חזרה לעצמה: דימונה גברה על חולון 1:3

אחרי סדרה של משחקים לא טובים שהרחיקו את דימונה מהמאבק על העלייה הישירה, התאוששה הקבוצה הדרומית כשניצחה אתמול (שלישי) את ירמיהו חולון במשחק פלייאוף לכל דבר. דימונה הראתה חלק מהפוטנציאל הטמון בה ובעיקר נתנה סיפוק לאוהדיה שלה לקראת הפלייאוף. "אנחנו מספיק איכותיים ויכולים ללכת עד הסוף", אמר הבלם, גיא עיני.

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-04-2024
  • 11:59

 מ.ס. דימונה שהצהירה בתחילת העונה שהמטרה שלה לסיים מקום ראשון, החלה להפנים שלשם היא כבר לא תגיע ואולי בגלל זה הציגה משחק מצויין מול ירמיהו חולון. דימונה למעשה היתה עדיפה על חולון כמעט לאורך כל המשחק. כבר במחצית הראשונה היא כבשה שלושה שערים יפים שנוצרו ממהלכי כדורגל. 


השער הראשון נכבש ע"י ירדן אבו חצירה במבצע אישי יפה בבעיטה מחוץ לרחבה לאחר שקיבל כדור מדור מוסקוביץ.   השער השני נכבש ע"י גיל חדד לאחר שאבי מלכה שלח אליו כדור ארוך, חדד  עשה דאבל פס וקיבל חזרה ומול שוער חולון בעט פנימה. השער השלישי נכבש ע"י ירדן אבו חצירה שנבחר גם לאיש המשחק. 

 

ירדן אבו חצירה, צמד ענק שלו ויכולת נהדרת הביאו ניצחון לקבוצתו. צילום: יגאל צריקר

 

חולון צימקה משער של  דסאלין איילה במחצית השניה מבישול של סהר ברמי שהוציא רוחב לדסלין שכבש בנגיעה.  

חולון לא היתה במשחק והיא חייבת להפיק לקחים מהיכולת שלה כי אולי בעוד קצת יותר מחודש היא צפויה להתארח שוב בדימונה. 

 

דימונה אולי לאחר שהבינה שהיא כבר לא תעלה ליגה  מהמקום הראשון הורידה הרבה לחץ משחקניה והאמת הם נראו טוב יותר ואולי זה מה שדימונה צריכה.

  

 

דיברנו בסיום המשחק עם בלמה המצויין של דימונה אבי מלכה שסיכם את המשחק ואמר: "אני שמח שחזרנו לנצח. התחלנו את משחק קצת בהססנות אבל לשמחתי הצלחנו להבקיע ראשונים ולהגדיל תתוצאה בהמשך. כרגע המטרה שלנו היא להגיע לפליאוף בכושר הכי טוב בתקווה שנוכל לעשות את זה"

 

מוסא בן חיים, נראה מאוכזב מאד במשחק מול דימונה. צילום: יגאל צריקר

 

בלמה הוותיק של דימונה גיא עיני סיכם את המשחק ואמר: "משחק נגד קבוצה טובה ואיכותיתשעשינו אותו קל והכרענו אותו כבר במחצית הראשונה.  שמח שחזרנו לנצח אחרי תקופה שהדברים קצת לא הלכו. מסתכלים קדימה"

 

האם אפשר לעלות ליגה העונה?
"בוא נהיה ריאליים. כפר שלם היום עלתה ליגה ומגיע להם. אני חושב שאנחנו מספיק איכותיים ויכולים ללכת עד הסוף בפליאוף"

 

חגיגה של דימונה מול חולון. צילום: יגאל צריקר

 

חלוצה של דימונה, דור מוסקוביץ אמר בסיום המשחק:"היה משחק קשה מול קבוצה טובה. הצלחנו להוציא לפועל את התוכנית משחק ששמעון ביטון המאמן וניר קלינגר עבדו איתנו. אני שמח שהצלחנו לנצח בצורה טובה כזאת והפנים שלנו כבר להמשך המשחקים ולעשות את טוב ביותר עד סיום העונה"

 

שמעון ביטון, יכול להיות מרוצה מקבוצתו מול חולון. צילום: יגאל צריקיר

 

שחקני הקבוצות לפני המשחק. צילום: יגאל צריקר

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו לדימונה (אוהד חולון 11-04-2024, 14:59)
    דימונה ניצחה בצדק.קבוצה איכותית.תמיד כייף להגיע לדימונה אנשים טובים שמארחים יפה את הקבוצה האורחת.
  2. שאפו לדימונה (חולוני 11-04-2024, 15:01)
    הלוואי ותעלו ליגה דרך המבחנים.אנשים טובים .מחזיק לכם אצבעות שתעלו הכי מגיע לכם.