הפלייאוף מתקרב; הפועל הרצליה גברה גם על אדומים אשדוד

עד לפני חטדש אף אחד לא ספר את הפועל הרצליה בכל מה שקשור לפלייאוף. אבל מאז רשמה הקבוצה 4 ניצחונות רצופים, כולל בשישי על אדומים אשדוד וניצלה הפסדים של חולון ויבנה כדי להתקרב מרחק של 2 נקודות בלבד מהמקום החמישי. ואשדוד? אכזבה ענקית והדרך לים קרובה מתמיד

  • על ידי: ענר אלדר
  • 07-04-2024
  • 20:26

רק לפני חודש הפועל הרצליה הייתה עוד קבוצה בליגה, ללא יומרות ובדרך לסיים את העונה מוקדם. אבל מאז, החבורה של עידן דוד לא מפסיקה לנצח וגם לא לכבוש. פשוט אי אפשר לעצור אותה. ערב המשחק נגד אדומים אשדוד בעלת היומרות היו להרצליה 3 ניצחונות רצופים בהם כבשו 13 שערים וספגו רק אחד (!!) וגם במשחק בשישי הם היו בלתי ניתנים לעצירה. 
המשחק החל בהססנות שתי הקבוצות שלא הצליחו לייצא מצבים ליד שני השערים, אבל את המחצית השנייה פתחה הרצליה חזק ובדקה ה-57 כבש  יהב חי חמו את הראשון. בדקה ה-70 נראה היה שהכל הולך להתהפך עבורה של הרצליה  כשניב שגב ספג כרטיס אדום טיפשי. כולם חשבו שהרצליה תיסוג לאחור אבל זה לא קרה ובדקה ה-82 טעות טיפשית בהגנת אשדוד ביצעה סידרה להרצליה פנדל אותו הפך חי חמו לשער שהבטיח את הניצחון הרביעי ברציפות שיחד עם ההפסדים של חולון ויבנה העמיד את קבוצתו מרחק 2 נקודות בלבד מהפלייאוף.

למרות זאת, המאמן עידן דוד עדיין לא רואה זאת בראש סדר העדיפויות שלו. "העדיפות מספר אחת שלנו היא לנצח את כל המשחקים שנותרו ואם נעלה הפלייאוף, מצוין".
  
עידן, איך זה לנצח משחק רביעי ברצף?
"מדהים, מגיע לקבוצה הזאת לנצח. הבאנו 100 אחוז יכולת כל העונה הזו, ולכבוש 15 שערים בארבעה משחקים, זה מדהים. אני כל כך גאה בקבוצה הזו. זה קבוצה שמראה אופי על המגרש".
 
מה הביא לכם את הניצחון היום?
"למעשה היה לנו משחק פחות טוב משלושת המשחקים האחרונים. אבל הקבוצה שוב הראתה כמה היא מחויבת. אשדוד אמנם הקשתה עלינו  במחצית הראשונה, הם שיחקו טוב, אבל הקבוצה שיחקנו עם ביטחון ואני חושב שזה מה שהביא לנו את הניצחון".

 

מה לדעתך הסיבות לרצף הניצחונות?
"יש הרבה שחקנים שהיו פצועים וחזרו, הקבוצה מתחילה להתגבש ומגיעה מוכנה לכל משחק. האימונים נראים ממש טוב כשהשחקנים דוחפים את עצמם".

 

איך השנה הראשונה שלך כמאמן ראשי?
"מרגיש טוב, הרצליה זה בית. שיחקתי ועכשיו אני מאמן. מכל משחק אני לומד ומתחיל להתרגל להיות מאמן".

עידן דוד, בעונתו הראשונה יכול להגיע לפלייאוף העליון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים אשדוד (‏אדום אדום 07-04-2024, 22:57)
    קבוצה זבל הנהלה זבל שחקנים גמורים בלי אוהדים הכול שם רקוב רקוב תקציב של הקבוצה בין הגדולים בליגה א׳ אפילו איש משק אין בושה יוסי כנפו בעל הבית אפסנאי ביחד עם המנהל קבוצה מנש
  2. אנחנו נעלה לפליאוף (אדומים אשדוד 08-04-2024, 05:19)
    יש לנו שחקנים מצוינים שלא יורידו את הרגל מהגז עד סוף העונה
  3. עידן דוד (איתן 08-04-2024, 07:45)
    לא מאמן בכלל.אין לו מושג. עדיף שהתרכז בקטיף גת התימני החלש הזה
  4. אחלה מאמן ואחלה קבוצה הפועל הרצליה (שלום 08-04-2024, 08:44)
    בתקציב מינימום כל שנה מייצרים מקסימום.עידן עושה עבודה נפלאה בצוותא עם הנהלה שנותנת שקט.לאדומים אשדוד יש סגל טוב בהרבה אבל העונה הם לא יציבים ולצד משחקים טובים באים גם נפילות.
  5. לתגובה 3, כותבים שיתרכז ולא שהתרכז. (יצחק 08-04-2024, 09:15)
    עברית קשה שפה.
  6. נראה שעידן דוד זה זיו אריה של ליגה א. (מרום 08-04-2024, 10:25)
    שאפו עונה ראשונה עם תקציב של מדיח כלים.ירמיהו קל יעלו לפלייאוף מעכשיו יתנו גז.
  7. איתן אתה טמבל לא קטן ויש לך פה גדול כמו תחת של תרנגול לך תחפש מי ינענע אותך כי מרוב טמטום אתה זקוק (הרצליני אדום מה לעשות שיש בוס מלא כסף ולא רוצה לעלות מפחד להשקיע בלאומית מקווה שנה הבאה ישנה את דעתו 08-04-2024, 12:08)
    תאמינו לי שאילו הרצליה היתה רוצה יכלה לעלות בהליכה הרצליה לא כמו שאר הקבוצות שומרת על סדר ולא משתגעת
  8. מצחיק לשמוע שהקבוצה מתגבשת חמישה משחקים לסיום העונה (זיו 08-04-2024, 14:55)