לקראת מחזור: אין דרך חזרה

הליגות הנמוכות נכנסות לישורת האחרונה עם פתיחת המחזור ה 24,מה שמביא לנו מפגשים "חמים" על כר הדשא.בדרום תארח במוצאי שבת ביתר כפר סבא לקרב מסקרן את מכבי יבנה,יפו תארח את קרית גת,בצפון עפולה מארחת את טבריה,4 האחרונות בתחתית הצפון נפגשו למשחקי הישרדות...חם מתמיד!

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 16-03-2012
  • 08:48

ליגה א דרום:

במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש המסקרן שייערך במוצאי שבת באיצטדיון "לויטה" שם תארח ביתר כפר סבא שנכנסה חזק לתמונת המאבק על המקום  ה 1 את מכבי יבנה. כפר סבא מגיעה למשחק במומנטום מצוין לאחר שצברה 10 נקודות ב 4 המשחקים האחרונים,מנגד יבנה מגיעה לאחר 4 הפסדים רצופים ותנסה לצאת מהמשבר הפוקד אותה. הפסד של אחת מהקבוצות ירחיק אותה משמעותית מהמוליכה קטמון כך שצפוי משחק פתוח ומעניין.

קביליו יפו הלא נגמרת שנמצאת אף היא במרוץ לכרטיס למשחק י המבחן תארח בביתה לעיני קהל רב שאמור להגיע ולתמוך בה את מכבי קרית גת. יפו תרצה להמשיך להישאר במרחק נגיעה מהמקום הראשון,קרית גת תסתפק בנקודה בדרך להבטחת ההישארות בליגה.

השיקמה רמת חן שרשמה במחזור החולף הפתעה מרעישה כשניצחה ביבנה, תרצה להמשיך להישאר בחיים כשתארח בביתה את עמישב פ"ת. כל תוצאה מלבד נצחון של השיקמה יפחית את סיכוייה לשרוד,עמישב מנגד לא קווצה להיכנס למאבקי התחתית.

 

  חיים סירוטקין. כפר סבא רוצה את הכרטיס למבחנים,יבנה רוצה לצאת מהמשבר.(צילום:קובי בס.)

     

קרב תחתית מסקרן צפוי בערד שם יארחו חניכיו של אברהים אבו רקייק את כפר שלם הצמודה אליה בטבלה, נצחון של אחת הקבוצות יבטיח לה קרוה לוודאי עונה נוספת בליגה. בני אילת תרצה להבטיח את הישארותה בליגה מוקדם ככל האפשר ,לשם כך היא תצטרך לנצח בביתה את אורתודוכסים לוד הלא יציבה.

עיורני כפר יונה עם מאמנה החדש חיים לוי בהופעת תארח את קרית מלאכי הלא יציבה.

המשחק בין עירוני נתיבות להפועל מרמורק נדחה ליום ב בשל המצב הבטחוני בדרום.

 

ליגה א צפון:

במוקד משחקי המחזור תארח הפועל עפולה למשחק חם וטעון את עירוני טבריה של אלדד שביט,שחוזר לעפולה למפגש מסקרן מול קבוצתו מאשתקד. 2 קרבוות תחתית על 6 נקודות צפויים לנו היום כש4 האחרונות בטבלה ייפגשו ביניהן.

האחרונה אחי עכו במשחק של "חיים ומוות" תארח את טמרה המדורגת מקום אחד מעליה,כל תוצאה מלבד נצחון עבור העכואים יחרוץ את גורלם לרדת לליגה ב. הפסד של טמרה וגם היא תהיה בדרך הבטוחה לליגה ב. במפגש התחתית השני תארח הפועל כפר קנא את  אחוה עראבה,נצחון ביתי של כפר קנא יגדיל את סיכוייה לשרוד,הפסד שלה יכניס אותה עמוק לקלחת התחתית ועראבה עם נצחון חוץ תחלוף על פניה.

 

 שלום עקיבא וכפיר בן דויד. חניכיו של אלדד שביט יוצאים למשחק מסקרן מול עפולה.(צילום: אלון כהן)

 

הפועל חדרה הנמצאת אף היא במאבקי ההישרדות תצא למשחק חוץ מול מעלות שמבחינתה אינה עושה הנחות ורוצה לסיים את העונה במיקום הגבוה ביותר. פגש תחתית נוסף ייערך בקרית אתא שם תארח הקבוצה המקומית את מכבי כפר קנא שניצחון של אחת הקבוצות ייתן לה המון אויר לנשימה. המוליכה הפועל אסי גלבוע תארח במשחק חסר חשיבות את הפועל דליית אל כרמל שהבטיחה את מיקומה בליגה גם בעונה הבאה.

מכבי דליית אל כרמל תרצה להישאר בתמונת "הסגנית של גלבוע" כשתארח בביתה את מ.ס כרמיאל צפת.

גבעת אולגה תרתה לסיים את העונה בטעם טוב כשתארח בביתה את מכבי צור שלום.

 

ליגה ב דרום א:

במוקד משחקי המחזור תארח המוליכה הפועל אזור במשחק קצוות את הפועל פרדסיה. אזור שמעדה במחזור החולף מול מחנה יהודה תרצה לחזור למסלול הנצחונות ,פרדסיה מנגד תנסה להפתיע ולהישאר בתמונת ההישרדות. 

בדרבי חם וחשוב תארח מכבי גלגוליה את מ.ס כפר קאסם . נצחון של גלגוליה יגדיל את סיכוייה לשרוד,נצחון של כפר קאסם מנגד יבטיח  לה עמעט בוודאות עונה נוספת בליגה. 

