ליגה א': סיכום המחזור ה-17

משחק העונה בדרום של כפר שלם, מודיעין רשמה ניצחון דרמטי ונצמדה לצמרת, אדומים אשדוד בעוד משחק חלש וקרית מלאכי ממשיכה במומנטום ובורחת מהתחתית. בצפון אחרי הניצחון של רעננה וההפסד של טירה אתמול, קרית ים מעדה בבית מול נוג'ידאת, תיקו בדרבי של כפר כנא, טייבה המשיכה להפסיד וכאוכב חילצה רק תיקו ביתי מול נשר.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-02-2024
  • 15:55

משחק העונה בליגה א' דרום בו ניצחה הפועל כפר שלם בדימונה 1:2 משערים של עומר שירזי ועידו אקסברד שם אמנם בצל את יתר משחקי המחזור ה-17 בליגה א' דרום וצפון, אבל גם בהם נרשמו תוצאות לא פחות מעניינות.

 

ליגה א' דרום:

הפועל הרצליה – עירוני מודיעין 1:0

משחק חלש התנהל באצטדיון רמת גן, שהתעורר בדקה ה-80 כשאביאל בן חמו מהרצליה הורחק לאחר השתוללות מיותרת במהלכה פגע באגרוף בשחקן מודיעין.

האורחים הענישו עמוק בתוספת הזמן כשעידן דוד קיבל כדור בתוך הרחבה וכבש מקרוב, 0:1 דרמטי ביותר למודיעין.

 

אדומים אשדוד – נורדיה ירושלים 0:0

בכורה עלובה למדי לויקטור גניש על הקווים של האדומים כשקבוצתו הציגה עוד משחק חלש ולא הצליחה לנצח בבית. 0:0 בסיום שממנו יכולה להיות מרוצים רק הירושלמים.

 

קרית מלאכי – מכבי שעריים 0:1

מלאכי שפתחה את הסיבוב השני מצוין עם ניצחון על עירוני אשדוד, המשיכה את המומנטום עם ניצחון שני ברציפות, הפעם בבית על מכבי שעריים משער של גל אסולין בדקה ה-60.

 

מממשיכים את המומנטום. שחקני מלאכי חוגגים (מדיה קרית מלאכי)

 

ליגה א' צפון:

צעירי כפר כנא – הפועל כפר כנא 1:1

דרבי החם של הכפר שהפך להיות הדרבי של החברים הביא בסופו של דבר חלוקת נקודות צודקת. ישי בוזורגי העלה מקרוב את הפועל ליתרון בדקה ה-6, רוי בוגנים השווה לזכות הירוקים בדקה ה-55.

 

קרית ים – מכבי נוג'ידאת 1:1

איך אמר ירדן כהן מקרית ים בראיון באתר גולר? "אין משחק קל בליגה הזו". אמר וצדק. נוג'ידאת מהתחתית הגיעה על מנת לא להפסיד, הפתיעה עם שער יתרון מאוחר אך המקומיים ניצלו מהפסד עם שער מאוחר של אותו ירדן כהן. תוצאה שכולה ניצחון של רעננה.  

 

הפועל בועיינה – מכבי אתא ביאליק 2:1

החבורה של אבי סבג ממשיכה את המסע המופלא שלה לעבר הפלייאוף העליון. המשחק הוכרע בעצם במחצית הראשונה. משה גולןהעלה את אתא ליתרון, בועיינה השיגה שוויון מהיר אך בדקה ה-35 היה זה מיכאל אשכנזי שהכריע את המשחק לטובת האורחים.

 

צעירי טייבה – בני זלפה 3:1

הקבוצה שרק לפני שנתיים הגיעה לגמר המחוזות ממשיכה להתדרדר ורשמה הפסד מספר 11 העונה. זלפה רשמה ניצחון חשוב במסע ההיחלצות מהתחתית עם שני פנדלים מוצלחים (אחד בכל מחצית) ושער מאוחר בתוספת הזמן. 

 

הפועל כאוכב – עירוני נשר 1:1

המארחת שתקועה עמוק במקום האחרון הייתה צריכה נקודות במיוחד לאחר שיתר קבוצות התחתית למעט טייבה צברו נקודות. אבל היא לא ממש הצליחה כנשר הוליכה במחצית משער של סאקר שאקר בדקה ה-40, כאוכב השוותה, אבל גם כשנשר נותרה ב-10 שחקנים כשעמית סוארי הורחק רבע שעה לסיום, לא הצליחה כאוכב לנצח.

 

הפועל באקה – אחי נצרת 1:1

המארחת ממשיכה להתרחק מהחלק העליון של הטבלה לאחר תיקו נוסף, הפעם בבית 1:1 עם אחי נצרת המתאוששת. ריאן אשמוז העלה את האורחים ליתקון בדקה ה-50 כשעל סף המחצית נותרה באקה ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של יוסף עוואדי. למרות הנחיתות המספרית היה זה מוחמד נאדיר שהשווה וקבע את חלוקת הנקודות.

משחק העונה של כפר שלם. אקסברד ושירזי (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל הרצליה יורדים קבוצה גרוע מאמן בצי (גרגמל 23-02-2024, 16:46)
  2. קרית מלאכי (שרון 23-02-2024, 17:37)
    קרית מלאכי הקבוצה הכי יציבה בליגה,עוד בטעות יעלו ליגה
  3. ההחלטה של הרצליה לשחק ברמת גן הורגת את הקבוצה (משה 23-02-2024, 18:50)
    הקבוצה איבדה בית והמגרש גדול מימדים לא מתאים לשחקנים בליגה א
  4. עירוני אשדוד (שוקי 23-02-2024, 19:51)
    בליגה ב חלשים מאוד אתמול ראיתי אותם משחקים בלי חשק מענין למה
  5. מי שהורג את הקבוצה זה אלי ושטרית שמגדלים שחקנים ומוכרים אותם ומכנסים הכסף לכיסאלי תראה איך שיימן (מלאכי היקר לקחת את הכסף לכיס אתה לא משקיע אגורה מהכיס שלך למה לקחתה את הפועל מי צריך אותך בושה בושה 24-02-2024, 09:12)
    אלי תרא שיימן צוחק על הפועל ועליך בפרט בושה לך שנה מכבי בדרום ועלו ליגה ואתה 25 שנה ודורך במקום לא
  6. גרגמל אתה מת שהפועל תרד אבל אני חוזב שאתה ואמא שלך תרדו לקבר (טוני מה לעשות שיש את גמיל שלוקח את כל הכסף לו ולשטרית הזבל ולא אכפת להם מהקבוצה לכו תעזבו את הפועל ג 24-02-2024, 09:17)
    עו תראה שנה הבאה מכבי יורדת זה התלהבות ושנה הבאה ליגה א צפון ואחר כך ליגה ב