"היינו צריכים לחטוף לפחות שלוש במחצית השניה"

כך אמר גורם מקורב לדימונה לאחר המשחק של קבוצתו נגד שמשון ת"א שסתיים בתיקו 1-1. עוד הוסיף אותו גורם: "לא יכול להיות ששחקנים שמקבלים כזה שכר נראים כל כך גרוע". אז היכן ניר קלינגר בתוך כל האכזבה הזו שנקראת דימונה. בקצב הזה גם הפלייאוף העליון בסכנה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-04-2024
  • 12:17

שמשון ת"א ודימונה סיימו את המשחק בינהם בתיקו 1-1, תיקו שכולו אכזבה לשתיהן. המחצית הראשונה הייתה חלשה אך שמשון הייתה מסוכנת יותר והגיעה לכמה מצבים טובים. בדקה ה-62 חמזה מואסי עבר את בלם דימונה גיא עיני, הרים לירדן מוגרבי שנגח פנימה. שמשון, מעודדת מהשער הגיעה לשלל מצבים אך החמיצה.

בדקה 90 אליאור משלי ניצל חוסר ריכוז של הגנת שמשון שחלמה וכבש שוויון דרמטי. מחזור שני ברציפות שדימונה ניצלתי מהפסד בדקות הסיום ועושה רושם שהקבוצה נמצאת במשבר עמוק.  

 

דיברנו עם גורם שמקרוב לדימונה שאמר: "היינו צריכים לחטוף שלוש משמשון ת"א. לא היינו במשחק ולא יכול להיות שקבוצה עם תקציב פי 4 משמשון ושחקנים שמקבלים כל כך הרבה כסף, כאילו לא מתאמצים. לראות את שמשון עם רבע תקציב שלנו מתאבדים על כל כדור".

 

על הצוות האימון אמר אותו גורם: "נראה שצוות האימון וגם השחקנים איבדו את זה והן רוצים רק לשמוע את השריקה לסיום העונה. הקבוצה לא נראית טוב. איפה ניר קלינגר שהבטיחו לנו שהעונה נראה אחרת. יש תקציב גדול ולא רואים קבוצה טובה. " 

בשבוע הבא דימונה תארח את חולון כשהפסד שם וגם מקום בפלייאוף בסכנה. 

 

שמשון ת"א תצא למשחק החוץ בקרית מלאכי כדי להגיע לנסות ולהבטיח את המקום פלייאוף העליון.

שחקני דימונה מאכזבים את הקהל...שלא יאבדו את הפלייאוף.. צילום: יגאל צריקר

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוי סימונה מדימונה (צלי 05-04-2024, 12:42)
    תתביישו לכם מבזבזים כספי ציבור מהתושבים המסכנים שאין להם אוכל לאכול לוקחים מהעניים ונותני
  2. אם רוצים לעלות (אורן או בעצם דודי או אולי בכלל אבי 05-04-2024, 13:15)
    אם דימונה רוצים לעלות באמת זה רק להביא את הצוות של שמשון בהובלת אבייב המשקפופר. הצוות הכי צעיר אבל הכי רעב ומקצועי בכדורגל הישראלי
  3. קבוצת מ.ס.דימונה בתחילת העונההכריז ראש העיר מרבני בדימונה השנה תעלה בהליכה הוכן אי משחקת בהליכה בדימ (הדרומי המוכזב 06-04-2024, 02:35)
  4. איפה הכבוד של דימונה (יוסי 07-04-2024, 12:33)
    כאחד שהייה כתב של הקבוצה.היכן הימים של כפיר אדרי.עמי עמר .קבוצה מדוייקת מסודרת ולא ליגיון זרים.