תחזית ליגה א דרום- מחזור מספר 18

רגע אחרי שהמחזור הקודם הסתיים הגיע כבר המחזור הבא בו המובילה מכפר שלם תארח את קרית מלאכי ואילו הסגנית מדימונה תצא למשחק חוץ מול הפועל לוד מהתחתית. מרמורק תצא למשחק חוץ בנורדיה ואילו בקעת הירדן תצא ליבנה. מי תנצח? מי מי תפסיד? התחזית של אתר גולר לפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-02-2024
  • 18:35

עוד לא התאוששנו ממשחקי המחזור ה-17 שהיה די דרמטי ואנחנו כבר במחזור ה-18 שצפוי לספק לנו משחקים מעניינים לא פחות.

 

הפועל כפר שלם - מכבי קרית מלאכי

כפר שלם מגיעה למשחק לאחר ניצחון ענק בחוץ על דימונה, במומנטום מטורף ולא תרצה למעוד במשחק בית כפי שמעדה לפני שבוע מול הפועל לוד. מנגד מלאכי בתקופה מצויינת מבחינתה לאחר שלושה ניצחונות וקרובה כדי שלוש נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון! מי היה מאמין? ובזכות.

כפר שלם עדיפה והיא גם תנצח. 

 

הפועל לוד - מ.ס. דימונה

לוד לאחר סדרת משחקים בהם לא הפגינה יציבות. היא ניצחה את כפר שלם בחוץ ולאחר מכן הובסה ע"י שמשון ת"א. מנגד דימונה מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים, כולל זה לכפר שלם ואיבדה את המקום הראשון. קבוצה עם תקציב כל כך גדול לא יכול למעוד שוב ועוד מול לוד שתקציבה אולי רבע משל דימונה. דימונה תוציא את העצבים מול קבוצתו של אופיר רגב ותביס אותה. ניצחון קל לדימונה. 

 

מלאכי נמצאת בכושר מצויין. ינצחו את כפר שלם? צילום: דוברות מלאכי

 

עירוני מודיעין - הפועל אדומים אשדוד

מודיעין לאחר ניצחן גדול על הרצליה בחוץ שהציב אותה רק 4 נקודות מהמקום הראשון כך שהיא חייבת לנצח בבית כדי להמשיך המירוץ. מנגד אדומים אשדוד הליפו מאמן כשהחתימו את ויקטור גניש. האמת, לא ראינו את ההתלהבות שלאחר החלפת מאמן והקבותה סיימה בתיקו חלש מול נורדיה. לאדומים אסור להפסיד וכך גם למודיעין. אני חותם שיהיה תיקו במשחק. 

 

ירמיהו חולון - שמשון ת"א

קרב של ממש צפוי לנו בחולון בין ירמיהו שנמצאת בכושר נהדר במחזורים האחרונים לבין שמשון ת"א שהביסה את לוד וגם נמצאת במומנטום מטורף. משחק שקול בין שתי קבוצות שוות לדעתי יסתיים בתיקו. עם עדיפות למשחק ללא שערים

 

ביתר נורדיה - הפועל מרמורק

נורדיה נמצאת בכושר נהדר לאחר שבארבעת המשחקים האחרנים צברה 10 נקודות וברחה ממאבקי התחתית. מנגד מרמורק בנו קבוצה טובה, סגל שחקנים טוב ומשהו לא מתחבר. חסר משהו כדי לשנו את הקארמה. מרמורק אמנם משחקת כדורגל טוב אבל חסר הניצחון שיריץ אותה קדימה.

נורדיה עדיפה בבית והיא גם תנצח. 

 

שמשון מול חולון. האם ירין מוגרבי יעשה את ההבדל? צילום: איתן ידגר

 

מכבי עירוני אשדוד - הפועל הרצליה

הבלאגן חוגג בעירוני אשדוד, ברוך דגו מאמן או לא? לא ברור מי יהיה על הקווים אבל מה שבטוח שדגו לא מספיק טוב להוביל את אשדוד וטוב עשו באשדוד שלקחו את אורי קרגולה כי הוא יכול להשאיר אותם בליגה. הפועל הרצליה נמצא בעונה שהיא רק רוצה לסיים. ללא מגרש ביתי קשה מאד לאגור נקודות, אבל גם הם יודעים שהם חייבים להתעלות מול אשדוד כדי לא ליפול למאבקי התחתית. הרצליה עדיפה אבל אשדוד לא תוותר והמשחק יסתיים בתיקו. 

 

מכבי שעריים -  שמשון כפר קאסם

כפר קאסם מגיעה למשחק לאחר ניצחון ענק על עירוני אשדוד, שערים מגיעה שוב לאחר הפסד. לשעריים חסרה יציבות. מצד אחד מנצחת את דימונה מצד שני מפסידה בבית למלאכי. ככה זה במועדון קטן. אם תנאי מזג אוויר לא יהיו טובים, והמגרש יהיה בוצי שעריים אולי תנצח אבל לדעתי צפוי מזג אוויר טוב והמגרש הגרוע ימנע מכפר קאסם לנצח ולכן יסתיים בתיקו. 

 

מכבי יבנה - הפועל בקעת הירדן

יבנה עם ניצחן ענק על מרמורק מגיעה יותר רגועה ואילו בקעת הירדן מגיעה לאחר הפסד כואב לירמיהו חולון. בקעת הירדן חייבת את הנקודות אבל יבנה קבוצה עדיפה שרוצה לייצר נקודות כדי לחזור למאבק על הפלייאוף העליון. יבנה עדיפה ולכן היא תנצח. 

התחזית של אוהד רון לקראת מחזור מספר 18 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל העצבים על לוד יגמר מעל 3 (דימונה 25-02-2024, 18:49)
    רגב תתכונן לקבל בראש
  2. לוד מחכה לכם (עלי 25-02-2024, 19:16)
    ימרוקאים לא מפותחים תקבלו את כל הזין בלוד נפתח לכם את הטוסיק כמו שעשינו לכפר שלם ניתראה
  3. אתם קבוצה חלשה ואנחנו נראה לך מי לא מפותח (ל 2 25-02-2024, 20:03)
    באים ללוד לתת לכם בראש אצלכם בבית מי אתם בכלל? רגב הזה שלכם יקבל 3 ויסתום את הפה הרבה זמן
  4. כפר שלם הכי רעים שיש (אחד שיודע בוודאות 25-02-2024, 23:02)
    מי שכותב בשם דימונה ומנסה להתסיס את רגב זה אנשים מכפר שלם .זה בדוק איכס כפר שלם הלוואי תקרסו!!
  5. שונא שעריים (רפי 26-02-2024, 10:13)
    תסגרו את האתר המסריח אוהד רון שונא שעריים מה הקשר לגשם היום ולתוצאה של שעריים שפל וזבל של בין אדם תכניס טוב לראש מי הקבוצה הבכירה בעיר שעריים מה מה מה מרמודרק לליגה ב
  6. מי עולה (יוסי 26-02-2024, 10:31)
    דימונה יותר איכותית מכפר שלם.קצת סדר במשחק ושקט מול השער ודימונה עולה.
  7. ניצחון ללוד (לודאי 26-02-2024, 13:55)
    לוד בבית מנצחת את דימונה.קהל מטורף לא יקבל הפסד ללוד