ליגה א' דרום - תחזית מחזור 26

רק חמישה משחקים נותרו עד סוף העונה והמתח בשיאו. יבנה תעצור את כפר שלם? ואולי עירוני אשדוד את מודיעין? דימונה סוף סוף תתאושש? ומה עם לוד ובקעת הירדן? האם צביקה לוי יושיע את מרמורק? הכל בתחזית של מחזור 26 של ליגה א' דרום

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-04-2024
  • 09:11

הישורת האחרונה בהחלט של עונת המשחקים 2023/24 כבר כאן. כל משחק, של נקודה, כל שער הופכים להיות קריטיים. אז מה יהיה במחזור שיהיה? בתחזית שלפניכם.

 

מכבי עירוני אשדוד - עירוני מודיעין

הלהיט של העונה מתארחת אצל הלהיט של הסיבוב השני. ארז בנודיס מוכיח העונה שכמאמן הוא מעל הליגה הזאת ושאפו ענק על ההישג כי אף אחד לא ייקח לו אותו, אבל עד אשדוד. אורי קרגולה הפך את אשדוד לקבוצה חזקה מאד שקשה לנצח בוטח במשחקי הבית. אשדוד יחזירו את מודיעין לקרקע כי מקומם אמנם בצמרת אבל לא במקום השני. עירוני אשדוד תנצח. 

 

הפועל הרצליה - הפועל מרמורק

הרצליה סופרת ארבעה ניצחונות רצופים והיא מאיימת באופן ישיר על חולון שמעליה.על מרמורק אומרים שהיא קבוצה טובה מכדי לרדת ליגה אבל היא ממשיכה להפסיד. אולי עוד מעט זה יהפך לעובדה. צביקה לוי אמנם הגיע למרמורק כאקט חברי, אבל לדעתי גם הוא לא יוכל להציל את מרמורק העונה בטח לא במשחק הקשה מול הרצליה בחוץ. למרות שאפקט החלפת המאמן יכולה להפשיע ואני אלך על ניצחון לצביקה לוי. 

 

צביקה לוי, חוזר לקווים בליגה א. האם בשביל לרדת לליגה ב? צילום: דוברות מרמורק

 

מכבי שעריים - ביתר נורדיה

שעריים היא אולי הקבוצה החלשה בליגה, אבל היא ממשיכה לקבל נקודות ולא ברור איך. אחרי הניצחון על יבנה הרבה שאלו איך זה יכול להיות, אבל ככה זה כשיש חברים. וכשיש חברים, יש לך 27 נקודות כי כמו ששעריים נראים ומתנהלים זה הרבה מעבר ליכולת שלהם. הכל כמובן חוקי והכל על המגרש. נורדיה קבוצה עדיפה על שעריים אבל גם היא תתקשה לפתח את המשחק שלה במגרש הגרוע ברחובות ולמרות זאת המשחק יסתיים בניצחון חוץ לנורדיה. 

 

הפועל לוד - אדומים אשדוד

לוד הובסה במודיעין וחייבת לייצר נקוודת מול האדומים המאכזבים מאד ונראה כי מאז שויקטור גניש הגיע, הקבוצה הולכת לאחור. כשדוד רביבו אימן הקבוצה היתה קרובה למקום שמוביל לפלייאוף העליון אך מאז שגניש הגיע רואים שינוי גדול, לרעה, ביכולת הקבוצה ולכן לא כל החלפת מאמן מוכיחה את עצמה. לוד עדיפה והיא גם תנצח. 

 

שחקני דימונה, עומדים בכיוון ההפוך למטרות העונה..צילום: יגאל צריקר

 

מכבי קרית מלאכי - שמשון ת"א

שמשון ת"א נעצרה מול דימונה למרות שהציגה יכולת. קרית מלאכי הפסידה לבקעת הירדן והקהל שלה לא הפסיק לקלל את המאמן. והאמת אני לא מבין למה? הקבוצה רק עלתה ליגה, חדשה, הבטיחו הישארות והקהל עדיין לא מרוצה וחבל כי זה יכול לגרור את הקבוצה למאבקי התחתית. מלאכי עדיפה אבל הבעיות שלהם ימנעו מהם לנצח. שמשון תנצח וקהל מלאכי ימשיך לקלל את המאמן שלו. 

