ליגה א' - סיכום משחקי מחזור 26

ארבע מחזורים בלבד לפפני הסיום השאירו את הסטטוס קוו על כנו. כפר שלם שרדה מול יבנה, מודיעין ודימונה ניצחו. בתחתית רשמה מרמורק ניצחון ענק נגד הרצליה מה שהפך את המשחק של בקעת הירדן וכפר קאסם למשמעותי יותר. בצפון קרית ים עצרה את רעננה, טירה ואתא ביאליק ניצחו אף הן. בתחתית טייבה הפסידה למגדל העמק שהבטיחה סופית ההישארות

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-04-2024
  • 18:00

הספירה לאחור נמשכת כנותרו עוד 4 מחזורים לסיום העונה ולאט לאט התמונה מתחילה להתבהר. 

 

ליגה א' דרום:

 

מכבי עירוני אשדוד - עירוני מודיעין 3:0

עירוני מודיעין ממשיכה בשלה. חניכיו של ארז בנודיס הביסו בקלות את עירוני אשדוד מצמד שערים של עידן ויינטרוב ושער נוסף של איתי סוויסה. אשדוד הבטיחה עדיין לא הבטיחה מעשית את ההישארות בליגה, אבל ככל הנראה זה יקרה במשחקים הקרובים. בשלב מסוים מודיעין הייתה רק 4 נקודות מכפר שלם אבל זו שרדה דרמה גדולה והפער שוב תפח ל-7.  

 

אור וובו ורון אשכנזי חוגגים ניצחון סופר חשוב על הרצליה. צילום: דוברות מרמורק

 

הפועל הרצליה - הפועל מרמורק 1:0

צביקה לוי מונה למאמן מרמורק לדעת רבים כאקט חברי לאחר שדורון ממן הרים ידיים ממצב הקבוצה. לוי הביא כנראה משהו איתו מכיוון שמרמורק במשחק הקרבה נהדר גברה על הפועל הרצליה שחולמת על מקום בפלייאוף העליון משער ניצחון של אור וובו וקטעה רצף של 4 ניצחונות של היריבה. למרות הניצחון, מרמורק עדיין במצב אנוש וקשה להאמין שהם יצליחו לשרוד בליגה.

 

מכבי שעריים - נורדיה ירושלים 1:0

נורדיה הגיעה למשחק מול קבוצת התחית משעריים ולמרות תנאי המגרש הלא טובים הצליחה לנצח משער של מתן שוורץ. שעריים החמיצה פנדל בדקות הסיום כשיאיר הדר שוער נורדיה הדף והשאיר את הנקודות בירושלים. שעריים? תקווה ששבוע הבא מול מודיעין הם ימצאו חברים. לא בטוח.

 

שחקני מודיעין חוגגים ניצחון גדול על עירוני אשדוד בחוץ. 

 

הפועל לוד - אדומים אשדוד 1:0

לוד הגיעה למשחק עם הגב לקיר אבל שוב לא הצליחה לנצח בבית והתחתית נראית קרובה מתמיד כשבקצב הזה גם ליגה ב' לא ממש רחוקה. באשר לאדומים, גניש סוף סוף רושם ניצחון של אופי והקבוצה שלו חוזרת למאבקי הפלייאוף. איתי פז היה זה שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-21 

 

שמשון כפר קאסם- הפועל בקעת הירדן 2:1 יוסי רומנו ותומס פרינס הביאו ניצחון גדול לבקעת הירדן. ניצחון שהקפיץ את הבקעה מעל שמשון כפר קאסם למקום ממנו לא הולכים למבחנים...

 

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה 1:2

במשך 88 דקות חלמו במודיעין על הקטנת הפער בצמרת כשיש עוד משחק בין המוליכות. כשלירון אלמליח העלה את יבנה ליתרון בדקה ה-67 הפער היה 4 בלבד אבל אז האופי של כפר שלם או יותר נכון חוסר האופי של יבנה נכנס לתמונה. עומר שירזי השווה בדקה ה-89 ובדקה ה-92 היה זה מי אם לא עידו אקסברד שהוכיח שהוא ווינר וניצח לכפר שלם את המשחק.

