עדיין בחיים: בקעת הירדן מנצחת את קריית מלאכי בדקה ה -95

את העונה הנוכחית ודאי שבבקעת הירדן ירצו לשכוח. אבל בינתיים מתרכזים שם במאבקי ההישרדות. אתמול (שישי) פגשה הקבוצה את קריית מלאכי למודת הדרמות וניצחה בדקה ה-95 2:3 משער של אלון בן עמי והתרחקה 6 נקודות מהמקום המוביל לליגה ב'.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 06-04-2024
  • 19:53

בקעת הירדן עוברת עונה שראשיה לבטח ירצו לשכוח וכמה שיותר מהר. מקום 15 שמוביל למשחקי המבחן ורק 3 נקודות (ערב המחזור) מהמקום האחרון. בנוסף לכל אלה לא טעמו החניכים של חנן אזולאי טעמו של ניצחון בחודש האחרון. יש לזה הרבה סיבות אבל כרגע לא רוצים לעסוק בזה שם והם ממוקדים במטרה שהיא הישארות בליגה כשהניצחון של שעריים ביבנה ביום חמישי לא ממש עזר.

 

אתמול (שישי) פגשה בקעת הירדן את קרית מלאכי, קבוצה שפשוט אוהבת דרמות רק מה, הן לא ממש לטובתה. המשחק התחיל בסערה כשיעקב מזרחי כבש לקרית מלאכי כבר בדקה ה-4. בדקה ה-23 השווה שי סבח לזכות לבקעת הירדן ובדקה ה-44 פנדל מוצלח של שחר בלילטי קבע מהפך. לישי ביטון השווה ל-2:2 וכשנראה היה כשהמשחק עומד להסתיים בשוויון, תוצאה רעה לבקעת הירדן, הגיח אלון בן עמי וכבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-95. הניצחון אמנם השאיר את הבקעה במקום ה-15 לאחר שגם כפר קאסם ניצחה במרמורק אבל החדיר הרבה ביטחון בקרב בשחקנים שאפשר לעמוד במשימה ולהישאר בליגה.

 

דיברנו בסיום עם גיבור המשחק, אלון בן עמי.

אלון, איך מרגיש לנצח את המשחק ולכבוש את השער הניצחון?

"האמת, לא ציפיתי שאני אבקיע שער ניצחון במשחק היום. אני מאוד שמח על הניצחון. הראנו לכולם שאנחנו נלחמים 100 אחוז על המגרש כשכל משחק הוא כמו גמר גביע עבורנו".

 

תסכם את המשחק, מה הסיבות שניצחתם היום?

"קודם כל, כמו שאמרתי, הקבוצה נתנה את הכל על המגרש היום. שקרית מלאכי הבקיעה שער, הייתה תחושה קטנה של ייאוש אבל דחפנו את עצמנו וניצחנו".

 

מה הסיבות לעונה הפחות טובה שלכם?

"יש כמה סיבות. ראשית יש לנו הרבה שחקנים חדשים והיה קשה להתחבר. שנית, אני חושב שהקבוצה לא הייתה מאורגנת בתחילת העונה. אבל השתפרנו והתחלנו להתחבר, נוצרה גם כימיה אחד עם השני. האימונים התחילו להשתפר והיום אני מרגיש שהקבוצה הרבה יותר מסודרת והתוצאות בהתאם".

 

האם בקעת הירדן תישאר בליגה?

"כפי שאמרתי, אני חושב שהקבוצה השתפרה. אנחנו צריכים להגיע לכל משחקכאילו זה גמר גביע ולתת את הכל. אני מאמין שאם שיחקנו בשני המשחקים האחרונים, ובמיוחד איך ששיחקנו היום, כמו ששיחקנו, הקבוצה תישאר בליגה".

 

אתה כבר 3 עונות בבקעה, איך אתה מרגיש?

"מצוין, זה בית. חנן אזולאי הוא מאמן מצוין שמאמין בי. זה פשוט מקום מושלם".

בקעת הירדן עם ניצחון גדול שאולי משאיר אותם בליגה. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוד (דן 06-04-2024, 23:28)
    לוד מנצחים את אדומים אשדוד ביום שלישי וגם ביום שישי ניצחוו ללוד באשדוד תרשמו את זה ליגה קומבינה הכל מסריח
  2. יעקב מזרחי (אוהד מספר אחד של הפועל ת"א 07-04-2024, 06:37)
    יעקב אחי היקר אתה לא שייך לליגה הזאת הליגה הזאת קטנה עלייך בעשרות מונים בוא אלינו לפועל ת"א בבקשה
  3. הכל מושחת (איש חכם 07-04-2024, 14:43)
    כל התוצאות סגורות מראש חבל שזה ככה
  4. הקומבינטור משכונת בנית (שמילו רגב עושה עלייך קומבינה 07-04-2024, 23:52)
    הכפר+ לוד= קומבינציה