יש מאמן! עירוני אשדוד עם קרגולה גברה על הרצליה

משנה מאמן משנה מזל? יכול להיות. המאמן אורי קרגולה שחתם בעירוני אשדוד בסופ"ש, הספיק להעביר אימון אחד בקבוצה וכבר קצר את הפירות עם ניצחון דרמטי מאין כמוהו על הפועל הרצליה. "ניצחון חשוב מאד שמגיע לשחקנים", סיכם קרגולה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-02-2024
  • 14:56

הנוסחה "משנה מאמן – משנה מזל" לפעמים עובדת. זה עבד את האדומים בצהרי יום שני והמשיך אצל היריבה העירונית שרשמה גם היא ניצחון חשוב מאין כמוהו.

הצהובים כחולים מאשדוד בעצם לא רשמו ניצחון במשך שמונה משחקים, למעשה מאז שמונה ברוך דגו למאמן. עובדה זו דרדרה אותם אל מאבקי התחתית. לאחר משחק ההפסד לכפר קאסם ביום שישי, הודיע דגו על התפטרותו ובמוצ"ש הוחתם במקומו אורי קרגולה.

לקרגולה לא היה בכלל זמן להתארגן למשחק נגד הרצליה. הוא בקושי העביר אימון אחד וכבר היה צריך לעמוד למבחן התוצאה.

מול אשדוד התייצבה הפועל הרצליה שרשמה שני הפסדים רצופים והתרחקה מהצמרת הגבוהה.

 

המשחק עצמו היה לא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה. הוא התנהל ברובו במרכז המגרש וללא מצבים מיוחדים. במחצית השנייה שתי הקבוצות רצו יותר וניסו להכריע.

דווקא חילוף גדול של קרגולה שהכניס את עידו בנבניסתי הביא את הניצחון כשבדקה ה-94 האחרון כבש מבישול גדול של הקפטן, עמית שפירא והעניק לאשדוד ניצחון יקר וחשוב.

הפועל הרצליה מנגד, סופרת הפסד שני רצוף בתוספת הזמן ושלישי בסה"כ.

 

אורי קרגולה המאושר אמר בסיום: "ניצחון שכולו של השחקנים שעבדו בצורה נכונה. היה חשוב לנצח בגלל המצב בתחתית ואני שמח שגם כל קבוצות התחתית איבדו נקודות ורק אנחנו ניצחנו. המטרה היא לייצר המשכיות והראש כבר בדרבי ביום שישי"."

 

העברת אימון אחד בקבוצה ורואים קבוצה אחרת לגמרי. מה עשית?

""עבדתי איתם על דברים שאני מאמין. אלה אמנם דברים קטנים כי זה רק אימון אחד אבל אלה דברים שיכולים להכריע משחקים. לשמחתי השחקנים היו מאד ממושמעים ונתנו כל מה שהיה להם. זה הניצחון שלהם".

איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. העברתי סמרטוט בחדר הלבשה לפני המשחק (דורון הסמרטוט 27-02-2024, 17:52)
    חזרתי מהשתלמות ביובנטוס שם לימדו אותי לנקות
  2. הכל מסודר שיהיה דרבי רחובותי במבחנים . מרמורק נגד שעריים (אוהד שמודאג 27-02-2024, 21:55)