נשארה בליגה: נורדיה גברה על מכבי שעריים

לא שזה לא היה ברור לפני כן, נורדיה ירושלים שמתחילת העונה לא הייתה מעורבת ממש במאבקי התחתית, השלימה את המשימה והבטיחה מעשית הישארות בליגה עם ניצחון חשוב מאד, 0:1 על מכבי שעריים.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 10-04-2024
  • 16:29

לאחר ששבה לליגה א' בתום העונה שעברה בנורדיה הציבו לעצמם מטרה אחת: להישאר בליגה. אתמול (שלישי) הושלמה המשימה. פער של 8 נקודות מהמקום המוליך למבחנים כשנותרו עוד 12 בקופה אמור להספיק, אבל שימו לב, נורדיה רק 4 נקודות מהפלייאוף העליון. 

זה לא היה קל. נורדיה איבדה הרבה נקודות העונה ולא הייתה עקבית אבל התוצאה הסופית היא זו שקובעת. 
מולה התייצבה יריבה עיקשת, מכבי שעריים שצריכה נקודות על מנת לברוח מהתחתית וגם תנאי המגרש היו נוראיים (איך מאשרים מגרש כזה לליגה א'?).

בשלושים הדקות הראשונות לא נרשמו מצבים וגם לא יותר מידי בעיטות לכיוון השער והמשחק היה די סטטי. אבל בדקה הארבעים, מתן שוורץ כבש שער יפייפה שהעלה את נורדיה ליתרון חשוב.
במחצית השנייה הציגה נורדיה הגנת ברזל שלא איפשרה למכבי שעריים להגיע להזדמנות לשער שוויון. לקראת הסיום זכתה שעריים בכדור 11 אך שוער נורדיה, יאיר הדר הדף מצוין והשאיר את הניצחון בידי האורחים מירושלים.

לאחר המשחק דיברנו עם קפטן נורדיה, עמיר אבלס (פיצי).

 

עמיר, איך מרגיש לנצח היום?
"תחושת הקלה גדולה, אני שמח מאד".

 

סכם את המשחק.
"אני חושב שבמחצית הראשונה היינו עדיפים והשיר שכבשנו לקראת סוף המחצית היה משמעותי מאד. משחק הקרבה גדול של כל הקבוצה, נלחמנו על כל כדור. מחצית שניה שעריים תקפו יותר ומן הסתם לחצו עלינו. למזלנו יאיר הדר עצר פנדל בדקות המכריעות והצלחנו לצאת עם הנקודות"

 

אתם רק 4 נקודות מהפלייאוף העליון. אפשר לחלום על פלייאוף העונה?
"4 נקודות זה לא מעט כששארו 4 משחקים עד סוף העונה. בלע קשר, נגיע במטרה לשחק כדורגל חיובי ולנסות לנצח כל משחק".

 

איך מרגיש להיות הקפטן של נורדיה?
"אני לא הקפטן היחיד. יש כאן מספר קפטנים שנמצאים במועדון כבר כמה שנים. אבל שמח מאוד להיות חלק מהמובילים ולתרום לקבוצה מהניסיון שלי. נורדיה היא מקום מדהים. זה המועדון הכי מיוחד ששיחקתי בו ומקומו בליגות הבכירות".

מתן שוורץ, כובש שער הניצחון. צילום: גלעד אימס

הוסף תגובה
תגובות
  1. נורדיה הורידה את שעריים לליגה ב גם בעונה הקודמת (הוגה דעות 10-04-2024, 20:34)
    גם אז שעריים כשלה בפנדלים ....
  2. קופרלי (אייל 11-04-2024, 06:46)
    מאמן פח,אין לו מושג!! יוריד את שעריים ליגה כמו בשנה שעברה.