עם המון אופי: כפר שלם גברה על קרית מלאכי

באחד המשחקים הסוערים שהיו לנו עד כה העונה, המשיכה הפועל כפר שלם את רצף הניצחונות כשגברה בבית 2:3 על קרית מלאכי משער ניצחון שהובקע בדקה ה-97. המחצית השנייה החלה באיחור בגלל מהומה בין אוהדי הקבוצות. "הדבר היחיד שאני לוקח מהמשחק הן הנקודות", אמר בסיום נועם שוהם.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-02-2024
  • 12:06

אם להיות כנים, המשחק של כפר שלם נגד קרית מלאכי הבטיח רבות. מצד אחד, המוליכה הגאה שהגיעה אחרי ניצחון במשחק העונה 3 ימים קודם לכן, מן העבר השני, הקבוצה החמה מהדרום שרשמה ערב המשחק שלושה ניצחונות רצופים. מצד אחד, אוהדי קרית מלאכי הידועים בצבעוניותם ומצד שני אוהדי כפר שלם וכמובן שעת המשחק הנוחה. מתכון לכדורגל מלהיב. וכך באמת היה, לפחות במחצית הראשונה.

 

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה הראשונה היה זה מולאט גברה מכפר שלם שקיבל כדור באגף עבר את המגן ובעט מצד לצד וקבע 1-0 מהמם.

 

לא עברו חמש דקות, וקרית מלאכי חזרה למשחק. כדור חוץ ארוך שהגיע לגל אסולין וזה בעט מ 5 מטר פנימה. 1-1 כבר לאחר  שש דקות.

 

המשחק המשיך להיות קצבי ובדקה ה-39 מהפך. אסולין קיבל כדור עומק מלישי ביטון, נשאר ללא כיסוי ברחבה ומול שוער הכפר, עידו כהן גלגל פנימה, טעות גדולה של הגנת כפר שלם. 1-2 לקרית מלאכי.

 

זה לא נגמר. בדקה ה-43, שלח שירזי כדור עומק למולאט גברה שעבר את שוער מלאכי והוכשל. את הפנדל ביצע ללא דופי טל איילה שקבע 2-2 לפני המחצית.

 

ממש לפני השריקה להפסקה התעמתו ביציע אוהדים משתי הקבוצות כשאחד מהם הפעיל גז פלפל מה שגרם לאוהדים לחזור אל כר הדשא במטרה להתרחק מהמקום. השופט בתגובה שרק מחצית והוריד את שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה.

למקום הוזעקה המשטרה שהשליטה סדר והמחצית השנייה נפתחה באיחור של כ-10 דקות.

 

במחצית השנייה הקצב קצת ירד וכשנראה היה כי שתי הקבוצות משלימו עם התיקו הגיעה הדקה ה-97. טל איילה הגביה קרן שיצרה ערבוביה ברחבה, הכדור הגיע  לתמיר חיימוביץ' שנוגח פנימה וקבע 3-2 אדיר לכפר שלם ששמרה על פער 3 הנקודות מדימונה.

 

מאמן כפר שלם, נועם שוהם סיכם: "הגענו לא מוכנים למשחק. למרות שהתרענו כל השבוע מירידת מתח אפשרית אחרי הניצחון במשחק העונה. כנראה שהמנטליות של השחקן הישראלי הייתה בעוכרינו. נתתי לשחקנים דוגמה את הפועל חיפה שעשו דרבי מצוין נגד מכבי חיפה ובאו זחוחים נגד סכנין ומצאו את עצמם בפיגור של שני שערים אחרי רבע שעה. חייבים להפנים שלפני כל משחק בליגה הקשה הזו חייבים לבוא מוכנים מנטלית. הדבר היחידי שאני לוקח מהמשחק זה את הנקודות שלקחנו. נתכונן למשחק קשה מאוד נגד כפר קאסם, קבוצה שבבית עושה נקודות".

 

כפר שלם מנצחת. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה לנצחון עם אופי (איש חכם 27-02-2024, 13:45)
    איזה נצחון עם אופי נצחון עם איומים כםר שלם קבוצה חלשה שלא תעלה לעולם אמן גם את מרמורק נצחו באותה תוצאה תוך כדי איןמים על קהל של נשים וילדים בושה בעה יעלו עליהם 4ני מקווה כבר 3 עונות מבזבזים ולא עולים גם השנה לא יעלו מרמורק יתנו לכם מלמה אצלכם יאפסים אנשים רעים מקווה שתרדו בעונה הבאה ותמחקו אין לכם זכות קיום מושחתים
  2. כפר שלם (שימי 27-02-2024, 16:43)
    נועם שהם למעט שינוי אחד בהרכב של שחקן אחד בין משחק למשחק אין מה לשנות הרכב בכלל זה כימיה טובה!!! הקבוצה מנצחת ובעזרת ה׳ נעלה ליגה!!! הכתום עולה
  3. איזה אופי רק כיעור של הכפר (בושה וחרפה 27-02-2024, 16:49)
    בושה לכולם בכדורגל להתאחדות לאיגוד השופטים לכפר עצמו שהוא מתנהג ככה כמו ביריונים. חייבים להענש !!!!
  4. תגובה לאיש החכם עלאק (מורדי 27-02-2024, 20:09)
    איך אתה רושם איש חכם? מי עומד לרדת ליגה יא איש טיפש? הכפר יעלו ואתם תירדו ותימחקו, אתה איש רע ומסיט