הדרבי של אשדוד: גניש מחכה לקרגולה

עם שני מאמנים חדשים משני צידי המתרס, הדרבי של אשדוד צפוי להיות חם ומרתק. צהוב מול אדום, ויקטור גניש מול אורי קרגולה. גניש: "רוצים לשמח את האוהדים וההנהלה". קרגולה: "נלחמים על החיים שלנו, חייבים תוצאה טובה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-02-2024
  • 18:23

איזה דרבי מחכה לנו ביום שישי במגרש הסינתטי באשדוד (12:45). אדומים אשדוד מול עירוני אשדוד, צהוב מול אדום, קרגולה מול גניש, רק אחת תחגוג או אף אחת אם ייגמר בתיקו. מי תחגוג?

 

עירוני אשדוד מגיעה לאחר בתקופה לא טובה תחת שרביטו של ברוך דגו שהבין את גודל הכישלון שלו והתפטר. כזכור, במקומו מונה בתחילת השבוע למאמן אורי קרגולה שכבר במשחק הראשון שלו על הקווים חגג ניצחון דרמטי בתוספת הזמן על הפועל הרצליה.

 

מנגד, גם האדומים אשדוד החליפו מאמן לפני שני משחקים והקבוצה צברה 4 נקודות עם תיקו מול נורדיה וביום שני האחרון השיגה ניצחון גדול על מודיעין בחוץ. לפני המשחק דיברנו עם שני המאמנים בניסיון להבין את הלך הרוחות לקראת המשחק המסקרן.

 

ויקטור גניש: "הציפייה היא להמשיך את היכולת שלנו מהמשחק האחרון נגד מודיעין. לדרבי יש משמעות אחרת, כל עיר עם המשמעות שלו. יש יריבות ספורטיבית וכמובן צפוי קהל גדול. אמנם לא עשינו הכנות מיוחדות כי בסך הכל זה עוד משחק. שיחקנו ביום שני ולא היה הרבה זמן להתכונן במיוחד. באים לעשות הכל כדי לשמח את ההנהלה ואת האוהדים". אין משחק קל בליגה, נעבוד קשה ונעשה את המקסימום ובע"ה נעשה תוצאה טובה ונשמח אחרי המשחק".

 

יש מאמן חדש יש לעירוני "מאחל לו המון בהצלחה, הוא חבר, אבל אנחנו בהכנות שלנו". אורי קרגולה: "ברור מאליו שזה משחק עם הרבה פיקנטריה, אבל עירוני אשדוד נלחמת על החיים שלה ונצטרך לעבוד הרבה יותר קשה מהם. נבוא עם מה שיש לנו ובעזרת השם והשחקנים נעשה תוצאה טובה".

ראש בראש קרגולה מול גניש...מי ינצח?

הוסף תגובה
תגובות
  1. שתי קבוצות פחחח (רמי דעדוש 28-02-2024, 22:02)
    שתי קבוצות פח שצריכות להעלם מהנוף של הכדורגל.
  2. דעדוש (יקי 29-02-2024, 12:54)
    רמח יקקה מפרגנים לך ואתה מתלכלך