אדומים גברו על מודיעין 0-2, רביבו:"שיחקנו יוצא מהכלל, הגיע לנו הניצחון"

אדומים אשדוד גברה במשחק חוץ 0-2 על עירוני מודיעין משערים של יהב אפריאט ואחמד מצרי . ויקטור גניש נעדר עקב שפעת ומי שהיה על הקווים היה דוד רביבו שאמר:"היה לנו משחק טוב, ממשיכים את היכולת הטובה מלפני שבועיים נגד יבנה" אחמד מצרי:"היינו טובים, הגיע לנו הניצחון . בע"ה יפתח לנו סידרה של ניצחונות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-02-2024
  • 16:40

עירוני מודיעין מהמקום השלישי בטבלה אירחה את אדומים אשדוד מהמקום השביעי בטבלה. מודיעין הגיעה למשחק בכושר מצויין לאחר שניצחה שבוע שעבר את הפועל הרצליה במשחק חוץ. ואילו אדומים אשדוד הגיעה למשחק לאחר תיקו מול נורדיה כשהיא החליפה מאמן והביאה את ויקטור גניש. גניש לא הגיע למשחק עקב מחלה ומי שהעביר את המשחק היו דוד רביבו ואדם שושן. רביבו כזכור אימן עד לפני כשבוע והוא עבר לתפקיד ניהולי במועדון. 

 

מחצית ראשונה נפתחה ביתרון בולט של אדומים אשדוד ובדקה ה  30 לירוי רביבו חתך על הקו הוציא רוחב ויהב אפריט נתן פס יפה לפינה 1-0 לאדומים.  יתרון שהחזיק עד המחצית. 

 

מחצית שניה נפתחה כמו הראשונה כאשר אדומים טובים יותר במשחק ובדקה ה75 לערך אחמד מצרי השתלט על הכדור ברחבה וכבש עם ציפ מעל השוער. גול יפה 2-0 לאדומים יתרון שהחזיק עד הסיום. 

 

מי שהעביר את המשחק זה המנהל המקצועי דוד רביבו ועוזרו אדם שושן כי ויקטור גניש היה חולה ולא מרגיש טוב כמה ימים ולכן נעדר מהמשחק. 

 

ויקטור גניש בתגובה:"שמחים מאוד על הנצחון במשחק מול קבוצה טובה, אני רוצה להודות לאדם שושן עוזר המאמן, הצוות והשחקנים על שנלחמו במגרש. עשינו ניצחון חשוב וחזרנו עם שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך. נשמח היום ונמשיך בהכנות לדרבי בע״ה."

 

דוד רביבו מי שניהל את המשחק, בתגובה:" היה משחקהטוב של כל השחקנים. למרות שהיינו בהרכב חסר ללא בנצי מושל וישראל ראש. שיחקנו יוצא מהכלל שלטנו במשיק והגיע לנו הניצחון. "

 

דוד רביבו, העביר את המשחק והביא ניצחון גדול לקבוצתו. 

 

איך היה לחזור לקווים?
סה"כ אני שבוע מחוץ לקווים עדיין השחקנים מחוייבים ממושמעים ועדיין ממשיכים את היכולת הטובה שהציגו לפני שבועיים ביבנה" 

לביום:"מאחל רפואה,שלמה לויקטור גניש ושיחזור במהרה להעביר את הדרבי ביום שישי הקרוב"
 

אחמד מצרי כובש שער השני לאדומים: "זה ניצחון מאד חשוב לנו.  שבע"ה יפתח סידרה של ניצחונות כי סבלנו לאחרונה וספגנו הרבה שערים בדקות סיום למרות שהגיע לנו לנצח הרבה משחקים. היום נתנו את הלב על המגרש ואני באופן אישי כבשתי שער לאחר שלא כבשתי כמה משחקים ומקווה להמשיך לעזור לקבוצה לנצח ולהשתפר בטבלה. אנחנו עם הפנים לפלייאוף העליון"

 

דוד רביבו ואדם שושן העבירו את המשחק, איך היתה ההרגשה שדוד שוב מאמן?

"אני בקשר טוב עם דוד רביבו  וגם כשהוא מנהל מקצועי הוא שומר על קשר עם כל השחקנים ולכן שחקנים היו מאד מחוייבים ורצו להביא ניצחון גם לדוד "

יום שישי דרבי נגד עירוני:"בדרבי הראשון כבשתי את השער הראשון שלי . מקווה לכבוש גם ביוםנשישי ולהראות שאשדוד אדומה"

אחמד מצרי, עזר לקבוצתו לנצח את מודיעין. צילום: מוטי קדוש

הוסף תגובה
תגובות
  1. רביבו רביבו (הוגה דעות 26-02-2024, 19:22)
    דוד יא טמבל יש וידיאו למשחק איזה שליטה תפסתם את מודיעין ביום שחור אתם קבוצה הכי חלשה בליגה הייתם צריכים לקבל 3 ב10 דק הראשונות על מה אתה מדבר שוב פעם שתית לפני המשחק ???
  2. שמנו לב שגולר מלקק יותר מידי לאדומים אשדוד ולדוד (עירוני אשדוד 26-02-2024, 19:36)
  3. תוצאה משקרת (אוהד שהיה במשחק 26-02-2024, 20:06)
    מודיעין שלטו כל המשחק,חצי שעה ראשונה הכדורים שרקו ברחבה של אשדוד ולא נכנס הכדור גם אחרי הגול במחצית השנייה החילופים במודיעין הוסיפו כוח והגיעו לעוד מספר החמצות חוסר מזל של מודיעין שלא נצחו אדומים אשדוד נראו רע מאוד ועקצו ב2 מתפרצות
  4. ל3 בסוף מי שמבקיע יותר מנצח (מני 26-02-2024, 21:26)
  5. כתבה לא קשורה למציאות.מודיעין היו טובים יותר אשדוד עקצו (זיו 27-02-2024, 09:27)
    מי שלא כובש סופג,מודיעין החמיצה ניצחון אשדוד לא תהיה בחמישיה הראשונה הם מאוד חלשים לשחק על מתפרצות לא יעבוד לאורך זמן