 

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה

כפר שלם מגיעה למשחק כשהיא יודעת שעוד שני ניצחונות והיא יכולה לחגוג עליה. מכבי יבנה, כרגיל מאכזבת אבל העונה הם מאכזבים הרבה יותר מהרגיל. אלי כהן מאמן הקבוצה, לא הביא את השינוי וגם פה אפשר להגיד כשדורון ממן היה המאמן, התוצאות אולי היו לא פחות טובות כך שגם כאן החלפת המאמן לא צלחה והיה עדיך להישאר עם ממן. כפר שלם עדיפה והיא גם תנצח ובקלות. 

 

שחקני לוד, חייבים לחגוג מול אשדוד אחרת הם יתקרבו למקום ממנו יורדים ליגה. צילום: אבי רביבו

 

מ.ס. דימונה - ירמיהו חולון

דימונה מאכזבת וזה כבר ברור שהיא לא תעלה ליגהמהמקום הראשון כישלון גדול ביחס למטרות והתקציב הגדול שהוסב לכך. חולון קבוצה נהדרת והאמת זה משחק שכנראה יהיה גם בפלייאוף. דימונה מאכזבת מאד בבית ולכן אני חושב שחולון ינצחו. 

 

שמשון כפר קאסם - הפועל בקעת הירדן

משחק עונה בתחתית, שתי הקובוצות צמודות זו לזו בטבלה. כפר קאסם מגיעה מעודדת לאחר ניצחון גדול על מרמורק שהביטח ככל הנראה שהיא כבר לא תרד ליגה באופן ישיר. מול הבקעה זה משחק על בריחה מהפלייאוף התחתון. בקעת הירדן טובה יותר אבל כפר קאסם בבית יכולים וצריכים לנצח כל קבוצה. כפר קאסם תנצח.

נקווה למחזור מלא שערים...צילום: אלכסדנק בוך...

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניצחון לדימונה (דימונאי 09-04-2024, 12:25)
    יהיה משחק קשה מול חולון שהיא קבוצת הגנה עיקשת אבל לא יודעת להבקיע שערים, דימונה קבוצה התקפית מצוינת ואני מאמין שההתקפה תגבר על ההגנה ודימונה ישאירו את כל הנקודות בבית, הימור שלי 2:0 לדימונה
  2. כתב מדופלם (שערוקי 09-04-2024, 12:36)
    מה לא ברור לך בור ועם הארץ לשעריים יש הרבה כסף הם קנו את כל 27 הנקודות שיש להם אהבל אתה והאתר המבזה שלך
  3. שערים וחברים. (,,a.j 09-04-2024, 15:15)
    פשוט ניתוח מקומם, לפרסם " חברים , והכל חוקי " , מה זה אם לא הכתמה, יש לכם מידע לכו למשטרה, לכו להתאחדות, לכו לויצמן יער, אם לא תלכו לזה או לזה או לזה, לכו לעזאזל...עיתונאות ???? ליגה ג'.
  4. חולון יוצאת היום מהפלייאוף העליון (אחד שיודע 09-04-2024, 15:47)
    ניצחון קל היום לדימונה וחולון החלשה יוצאת ממאבקי הפלייאוף העליון
  5. מכירה לשעריים (רמי דעדוש 09-04-2024, 17:48)
    אין ספק שהמשחק בין שעריים ליבנה היה מכור. דימונה אל תהיו פראיירים תכינו כמה אלפי שקלים לשבוע הבא יבנה מחלקת נקודות לכל דורש. היידה יבנה למכור לכל דורש כי אני לא מנחש שהמכירה לכל דודש
  6. טעות קשה (מודעין 09-04-2024, 17:52)
    אל תנחש אתה לא קשור לענף לדעתך מודעין תפסיד הצחקת . נכון להיום מודעין הקבוצה הטובה בליגה . נותן לך 2 פור .
  7. עצה טובה לכתב תחליף מקצוע. (הפטריוט 09-04-2024, 21:52)
    הכל הפוך!
  8. שחקן שמשון הרביץ לילד מביא כדורים בקריית מלאכי (שי 10-04-2024, 08:25)
    וחטף אדום