 

מ.ס. דימונה - ירמיהו חולון 1:3 

דימונה התאוששה מעט מהתקופה הרעה שלה במשחק שנגמרמעשית כבר במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:3 מוחץ לדימונה. ירדן אבו חצירא (2) וגיל חדד כבשו לדימונה. במחצית השנייה היה זה דסאלין איילה שצימק לזכות חולון שעדיין נשארת במקום ה-5 בזכות ההפסדים של הרצליה ויבנה.

 

מכבי קרית מלאכי - שמשון ת"א 0:0

שמשון ת"א ממשיכה לאבד מומנטום לקראת הפלייאוף המתקרב בעוד שמלאכי יכולה להיות מרוצה שעצרה את רצף ההפסדים. שמשון יכולה להיות גם מרוצה מהתיקו לאחר שנותרה ב-10 שחקנים עם הרחקתו של אור גרינברג בדקה ה-75.

 

צפון:

 

הפועל מגדל העמק - צעירי טייבה 2:3

מגדל העמק הגיעה למשחק מול טייבה לאחר שהפסידה שבוע שעבר לכפר כנא אך לא התקשתה מול טייבה וניצחה אותה משלושער ענק של עיזאת חלייאלה. טייבה רק הצליחו לצמק משערים של מוחמד ג'ברין ובן כהן. בסיום טייבה התלוננה שמגדל העמק נלחמה מולה. אולי עבור הפועל כפר כנא? 

 

הפועל כאוכב - מ.ס. טירה 2:0

טירה ללא חיים סירוטקין על הקווים התייצבה עם העוזר שלו אייל לוי. לוי מלווה את סירוטקין כבר כמה שנים וכנראה שהוא למד ממנו משהו. טירה היתה עדיפה וגברה על כאוכב משערים של עידו גונן המצויין ופיראס גנאים. כאוכב? 4 נקודות מהמקום ה-15 וליגה ב' קרובה מתמיד. 

 

עירוני נשר - מכבי אתא ביאליק 3:1

עירוני נשר עלתה אומנם ליתרון ראשון משער של שאקר סאקר אבל קבוצתו של אבי סבג שעושה עונה נהדרת לא התקשתה להפוך את התוצאה משערים של גל בן נעים, דוד אמזלג וחוסין יאסין. אתא ביאליק סופית בפלייאוף עליון ונשאר רק לראות באיזה מקום תסיים. 

 

מ.ס. קרית ים - הפועל רעננה 0:3

רעננה נעצרה ובגדול כשקריית ים עשתה לה בית ספר והביסה אותה 0:3 משערים של סלים עמאש, שחף ספיר וארתור אלייניקוב. הפער של רעננה מטירה הצטמק ל-7 כשנראה יספיק לרעננה כדי להבטיח סופית את העלייה במחזור הבא או בזה שאחריו. 

שחקני מרמורק...יכולים לחגוג היום...מצבם עדיין אנוש ...

הוסף תגובה
תגובות
  1. נווו מה יהיה עם הפועל הרצליה ? מעט מדברים ומיד צונחים (יאיר 09-04-2024, 18:54)
  2. מכור (דדו 10-04-2024, 12:32)
    המשחק בטוח מכור הם לא רוצים לעלות רק לעשות כסף על הפועל
  3. ורק אופיר רגב שותק (ויוה לוד 10-04-2024, 13:58)
    וואי וואי וואי לוד יורדים ליגה
  4. אוהד אתה פשוט הזויי .אם מגדל העמק היתה מפסידה היא בעצמה היתה יורדת ליגה . אתה טיפש גמור (דוד שמואל 10-04-2024, 17:57)
  5. מכירת משחקים (א 11-04-2024, 15:48)
    קשה לי להבין למה המושג מכירת משחקים,מתנהל בליגה א משחק כן משחק לא. מזה הבושה הזאת,ככה ניראת כל הליגה הזאת ואיזה מתוסכלים השחקנים שלא יכולים לעשות או לדבר,כי יעיפו אותם מהקבוצה. בושה ןחרפה על איזה שם זה נותן לכל הליגה הזאת.