חצי חצי: חולון גברה על קרית מלאכי 1-3

ירמיהו חולון שהייתה חייבת ניצחון כדי להתקרב לפלייאוף גברה על קרית מלאכי 1-3, במשחק שהתחלק לשניים: מלאכי הובילה והיתה עדיפה במחצית הראשונה, חולון הפכה במחצית השנייב. "זו פעם ראשונה העונה שחזרנו מפיגור", אמר קפטן חולון, מאור אסור.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2024
  • 12:10

במשחק שסגר את המחזור ה-27, אירחה אמש (ראשון) ירמיהו חולון את קרית מלאכי. שתי הקבוצות הגיעו במטרה אחת: לנצח, כל אחת וסיבותיה היא.

 

חולון כזכור, נלחמת על מקום בפלייאוף העליון ואילו מלאכי נלחמת על מקום בליגה א' ובריחה מהמקום שמוביל למבחנים. מלאכי פתחה נהדר את המשחק והיתה עדיפה על חולון. אומנם היא לא הציגה משחק טוב פשוט כי חולון לא הייתה במשחק.

 

דני טולמסוב, מאמן קרית מלאכי. קבוצתו הובילה ולא ידעה לשמור על היתרון. 

 

מלאכי ניצלה זאת וכבשה שער מפנדל מוצלח של לישי ביטון. במחצית השנייה התהפכה המגמה וראינו רק קבוצה אחת על המגרש. רבים מאלה שנכחו במגרש אמרו שזו הייתה המחצית הטובה ביותר שלה העונה או לפחות במחזורים האחרונים. חולון השוותה משער של אדיר רחמים, הפכה משער אדיר של מאור אסור במספרת לאחר שדניאל בוסי הגביה ולקראת סיום המשחק היה זה רוי בנבסטי שניצל טעות ברחבת מלאכי וכבש מקרוב כגי לקבוע את תוצאת המשחק 1-3.

 

לישי ביטון, הכוכב הגדול של מלאכי העלה את קבוצתו ליתרון. צילום: יח"צ

 

חולון כאמור, נראתה נהדר אם לשפוט את החצי השני, כבשה שלושה שערים והיתה יכולה לכבוש עוד כמה. מלאכי מנגד עמדה יפה במחצית הראשונה על המגרש, סגרה את המשחק של חולון וניצלה בעיקר את החולשה שלה. כדי לעלות ליתרון. בסופו של דבר היא לא השכילה לשמור על היתרון כי קשה לסגור משחק לאורך זמן. אבל זהו מחיר החוסר ניסיון ממנו סובלת הקבוצה בליגה א'.

 

מוסא בן חיים, יכול להיות מרוצה מאד מקבוצתו במחצית השניה. צילום: יח"צ

 

מצטיין המשחק: אדיר רחמים שנכנס למגרש במחצית והביא את השינוי המיוחל לקבוצתו. עוד ראוי לציין את שוער חולון עמית קרן שמנע מספר מצבים טובים לכיבוש שער והשאיר את קבוצתו במשחק.

 

מאור אסור אמר בסיום: "חצי ראשון לא טוב שלנו. חצי שני עלינו במערך שונה והצלחנו להפוך את התוצאה. זו פעם ראשונה העונה שאנחנו הופכים את התוצאה. מאד שמח כי הצגנו משחק מצויין בחצי השני"

לגבי השער שכבש במספרת אמר: "כל הקריירה שלי לא כבשתי שער במספרת וזה מה שהיה חסר לי ברזומה. שמח שזה היה גם שער חשוב ממנו עלינו ליתרון".

 

לגבי הפלייאוף הקרב ובא: "עשינו ניצחון משמעותי לקראת הבטחת הפלייאוף. נגיע לפלייאוף ונשאף לעשות הכי טוב שאפשר. "

 

מוסא בן חיים, מאמן חולון הוסיף: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו. בשנייה שינינו מערך והשחקנים שנכנסו הצליחו לשנות ולעזור לקבוצה לנצח. הקרדיט שלהם כשגם בפיגור לא ויתרו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה. חוזרים לליגה ב'. (מלאכי :( 15-04-2024, 12:21)
    גמרתם אותנו. הנהלה בזיון ומאמן בושה. הרגתם אותנו.
  2. לאחד שיודע (חולוני 15-04-2024, 13:48)
    לאן נעלמת אדון פרופסור לכדורגל.האחד שיודע נהפך לאילם.עכשיו תשתוק ותיקח מירמורון זה מרפא את הקנאה.
  3. לאחד שיודע (חולוני 15-04-2024, 13:50)
    לך תמכור חמוצים.יא לולב חפש מי ינענע אותך.
  4. חולון לא תהיה בפלייאוף העליון בסיום העונה (אחד שיודע 15-04-2024, 15:52)
    תרשמו לפניכם ותזכרו את מה שאמרתי, חולון קבוצה בינונית שלא ראויה להיות בפלייאוף העליון, יש קבוצות שעדיפות עליה בכל פרמטר
  5. אחד שלא יודע (חולוני 16-04-2024, 07:07)
    לאחד שלא יודע אין לך מושג בכדורגל.לך תמכור חמוצים ותאכל את הלב.לפרגן לא עולה כסף.
  6. קרית טיזי (שם טוב 16-04-2024, 11:39)
    בוכרים מה אפשר לצפות מהם טיפשים הבנות טובות לנקנוק