ליגה א' - סיכום מחזור 27

איזה מחזור מטורף היה לנו, רעננה וכפר שלם עלו מעשית לליגה הלאומית, מרמורק הביסה את אדומים אשדוד, והבקעה גברה על הרצליה. מודיעין הסתפקה בתיקו מול שעריים. בצפון: אתא ביאליק הביסה את כאוכב, טירה מעדה מול קרית ים והעניקה את הכרטיס ללאומית לרעננה שניצחה את באקה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-04-2024
  • 15:56

שלושה מחזורים לסיום והליגות סגורות בנוגע לעולות ללאומית אבל התחתית בדרום רותחת ממתח. כפר שלם ורעננה חגגו עלייה מעשית ללאומית, מרמורק עשתה את תוצאת היום עד כה, בקעת הירדן עם השלישי ברציפות וכאוכב? בדרך לליגה ב'. 

 

ליגה א' דרום:

הפועל מרמורק - אדומים אשדוד 1:4
מי שהספיד את האדומים מרחובות בינתיים אוכל את הכובע ובקצב הזה יאכל את כל המלתחה שלו.. צביקה לוי שהגיע בתור מאמן חירום, עושה פלאים עם החבורה שלו שהתייצבה מול אדומים אשדוד ואקס מרמורק, ויקטור גניש.
מרמורק פתחה בסערה וכבר במחצית הוליכה 0:3 משערים של אביב אוזון, נאור כהן ןרון אשכנזי. עם פתיחת המחצית השנייה הוסיף אשכנזי שער נוסף בדרך ל-0:4 מהדהד. בנימין צאגה רק צימק לזכות אשדוד ששוב בעטה בדלי. התוצאה של מרמורק הכניסה את לוד וכפר קאסם חזק לתוך קלחת הירידה לליגה ב'. וצביקה לוי? אולי ייצא קוסם בסוף העונה..

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל הרצליה 0:1
בקעת הירדן מנסה אף היא לרשום היחלצות הרואית ממבחני הירידה כשגברה 0:1 בבית על הפועל הרצליה משער של תומס פרינס בדקה ה-9. ואם לשפוט ע"פ התוצאות האחרונות שלה, הפועל הרצליה לא ממש רוצה פלייאוף.

 

עירוני מודיעין- מכבי שעריים 1:1
שעריים חשבה שהקלישאה של מי שרוצה יותר מנצח, תוכיחה את עצמה שוב כפי שהיה נגד יבנה אבל הקבוצה לא הצליחה לברוח מאימת התחתית כשספגה לקראת הסיום מול סגנית המוליכה שהייתה במומנטום אדיר ערב המשחק. 
בשורה התחתונה, מודיעין תסיים כנראה שנייה, שעריים תצטרך עוד להיאבק בתחתית.

 

נורדיה ירושלים - כפר שלם 2:1
מזל טוב לכפר שלם שהעפילה מעשית לליגה הלאומית (!!!)
החבורה של נועם שוהם  השכילה לנצל את ההפסד של מודיעין, לנצח שוב בצורה דרמטית ולהגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות. כשניתרו 9 בקופה. 
דוד אסנקה אמנם העלה את נורדיה ליתרון מוקדם, מתן שוורץ החטיא פנדל בפתיחת המחצית השנייה ובהתקפה הבאה היה זה עידו אקסברד (מי אם לא הוא?) שהשווה. כשנראה שהמשחק הולך לתיקו היה זה שוב אקסברד שמוסר לעומר בוארון שכבש מקרוב והעניק רשמית את הכרטיס לליגה הלאומית לכפר שלם. 

 

שחקני כפר שלם חוגגים. האם אלה חגיגות האליפות? בקרוב מאד....

 

מכבי יבנה - מ.ס. דימונה 3:2

מפגש המאכזבות הוליד משחק רב שערים שהסתיים בניצחון של האורחים ששמרו על סיכוי לסיים במקום השני. ויבנה? שוב בעטה בדלי בכל הנוגע לעלייה לפלייאוף העליון. לירן אמליח העלה את יבנה ליתרון, גיא עיני השווה, טוואבה יבלטאל החזיר את היתרון ליבנה אולם המילה האחרונה הייתה של גיל חדד שהשווה וממש לפני הסיום היה זה עמראן אל קרנאווי שהעניק את הניצחון הדרמטי לדימונה.

 

עירוני אשדוד - הפועל לוד 1:0 

איזה ניצחון גדול עשו הפועל לוד!!  דקה ה 96 היה זה אופק יפרח המכונה מסי של ליגה א, עבר 4 שחקנים והוציא רוחב לאושר זכאי שכובש עמוק בתוספת הזמן וקובע הפועל לוד כנראה ותשאר עונה נוספת בליגה...

