בן חיים: "צריך לייצר המשכיות"

נכון, ירמיהו חולון הפכה להיות שוכנת קבע בחלק העליון של הטבלה אבל העונה, יותר מבעונות עברו, עושה רושם שהקבוצה יכולה להמשיך עד הסוף ואולי להגיע אל הפלייאוף העליון ואפילו גם לעלות ליגה. בשישי היא תפגוש את בקעת הירדן. מאמן הקבוצה מוסא בן חיים כבר מוכן.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 22-02-2024
  • 07:47

אם בשנים עברו העונה של ירמיהו חולון הייתה מורכבת משני חלקים. בראשון, הקבוצה הייתה רצה בצמרת הגבוהה אך בחלק השני של העונה, נחלשת עד שהיא מתרחקת ממאבקי העלייה ומסיימת אי שם במרכז הטבלה.

העונה, עושה רושם שזה יהיה משהו קצת אחר. עם 7 ניצחונות עד כה ו-5 נקודות מהמוליכות הקבוצה שבנה המאמן, מוסא בן חיים עושה רושם שבעונה הנוכחית זה יהיה קצת שונה.

בשישי הקרוב יפגשו החולונים את בקעת הירדן מהתחתית במטרה אחת ברורה: לנצח, ליצור רצף ולקוות שמעליהם הקבוצות תאבדנה נקודות. לא בשמים.

לפני המשחק החשוב, דיברנו עם בן חיים על המשחק הקרוב, ועל העונה הטובה של הקבוצה.

 

 מוסא, מה תהיה תכנית המשחק שלכם בשישי?

"אתה באמת מצפה שאגלה לך? סך הכל ההכנות רגילות, עוד משחק ליגה חשוב. פוגשים  קבוצה קשה ומאומנת היטב שצריכה את הנקודות לא פחות מאיתנו. נצטרך לבוא מרוכזים מאד כדי להמשיך את המומנטום".

 

אתה יכול לסכם בינתיים את העונה של הקבוצה?

"פתחנו בצורה מצוינת, שיחקנו כדורגל טוב מאד אבל אז נכנסו לתקופה פחות טובה שאני מקווה שאנחנו בדרך החוצה ממנה".

 

אתם רחוקים רק 5 נקודות מהמקום הראשון, מה תעשו כדי לעלות ליגה?

"הליגה מאד שוויונית השנה והמחזור שחלף רק הוכיח את זה. כל קבוצה יכולה לנצח ביום נתון כל קבוצה אחרת. מילת המפתח היא המשכיות ואחרי שאיבדנו הרבה נקודות השחקנים שהם צריכים לייצר אותה".

 

מה אתה חושב על המצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו?

"שהשם ישמור על החיילים שלנו ושהחטופים יחזרו הביתה למשפחות שלהם במהרה".

איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יבנה (נורבש 22-02-2024, 19:21)
    הפועל מרמורק קנתה את המשחק ממכבי יבנה. שחקני יבנה ומרמורק בילו יחד השבוע