השרון נתניה תארח בביתה את מ.ס טירה במטרה לנצח ולקוות בנוסף להפסד של יריבתה לתחתית פרדסיה במשחקה מול המוליכה אזור.

 

שי מאור. אזור תרצה להוכיח שהמעידה במחנה יהודה היתה חד פעמית.(צילום:ארז נאמן.)

 

בני יפו מעודדת מהחלטת בין הדין המשמעתי להחזיר לה את 2 הנקודות שנלקחו ממנה תצא למשחק חוץ ב....יפו מול שיכון ותיקים. נצחון של יפו יגדיל משמעותית את סיכוייה לשרוד.

במשחק מרכז טבלה תארח גדנ"ע ת"א את קרית אונו שהבטיחה עונה נוספת בליגה. מעניין יהיה לראות את גדנ"ע לאחר התבוסה שספגה בשבוע שעבר מול פרדסיה החלשה.

בקעת הירדן שאיבדה גובה תארח בביתה את מחנה יהודה הקבוצה הלוהטת של הסיבוב השני. מעניין יהיה לראות את מחנה לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר על הפועל אזור.

ביתר רמת גן שנמצאת עדיין בתמונת התחתית תארח את אור יהודה ספקית הנקודות של הסיבוב השני. רמת גן צפויה לנצח. אור יהודה כבר מחכה לסוף העונה.

 

ליגה ב דרום ב:

המוליכה מכבי שעריים תצא למשחק חוץ קשה בשדרות הצמאה לנקודות. לאחר שהבטיחו תאורטית את המקום הראשון יירצו חניכיו להבטיח זאת מעשית. מכבי באר יעקב הקבוצה הלוהטת של הליגה תנסה לצמצם פערים

מהמוליכה ולהתבסס במקום השני כשתארח את שיכון המזרח.נחלת יהודה שפוזלת אף היא למקום השני תצא

למשחק חוץ מול היורדת מבשרת ציון. מ.ס דימונה שעלתה מעל הקו האדום תצא למשחק חוץ מול מעלה אדומים

שהבטיחה את הישארותה בליגה. צעירי רהט השקועה אף היא במאבקי ההישרדות תארח בביתה את מ.ס קרית

שמבחינתה לסיים את העונה כבר עכשיו. הפועל מרחבים תארח בביתה את צפרירים חולון שזקוקה לנצחון בכדי

להבטיח סופית את הישארותה בליגה. הפועל הוד השרון תארח בביתה את הפועל רהט שלא ויתרה עדיין על המקום השני. במשחק תחתית חם וחשוב שנדחה ליום ג עקב המצב הבטחוני תארח יצאלאל רחובות שנמצאת

מתחת לקו האדום את מ.ס באר שבע הרחוקה ממנה ב 6 נקודות בלבד.

 

         הקהל של שעריים. מחכה כבר בקוצר רוח למשחקי המבחן מול אזור.

 

ליגה ב צפון א:

משחק העונה המסקרן בין מגדל כרום השניה למוליכה ביר אל מכסור ייערך ביום ג באיצטדדיון "דוחא" בסכנין.

עקב הפסקת הפעילות הצפויה של בני גדידה שהודיעה להתאחדות על אי התיצבותה למשחק מול סכנין,עשויים

להיפתח מחדש קרבות ההישרדות לאור נצחונה של טירת הכרמל 0:1 על כפר מנדא במשחק שהוקדם.

 

    חאתם כריים(ראשון מימין) יינס לעצור את המוליכה,שלומי ביטון במרכז רוצה את מלכות השערים.( פלדמן)

 

מ.ס בועיינה תארח בשבת את אחוה חיפה למשחק טעון כשבועיינה חייבת את כל הקופה הכדי לשרוד בליגה.

במשחקים חסרי חשיבות ולפרוטוקול בלבד כשכל קבוצה רוצה לסיים את העונה בטעם טוב  תארח ביתר

 חיפה את כאוכב,כפר סמיע את מכבי עכו כאבול את עראבה וביתר  נהריה את הפועל שפרעם.

 

ליגה ב צפון ב :

לאחר שהמוליכה הפועל מגדל העמק הבטיחה כמעט סופית את הכרטיס למבחינים יעבור הענין לתחתית, שם

ייערך בבקה "דרבי" חם ולוהט בו תארח איחוד בקה את הפועל בקה לה נקודה אחת יותר. הפועל איכסל הנמצאת מתחת לקו האדום תארח בביתה את רמות מנשה שהפסד שלה עשול להחזיר אותה חזרה לקלחת התחתית. אור עקיבא הצמאה אף היא לנקודות תצא למשחק חוץ מול עירוני נשר. אום אל גאנם תנסה להגדיל את

סיכוייה לשרוד כשתארח בביתה את מ.ס דבוריה. מ.ס כפר קמא שהבטיחה את הישארותה תארח את אחי איכסל. חניכיו של רפי בוסקילה יירצו להבטיח מעשית כמה שיותר מוקדם את הכרטיס למבחנים כשיצאו למשחק

חוץ בכאוכב מול עין מאהל. הפועל בית שאן תרצה לסיים בטעם טוב את העונה כשתארח בביתה את הפועל עוספיה.

 

         שחקני מגדל העמק חוגגים. יוצאים לעין מאהל עם הראש כבר במשחקי המבחן.(צילום:לילך וייס.)

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של גולר 1.. האתר מס1!!!!!!

 

 כנסו ישירות:

 

http://www.goler1.co.il/live.php

הוסף תגובה
תגובות