השמפניה כבר מוכנה: כפר שלם גברה על נורדיה

כפר שלם שוב הוכיחה אופי והפכה פיגור לניצחון הפעם על נורדיה בדרך לסגירת סיפור העלייה. התיקו של מודיעין הגדיל את הפער בצמרת ל-9 נקודות כשנותרו עוד 3 משחקים. בשבוע הבא משחק ההכתרה נגד מודיעין?

  • על ידי: ענר אלדר
  • 14-04-2024
  • 15:50

כפר שלם מתקרבת בצעדי ענק אל המטרה הנכספת. כשהעיניים נשואות לעבר המשחק של מודיעין אירחה הקבוצה של נועם שוהם את נורדיה ירושלים שהבטיחה מעשית את הישארותה.
 זה לא היה קל בטדי. הקבוצה הביתית פתחה את המשחק בסערה ואף הובילה 0:1 משער של דוד אסנקה בדקה ה-10. ממש לפני שריקת המחצית הצליח המניה בטוחה, עידו אקסברד לנעוץ עם הראש את שער השוויון לטובת המוליכה והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתיקו 1:1. 
עם פתיחת המחצית השנייה הספיקה נורדיה להחטיא פנדל מרגלי מתן שוורץ וכפר שלם הענישה בדקה ה-70 כשעומר בוארון הבקיע את שער הניצחון שקירב את כפר שלם עד כדי סנטימטר מעליית ליגה.

 

עומר, עליתם ליגה?
"למרות שזה קרוב, עדיין לא. יש לנו השבוע משחק בבית נגד מודיעין ואנחנו מרוכזים רק בו. בעזרת השם ננצח ונחגוג אבל טרם הגיע הזמן".

 

איך זה מרגיש לנצח ככה ברצף במאני טיים?
"זה תמיד כיף לנצח אבל ברור שהניצחון אתמול היה חשוב חשוב מאוד. הוכחנו אופי, וינריות ולא נשברנו בפיגור והצלחנו להפוך את התוצאה. זה מאפיין את כל העונה שלנו. לא ויתרנו גם כשהיו תקופות פחות טובות".

 

רציתם לעלות גם בשנה שעברה ולא הצלחתם. מה השונה בעונה הזאת?
"בשביל להצליח צריך חדר הלבשה חזק. זה בדיוק מה שהיה לנו השנה בכפר. התחברנו צעירים וותיקים והפכנו לחברים גם מחוץ למגרש".

 

טוב לך באופן אישי בכפר שלם? 
"אני מרגיש בכפר, וזו לא קלישאה, כמו בבית. באתי לכאן בעונה שעברה ולמרות שכשלנו במשימה לעלות, התאהבתי במקום ואין שמח ממני בהצלחה של הקבוצה".

עומר בוארון, כבש שער חשוב. האם זה,שער אליפות? צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך עומר (אבי 14-04-2024, 15:53)
    עוד מאמץ קטן ואנחנו עולים, תנו לנו לחגוג בשישי בבית . כל הכבוד לשחקנים לשוהם להנהלה ולכולם מסביב שנתנו לנו אחלה עונה ובעזרת השם עליה.
  2. יש לך חלק גדול עומר!!! (אוהד מהשכונה 14-04-2024, 16:45)
    שחקן אהוב אתה!
  3. יאללה כפר שלם! (אוהד 14-04-2024, 17:38)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????
  4. להשאיר את בוארון גם בלאומית! (אוהד 14-04-2024, 22:03)
    הוא כבר הוכיח את עצמו בליגה לאומית בוארון ללא ספק אחד מהשחקנים שצריכים להישאר איתנו לשנה הבאה! יאללה כפר שלם! אוהבים! ????⚽️????
  5. אליפות (צלצי 17-04-2024, 07:08)
    קדימה כפר שלם לפרק את המתנס ממודיעין בראשותם של שני הגאותנים מר בנודיס ומר שי מאור