דרבי בטירה? צעירי טירה עולה לליגה א'

בתום עונה הפכפכה, בה איבדה את הפסגה לפני הפלייאוף, הצליחה צעירי טירה לכבוש אותה מחדש ולהעפיל לליגה א' בפוטו פיניש מדהים. כעת מחכים שם לקביעת זהות היורדות מהלאומית כדי לדעת האם יהיה בעונה הבאה דרבי היסטורי בעיר. "זר לא יבין זאת", אמר הקפטן סמיר עבדאלחי

  • על ידי: קהל גדול מלווה את טירה. יהיה מעניין לראות אותם בליגה א. ענר אלדר
  • 30-04-2024
  • 17:06

זו הייתה עונה הפכפכה מאד עבורה של צעירי טירה. עונה שהתחילה יוצא מן הכלל, הקבוצה שלטה בליגה והייתה בפסגה מהמחזורים הראשונים.
אך אט אט החלה המכתש גבעתיים לצמצם את הפער וכמה מחזורים לפני בפלייאוף, הצליחה לעלות לפסגה על חשבונה של טירה.
התיקו במשחק העונה בפלייאוף רק חיזק את מעמדה של המכתש אך טירה לא ויתרה.
מחזור אחד לסיום העונה זה הגיע. המכתש הפסידה לעמישב, טירה ניצחה ועלתה למקום הראשון עליו שמרה במחזור הנעילה וחגגה עלייה היסטורית לליגה א'. צעירי טירה הצהירו בתחילת העונה כי המטרה שלהם ברורה: להעלות ליגה.
לצורך כך הוחתמו שחקנים מנוסים כמו מוחמד נאטור ששיחק בלאומית והיה מלך השערים של הקבוצה וכמובן  סמיר עבדלחי, קבלן עליות מוכר בליגות החובבניות ותושב העיר. 

 

 "זר לא יבין, אין הרגשה כזאת ובמיוחד כשמדובר בעיר שלי", אמר עבדאלחי 

 

מה הסיבות לזה שעליתם?
"מה שאפיין אותנו העונה זה שהיינו ביחד גם ברגעים קשים וידענו להתאושש מהר אחרי הפסדים. אין ספק שיש את טביעת אצבע של המאמן ועוזריו, עבודת צוות וחיבור בין שחקנים וותיקים וצעירים שרעבים להצליח. כמובן יאמר לזכות ההנהלה שלנו ושבראשם השייך אחמד מסארווה שכל הזמן תמכו והאמינו בנו. שמח שהחזרנו להם".

 

איך אתה מרגיש בצערי טירה?
"תמיד כיף לשחק בשביל העיר שלך ובמיוחד כשאתה עם אנשים שאתה מכיר. נהניתי מאוד, עונה מרתקת ועליה מתוקה. אנצל הזדמנות זאת להודות להנהלה ולשחקנים וגם למאמן על ההערכה שקיבלתי מהם". 

 

איך אתה רואה את העתיד של הקבוצה?
"מועדון צעירי טירה זה פרויקט שנבנה לפני 8 שנים כמועדון שמאמין בשחקנים צעירים שרוצים להצליח. אין לי ספק שליגה א זה אופרה אחרת. אך יש לנו שחקנים שיכולים להשתלב ולשחק בליגה א' עם חיזוק של כמה שחקניםהשמיים הם הגבול".

צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות