סיכום מחזור 19 – ליגה א'

הדרבי האשדודי הוא צהוב, הפועל כפר שלם והפועל רעננה שמרו על הפסגה ועל הפער מהמקום השני, טירה איבדה גובה כשהפסידה בבית, בקעת הירדן רשמה ניצחון ענק כמו חולון ירמיהו שדרסה את לוד.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-03-2024
  • 15:48

השעון מתקתק ואנחנו אוטוטו נכנסים אל הישורת האחרונה של ליגה א' ומפלס המתח מתחיל לעלות. אז מה היה לנו שם?

 

ליגה א' דרום:

 

שמשון כפר קאסם – הפועל כפר שלם 1:0

זה הלך קשה, אפילו קשה מאד כשגם הרחקה מטופשת של הבלם הוותיק, עידן ויצמן לא הספיקה לכפר שלם כדי להכריע את המשחק. אבל כשהמזל הולך עם האלופים, היה זה פלג בראון שבדקה ה-95 ירה כדור שטוח מ-20 מטר שחדר פנימה והעניק לכפר שלם ניצחון חשוב מאד בדרך אל המטרה.

 

מכבי קרית מלאכי – מ.ס. דימונה 2:0

מול אחת הקבוצות החמות של הליגה התקשתה דימונה עד שניצחה בחוץ. גיל חדד כבש את הראשון בדקה ה-45, עמראן אלקרינאוי הבטיח את הניצחון בדקה ה-88.

 

אדומים אשדוד – עירוני אשדוד 2:1

משחק שהבטיח רבות וגם קיים. בדקה ה-25 נפסק פנדל לזכותה של עירוני אשדוד. הראל בן אבי ניגש לבעיטה אך שוער אדומים זינק לפינה הנכונה ועצר, אולם הקוון סימן לשופט שהשוער זז מקו השער לפני הבעיטה וזה פסק על פנדל חוזר אותו הרשית בן אבי פנימה.

אדומים אשדוד חזרה למשחק עם שער ענק של של נתנאל פרץ מבעיטה מ-18 מטר בדקה ה-35 אך המילה האחרונה הייתה של הצהובים כשספק הגבהה, ספק בעיטה של יאן בנבניסטי חדרה פנימה בדקה ה-56 וסגרה את המשחק.

 

מ.כ. חולון ירמיהו – הפועל לוד 0:5

ניצחון ענק לחבורה של מוסא בן חיים שהביסו ללא תנאי את הפועל לוד המתדרדרת. דסאלין איילה בלט עם צמד (32, 48), בן רוזוליו (29), ספיר רזון (39) וסהר ברמי (55) היו הכובשים של חולון ששוב נצמדה אל הצמרת הגבוהה.

 

עעוד ניצחון דרמטי. שחקני כפר שלם חוגגים (יח"צ)

 

הפועל בקעת הירדן – נורדיה ירושלים 1:5

איזו התפוצצות רשמה החבורה של חנן אזולאי עם ניצחון ענק על בית"ר נורדיה שדווקא הייתה במומנטום מצוין לפני המשחק. שחר בלילטי הוותיק פתח את מסכת השערים בדקה ה-6, שחר שפייר (55), ירדן אזולאי (57), ים ששון (75) ואור אשכולי (81) כבשו לבקעה. מירון טל רק צימק בדקה ה-86 לזכותה של נורדיה.

 

הפועל מרמורק – עירוני מודיעין 4:0

כשנראה היה כי מצבה של מרמורק משתפר אחרי שתי תוצאות תיקו, הגיע המשחק נוכחי שהחזיר את מרמורק אל המציאות העגומה של המקום האחרון.

זה היה קצת קשה עבורה של מודיעין אך שער של אלי אלבז פתח את הסכר כשבהמשך היה זה אלבז שכבש שוב והשלים צמד, אלמוג פינטו ואור וקנין השלימו את הרביעייה לזכותה האורחת שהתאוששה מההפסד לאדומים בשבוע שעבר.

 

התאוששו מההפסד. כובשי מודיעין מימין לשמאל: פינטו, וקנין ואלבז (יח"צ)

 

ליגה א' צפון:

 

הפועל רעננה – מכבי אתא ביאליק 0:1

אתא ביאליק הצדיקה את המוניטין שלה כשעמדה יפה על המגרש והקשתה על המוליכה הגאה אך בדקה ה-56 פריצה של מג'ד אגבריה וכדור רוחב מצא את יובל טייטלמן שמקרוב בעט פנימה. החבורה של אבי סבג יכלה הייתה להשיג שוויון דרמטי אך הבלם מוחמד ג'אנדי החטיא בקרוב בדקה ה-95 והנקודות נשארו בבית.

 

מ.ס. טירה – הפועל מגדל העמק 1:0

עושה רושם שמ.ס. טירה הרימה ידיים בכל הנוגע למאבק העלייה כשנכנעה בביתה להפועל מגדל העמק. במהלך המשחק נותרה טירה ב-9 שחקנים עובדה שנוצלה ע"י מגדל העמק כשחן ידען כבש בדקה ה-90 מבישול של עמית תקתוק.

 

מ.ס. קרית ים – הפועל כאוכב 0:2

מפגש הקצוות בין המדורגת שלישית לאחרונה הסתיים בניצחון קשה של המארחת מהצמרת. מריק שמחייב (84) ושחף ספיר הכריעו את המשחק לזכות המארחת שנצמדה לטירה בצמרת.

 

הפועל בקה אל גרביה – עירוני נשר 0:4

ניצחון גדול לבאקה שהעלה אותה למקום הרביעי. נאיל עויסאת (55), שאדי מסארואה (61) וראם ג'והג'ה (75) היו בין הכובשים לבאקה.

 

הפועל כפר כנא – הפועל בועיינה 2:2

תיקו שלישי ברציפות של כפר כנא. מוחמד עומרי העלה את בועיינה ליתרון בדקה ה-21, שי אלגרבלי (55) וישי בוזורגי (57) עשו מהפך מהיר אך המילה האחרונה הייתה של מוחמד עומרי שהשלים צמד בדקה ה-65 וכפה שוויון שלא עזר לשתי הקבוצות לברוח מהתחתית.

 

מ.ס. צעירי טייבה – אחי נצרת 2:1

צעירי טייבה חשבה שהסוף סוף תשיג את הניצחון המיוחל כשהוליכה אך האורחת מנצרת עשתה שלה שלה עם מהפך שמרחיק אותה מהאזור המסוכן. טייבה מסובכת קשות.

 

מ.ס. צעירי כפר כנא – מכבי נוג'ידאת 0:2

צעירי כפר כנא לא התחשבה ברצון של נוג'ידאת להתרחק מהמקום האחרון והשיגה ניצחון חשוב שהשאיר אותה צמודה אל החבורה הנאבקת על מקום בפלייאוף.

 

הפועל בני זלפה – צעירי אום אלפחם 3:2

זלפה הוליכה 0:2 במחצית ונראה היה כי היא ממשיכה עם המומנטום החיובי שלה אך צעירי אום אלפחם רשמה מהפך גדול והשיגה ניצחון חשוב אולי בדרך אל הפלייאוף העליון. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרגולה מאמן תותח (אשדוד 01-03-2024, 17:07)
    ‏כל הזבל שלא מבינים בכדורגל שיהיה לכם שבת שלום
  2. אזולאי (רוני 01-03-2024, 17:41)
    בסוף דימונה תעלה אמזל איגמר לכפר שלם
  3. תגובה לאזולאי (רוני 01-03-2024, 19:33)
    יא טמבל קודם תלמד לכתוב ודבר שני תמשיך לחלום, זה טוב
  4. אמן שלוד תרד (רגב השפל 01-03-2024, 21:44)
    מה עם אופיר רגב? נגמר הרב קו? אה רגב? היית שחצן מה קרה נבהלת מהירידה? תרד אמן יזבלה
  5. חירבה לוד (רגב יליצן 02-03-2024, 13:57)
    חייבים שלוד תרד אסור לחלאה כמו אופיר רגב להישאר חיב כסף לכל העולם ואחותו שיעלם מהכדורגל הלואי
  6. אתם מבינים שקרגולה מגיב בעצמו,בושות (קרגולה =מאמן אפסי 02-03-2024, 20:29)
    קרגולה לא קשור לכלום בכל כתבה רושם קרגולה מאמן תותח,איזה מביך אתה איש קטן. מאמן אתה לא איש שפוחד מהצל של עצמו ונהיה טיקטוקר מביך.הביא את אשדוד לניצחון עלק!! זה השבוע הראשון שלך עוד מעט האמיתיות תצא ותתחיל לעשות בלגן כדי להוכיח שאתה גדול אבל אתה קטן וגלמוד והכי רשע בעולם