 

שמשון ת"א -שמשון כפר קאסם 0:4

רבם סברו כי שמשון "תעזור" לאחותה השמשונים מכפר קאסם אבל בפועל זה לא היה כך. התל אביבים הגיעו נחושים ופירקו את היריבה מהמגזר. כל השערים נכבשו ברבע השעה האחרונה כשלושה מהם ב-6 הדקות האחרונות (!!). רני נוף כבש את הראשון,חמזה מואסי הוסיף צמד ואת הרביעייה חתם ירין מוגרבי.

 

ליגה א' צפון:

מכבי אתא ביאליק - הפועל כאוכב 0:3
החבורה של אבי סבג לא מרחמת על אף קבוצה כשהיום הרגישה את נחת רגלה הפועל כאוכב, נועלת הטבלה שככל הנראה נפרדת מליגה א'. אחרי מחצית מאופסת היו אלה סארי חאג' יחיא, דוד אמזלג ומשה גולן שסגרו עניין עבור הקבוצה מהקריות.

 

בני זלפה - עירוני נשר 3:0
זלפה ממשיכ לחלק נקודות לנזקקים והפעם הייתה זו נשר שהייתה צריכה להבטיח את ההישארות ועשתה זאת. צמד של שאקר סאקר במחצית הראשונה הבטיח לנשר עונה נוספת בליגה. במחצית השנייה היה זה עאהד עאזם שסגר עניין.

 

הפועל רעננה - הפועל באקה 0:1
רעננה ידעה שמדובר במשחק לא קל מול יריבה עיקשת אבל בסופו של דבר חניכיו של אסי אלימלך (שנוא גם אקס באקה) ידעו לעשות את העבודה ולהשיג ניצחון קטן - גדול שהבטיח מעשית את הכרטיס ללאומית. שער של ניר עזריה בדקה ה-80 בתוספת תיקו של טירה נגד קריית ים העניק סופית את הכרטיס הנכסף לרעננה.

 

מ.ס. טירה - קריית ים 2:2
בהתחלה נראה היה כי טירה תצליח להלחיץ יותר את רעננה כשפיראס גנאים ושלום אדרי הוליכו אותה ליתרון 0:2 במחצית. אולם במחצית השנייה הוכיחה קריית ים שהיא קרוצה מחומר אחר כשהצליחה להשוות משערים של עמית מזרחי וסלים עמאש (דקה 90).

 

 צעירי א.א. פאחם - צעירי כפר כנא 2:2
תוצאה די צפויה בין שתי קבוצות שהבטיחו מזמן את מקומן בליגה ומנצלות את המחזורים האחרונים כדי להריץ שחקנים לעונה הבאה ולשמש גן עדן למהמרים...

 

הפועל כפר כנא - מכבי נוג'ידאת 2:2
הפועל כפר כנא הייתה צריכה ניצחון כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה. היא אמנם הוליכה 0:2 במחצית אך נוג'ידאת עם הגב לקיר הצליחה להשוות ולחלץ תיקו חשוב בדרך לניסיון לסיים לפחות במקום ה-14 המקנה אירוח של משחק הפלייאוף התחתון.

 

הפועל בועיינה- מ.ס. טייבה 0:0

וכל מילה מיותרת. בשורה התחתונה התוצאה הייתה טובה לטייבה שרוצה להיות זאת שתארח את משחק המבחן הראשון. 

חגיגה במרמורק...ניצחון שני ברציפות. צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. שערוקי (שערוקי 12-04-2024, 16:26)
    אוהד רון יא סמרטוט המשחק של מרמורק לא מכירה למה אתה לא עושה על זה כתבה יא זבלה
  2. מרמורק כבר ירדה, שעריים מצטרפת בקרוב מאוד (הוגה דעות 12-04-2024, 17:52)
    ככה זה כשלא לומדים מטעויות
  3. שעריים קבוצה מלוכלכת שירדו ליגה אמן (דידי 12-04-2024, 18:05)
  4. שעריים זה ביזיון מגעילים את התחת (מני סוויסה הבאת מועדון ענק לתחתית 12-04-2024, 18:57)
    שעריים קבוצה מיץ של הזבל נראים בדיוק כמו הפרצוץ המכוער והעצוב של מני סוויסה המכונה הגנן הגנב הקטן
  5. שבוע הבה (לירן 12-04-2024, 19:09)
    נחזיר לשערים את מה שמגיע ליפני שנתיים
  6. אדומים זבלה (עירוני אשדוד 12-04-2024, 20:12)
    יום שלישי מזיין אותם בתחת
  7. הכל מכור (רפי 13-04-2024, 09:57)
    כל הליגה מכורה בושה איך האדומים אשדוד פותחים רגלים ומקבלים ארבע ועוד מימי מקום אחרון בליגה מנצחים שניים ברצף כל העונה נצחו ארבע משחקים בושה
  8. עירוני אשדוד שעריים (א.ב יהושוע 13-04-2024, 22:13)
    אחים