ליגה ב דרום א: מי תעלה?

איזה ליגה מעניינת יש לנו העונה בליגה ב' דרום א' כאשר המכתש גבעתיים, צעירי טירה והפועל אזור מתמודדות על העליה. ועמישב של אוהד בוזגלו? שוב נכשלה. אז מה יהיה לנו השבוע?

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-04-2024
  • 09:32

שלושה מחזורים לסיום וצמרת ליגה ב' דרום א' רותחת. 3 קבוצות מתמודדת על הכרטיס הישיר לליגה א', המכתש, טירה ואזור. יתר הקבוצות חוץ מקריית אונו, עוד יכולות לתפוס את המקום השלישי המוביל למבחנים. 
אז מה יש לנו השבוע?

 

הפועל אזור - המכתש גבעתיים
הפועל אזור אכזבה גדולה העונה. הקבוצה קיבל תקציב גדול אך לא ידעה לנצל אותו ולדרוס את הליגה. הנהלת הקבוצה החתימה מאמן מליגה ג' מה ששוב מוכיח שהיא רק רוצה לקבוע הרכב ולא באמת לעלות ליגה. אזור פוגשת את המובילה מהמכתש גבעתיים שגם היא החתימה מאמן נכשל שעם הסגל האדיר שלה היתה חייבת כבר לעלות. משחק בית באזור ולכן הקבוצה המקומית תנצח. אבל אזור כמו לא יעלו ליגה. אולי יסיימו במקום השני כהרגלם.

 

הפועל כפר קאסם שועאע - צעירי טירה
שועאע כפר קאסם היא קבוצה שאני מאד אוהב. היא התחזקה מאד העונה והביאה שחקנים מעל הליגה. אך נכשלה ולא תעלה ליגה, כנראה. טירה בנו קבוצה נהדרת עם סגל שחקנים מצויין. טירה וכפר קאסם ערים צמודות אבל אני בטוח שהספורט ינצח ויהיה מאבק ספורטיבי. כפר קאסם אמורה לנצח והיא אכן תנצח. לא רוצה לחשוב על תוצאה אחרת שכן אז יתחילו לדבר על המשחק. 

 

אוהד בוזגלו, שוב נכשל. מתי אפשר יהיה להגיד שהוא הצליח כמאמן? צילום: מני בן ארי

 

מכבי עמישב פ"ת - הפועל הוד השרון
אוהד בוזגלו שוב נכשל כמאמן ולא ברור מאיפה הביטחון שלו מגיע שכן אני לא זוכר מתי פתח עונה עם קבוצה, סיים אותה והצליח להוביל אותה להשגים. בוזגלו לדעתי הוא אפילו גונב דעת שכן מאמן צריך להשקיע 24/7 בקבוצה שלו ולי יש את הרושם ואולי אני טועה שהמסיבות הן הרבה לפני הכדורגל ופה הבעיה. עמישב עדיפה על הוד השרון ואם היא תנצח היא תוכל לצמק את הפער מהמקום שמוביל לפלייאוף. ואז, הכל יכול להיות...

 

בני יפו - הפועל קרית אונו 
משחק בו שתי הקבוצות איבדו עניין שכן לשתיהן אין סיכוי לעלות ממשי לעלות או להגיע למשחקי המבחן. בני יפו עדיפה בבית  והם גם ינצחו. 

 

שיהיה בהצלחה לכולם...

רן רול מהמכתש גבעתיים. יעלו ליגה בגבעתיים העונה? צילום: מיכאל חי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה מנותק!!! כ. קאסם ינצחו את טירה. חחח התוצאה סגורה שם (ארז 11-04-2024, 10:39)
    לצערי....התוצאה שם סגורה מראש לטובת טירה!
  2. תשלמו כספים מה עם התביעות (הפועל אזור חרא מקום מקולל לעד 11-04-2024, 10:47)
    אנשים הכי מגעילים שיש בכדורגל חלאות שמשאירים חובות אמן תישארו כל החים ליגה ב
  3. עמישב חחח (חולוני 11-04-2024, 14:52)
    עמישב לנצח בליגה ב עד שתתפרק.יש עליהם קללה.בוזגלו גונב דעת מאמן חלש.
  4. מקום מקולל (ניסים 11-04-2024, 16:21)
    יאזור יותר מליגה ב לא יהיו מגרש של פרות ויציע מסריח
  5. שופטים (שופט 13-04-2024, 09:17)
    איזה שיפוט גרוע בליגה ב'