23-02-2024
  • 08:42

תראו לנו אחד שהיה מהמר בתחילת על עירוני מודיעין כפקטור בצמרת הגבוהה. לא בטוח שהיה אחד כזה. בשורה התחתונה, זו עובדה. הקבוצה מדורגת במקום השלישי בליגה א' דרום עם 7 ניצחונות ורק רק 4 נקודות מצמד המוליכות, מ.ס. דימונה והפועל כפר שלם.

אחרי עונה בינונית בעונה שעברה (מקום 11) אף אחד באמת לא ספר אותה. אבל זו עובדה, עירוני מודיעין, אחד המועדונים המסודרים ביותר בליגה, נבנה לאט לאט ובטוח והעונה עושה רושם שקוצרים שם את הפירות.

ביום שישי הקרוב, תפגוש הקבוצה למשחק מאד את הפועל הרצליה כשהעיניים נשואות לעבר משחק העונה. ניצחון של מודיעין ותיקו בין דימונה לכפר שלם יצמיד אותה אל הצמרת הגבוהה.

אחרי הניצחון בשישי האחרון, 1:3 על כפר קאסם במודיעין רק רוצים להמשיך את המומנטום. לפני המשחק החשוב, תפסנו לשיחה קצרה את אחד השחקנים הבולטים בשורותיה, פיליפ חאייכ. שוחחנו על הצלחת הקבוצה, תכנית המשחק ליום שישי ועל המצב במדינה.

 

פיליפ, עושה רושם שהקבוצה מפגינה יציבות, משחק טוב, הפתעה?

"אני לא חושב שזאת הפתעה. יש לנו חומר שחקנים וצוות מקצועי מצוין. בנוסף אנו מקבלים מעטפת מצוינת מההנהלה. נכון שלקח לנו קצת זמן להתחבר כקבוצה וזה מובן, בסך הכל כמעט סגל נבנה מחדש השנה ומן הסתם לוקח לדברים זמן להתחבר. אני עדיין חושב שאנחנו עוד לא בשיא. יש לנו פציעות והרחקות של חלק משחקני המפתח. מקווה שנגיע למאני טיים בשיא הכושר".

 

אתם רק 4 נקודות מהמקום הראשון, מה אתם כקבוצה הולכים לעשות כדי להגיע לשם?

"אנחנו חיים ממשחק למשחק, מנסים לצבור 3 נקודות בכל משחק, בונים ביטחון ואמונה שאפשר לעשות את הבלתי יאומן בסוף אפריל. אין ספק שבשביל זה צריך להראות המון אופי ולהתעלות מכיוון שיש בליגה קבוצות מצוינות עם תקציבים גדולים שכבר הוכיחו בחצי עונה הזאת מה הן שוות".

 

איך אתה מרגיש להיות בקבוצה במודיעין השנה?

"מבחינה אישית אני נהנה מאוד במועדון ונמצא מבחינת כושר בעונה טובה עד עכשיו. מקווה להמשיך ביכולת הזאת".

 

איך זה מרגיש לשחק בזמנים הקשים הללו?

"המצב קשה לכולנו אבל אנחנו מנסים להתעסק כמה שאפשר בכדורגל. מקווה ומאמין שיבואו זמנים טובים".

איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. מודעין (מודעין 23-02-2024, 09:42)
    פיליפ חייכ לא קשר אלא בלם ולצידו עידן וינטרוב רבותי ביחד הם צמד הבלמים הטובים בליגה . בחירה מעולה של בנודיס !
  2. פיליפ בלם איך הגעת לקשר? חחחח (בדיחה אדון כתב 23-02-2024, 09:47)
  3. אכן צמד בלמים מהשורה הראשונה,וינטראוב הגרזן,פיליפ שמקרין רוגע (גילי 23-02-2024, 15:30)
    הבעיה במודיעין זה השוער
  4. דודה או אבא של דודה תפסיק להגיב ולפרגן לעצמך (רועי 23-02-2024, 16:02)
    שיפרגנו לכם תגיבו כרגע מדברים על פיליפ בלבד אחלה פיליפ מספר 1 בליגה