ליגה א דרום - נבחרת המחזור ה-27

המחזור ה 27 בליגה א' דרום היה סוער ומסקרן. כפר שלם ניצחה את נורדיה וכמעט הבטיחה עלייה לאחר שמודיעין סיימה בתיקו מאכזב מול שעריים. התחתית בוערת לאחר הניצחון של מרמורק והפסד של כפר קאסם . בקעת הירדן ולוד ניצחו והתרחקו מעט. אז מי היה כוכב המחזור? מי בנבחרת המחזור?

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-04-2024
  • 13:40

כיאה למחזורי סיום עונה, סיפק המחזר ה-27 בליגה א' דרום עניין ושערים רבים. את התוצאות אתם כבר יודעים אז זה הזמו לעבור למצטיינים:

שוער: עמית קרן (ירמיהו חולון)

שוערה של חולון היה מצויין מול מלאכי, עצר כל התקפה של היריבה והשיא הגיע שהדף שער בטוח ושמר את קבוצתו במשחק. שוער מצויין שיגיע לרמות הגבוהות. 

 

הגנה:

פיטר אלואהב (הפועל בקעת הירדן)

בלמה של בקעת הירדן, היה מצויין מול הרצליה, עצר את התקפות היריבה ולא איפשר לה להגיע למצבי הבקעה. הרבה בזכותו קבוצתו לא ספגה במשחק הכל כך חשוב. 

 

גיא מונטרסקי (שמשון ת"א)

בלהמ של שמשון ת"א, שהגיע על תקן בלם מחליף ותפס מקום של קבע בהרכב של חי אבייב.  בלם את התקפות היריבה והפגין יציבות לאורך כל המשחק. 

 

גיא עיני (דימונה)

בלמה של דימונה היה מצויין מול יבנה, עצר את התקפות היריבה והוכיח הרבה נסיון בהכוונת חבריו. 

 

קישור:

יוסי מקונן (הפועל מרמורק)

 הקשר אחורי והמנוע במרכז המגרש של מרמורק. עשה עבודה של שני שחקנים, היה ראשון לכל כדור ותסכל את שחקני אדומים אשדוד .

 

אושר זכאי (הפועל לוד)

קשר הכנף של הפועל לוד. נכנס כמחליף והביא את השינוי הגדול בשורות קבוצתו. עבד לכל אורך הקו, גם בהגנה גם בהתקפה ולקינוח כבש את שער הניצחון הדרמטי. 

 

נאור כהן, עוד משחק מצויין שלו הביא שלוש נקודות לקבוצתו. צילום: דוברות מרמורק

 

נאור כהן (הפועל מרמורק)

 קשרה ההתקפי של מרמורק. בישל שער וכבש שער נוסף, היה מעורב בכל התקפות הקבוצה ובורג מרכזי בהצגה של מרמורק מול האדומים אשדוד. 

 

טל איילה (כפר שלם)

כפר שלם לא הבריקה השבוע אבל הראתה הרבה אופי של אלופה. איילה הביא את כל הנסיון שלו, ניהל את משחק קבוצתו, בנה התקפות והיה בכל מקום במגרש. 

 

התקפה:

רון אשכנזי (הפועל מרמורק)

חלוצה של מרמורק עשה את העבודה שלו ויותר. כבש צמד והיה מסוכן מאד ליד שער היריבה. חלוץ מעל הליגה שיכול לשחק בהחלט להשתלב בליגות הגבוהות יותר. 

 

ירין מוגרבי (שמשון ת"א)

בישל את השער השני וכבש שער יפה בעצמו. עזר לקבוצה במשחק הלחץ וניצח מאבקים 

 

אדיר רחמים (ירמיהו חולון)

חלוצה של חולון היה מצויין מול מלאכי לאחר שנכנס למשחק במחצית והביא את השינוי הגדול. ייצר מצבים לחבריו, היה מסוכן מאד ליד השער וכמובן כבש את השער שהביא את הניצחון החשוב. 

 

צביקה לוי, שני ניצחונות הביא למרמורק. מאמן המחזור ללא ספק. צילום: דוברות מרמורק

 

מאמן: צביקה לוי (הפועל מרמורק)

יוסי חכים הביא ניצחון ענק עם לוד על עירוני אשדוד במשחק חוץ, יוסי מזרחי עשה ניצחון גדול עם בקעת הירדן על הרצליה אבל מעל כולם הרשים השבוע צביקרה לוי שלקח את מרמורק כאקט חברי, ניצח באמצע השבוע את הפועל הרצליה והביס בסוף השבוע את הפועל מרמורק ואולי השאיר פתח קטן לקבוצתו לברוח מהמקום המוביל לליגה ב'. שאפו ענק! 

נבחרת המחזור ה 27 בליגה א דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפיים מרמורק (גיא 16-04-2024, 14:21)
    מישהו יכול להגיד לי מה נאור כהן עושה בליגה הזאת שחקן אמאל’ה ואבאלה שחקן ליגת העל קל
  2. חחחחחחח (צביקה לוייי 16-04-2024, 14:50)
    הכל מכור איזה צביקה ואיזה נעליים גם הרצליה וגם אדומים פתחו רגליים למרמורק יש מי שבוחש בהכל מאחורי הקלעים הסרטן של ליגה א גם שמשון תא מחזור אחרון יהיה מכור והמבין יבין
  3. 2 הוציא לי את המילים מהפה (אבי 16-04-2024, 22:14)