יבנה שוב בדקה ה 90, 3 מאמנים מתפטרים.

יום דרמטי וסוער בליגות הכי מרתקות בכדורגל הישראלי.שער בתוספת הזמן של איתן בר מעלה את יבנה למקום הראשון,קטמון מפסידה בבית לערד וליאור זאדה מודיע על התפטרות,מלאכי מובסת 1:7 ע"י קרית גת בבית ודקל מלכה מודיע אף הוא על התפטרות.דנינו מתפטר מקרית אתא לאחר נצחון חשוב על דלית אל כרמל

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-03-2012
  • 18:10

ליגה א דרום:

מכבי יבנה היא הוינרית הגדולה של משחקי היום לאחר שמנצחת שוב עמוק בתוך תוספת הזמן את עירוני נתיבות

1:2 ומעפילה למקום הראשון מרחק נקודוה אחת מביתר כפר סבא שתשחק מחר אך תהיה עם משחק עודף.

יבנה כבשה ראשונה בדקה ה 34 משער של רפי סגל ,אך אייל עבד קבע שיויון מהיר כעבור 3 דקות,נתיבות נותרה על סף המחצית  ב10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלעזר לביא, יבנה לחצה במחצית השניה את נתיבות ועמוק בתוספת הזמן כבש הבלם איתן בר את שער הנצחון החשוב של היבנאים שעולים למקום הראשון. נתיבות  מדרדרת ויורדת למקום ה 14 המוביל למבחנים והיא רחוקה 5 נקודות מהשקמה לה משחק חסר. הפועל קטמון ממשיכה להדרדר והיום רשמה את הפסדה הרביעי ברציפות בבית להפועל ערד 1:2. חגי יצחק בפתיחת המשחק ועומר אבו הדובה ממש לקראת המחצית נתנו לערד יתרון מבטיח,שי אהרון הצליח רק לצמק בפנדל בדקה ה 75 וערד רושמת נצחון גדול והיא קרובה להבטיח את הישארותה בליגה. לאחר המשחק הודיע מאמנה של קטמון על התפטרותו ,לדבריו "הוא מרגיש שאינו יכול לעזור כבר לקבוצה. ןהודה לקהל ולשחקנים על 3 שנים נהדרות.

 

 יוסי זוזוט. לפני שבועיים הקהל דרש את פיטוריו, היום יבנה חוזרת למקום הראשון.(צילום:ארז נאמן.)

 

הפועל מרמורק ממשיכה לאבד גובה לאחר תיקו 2 ברציפות הפעם בחוץ מול כפר יונה שנצלת את הפסדה של נתיבות ומדלגת מעליה בטבלה. מרמורק סיימה את המשחק ב 10 שחקנים לאחר הרחקתו של בן אוזן בדקה 65 בכרטיס אדום. קביליו יפו נשארת בתמונת הצמרת לאחר שגברה 1:2 בבית על עמישב פ"ת. חן מלכה במחצית האשונה וציקו דדנבאום בשניה נתנו לקביליו יתרון מבטיח,אסי בוזגלו צמעמישב הצליח רק לצמק.מכבי קרית גת הבטיחה את הישארותה בליגה לאחר שהביסה 1:7 בחוץ את קרית מלאכי. צחי גיגי שוערה של מלאכי הורחק בדקה 13 בכרטיס האדום,וזה היה האות להתפרקותה של מלאכי,נתנאל בן אבו כבש את הפנדל,ובהמשך הוסיף עוד צמד משלו,שלומי משה עם צמד,אבישי בו איטח ואסף כהן התכבדו בשערים,טרפה מקונן הצליח לאזן זמנית עבור מלאכי. בעקבות ההפסד הצורם,הודיעו מאמן הקבוצה דקל מלכה,והמנהל אברהם גמו על התפטרותם מהקבוצה. בני אילת עשתה צעד גדול בדרך להבטחת הישארותה בליגה לאחר שגברה בקרב תחתית חשוב על כפר שלם 1:2. אבישי אטיאס וגל אסולין העניקו לאילת יתרון מבטיח,נאור אלדד הצליח רק לצמק ואילת זוכה בנצחון חשוב ביותר.

 

ליגה א צפון:

משחק דרמטי ומעניין היה היום בקרית אתא ,לאחר שהקבוצה המקומית זכתה בנצחון חשוב 2:3 על מכבי דלית אל כרמל והבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה.אך האוחות סערו לאחר שבמהלך המשחק הורה המאמן קובי דנינו להחליף את השחקן יוחאי כהן שסירב להתחלף ,בעקבות המקרה הודיע דנינו בסיום על התפטרותו מהקבוצה. במשחק עצמו הוריד ניר כהן את קרית אתא ליתרון במחצית,אך דליה הפכה את התוצאה עם שערים של מוחמד אבו ריא ולירן לוגסי,עומר גרה האורח הורחק בהמשך וקרית אתא ניצלה זאת לעשות מהפך משלה עם שערים של מוטי בן חמו שער של שי דהן בדקה ה88 בדרך לנצחון חשוב שהבטיח לה עונה נוספת בליגה.

 

     קובי דנינו. רשם נצחון חשוב עבור קבוצתו,אך הודיע בסיום על התפטרותו.(צילום:אילן בלכמן.)

 

עירוני טבריה רושמת לראשונה העונה הפסד שני ברציפות לאחר שנוצחה בחוץ 0:2 ע:י סקציה מעלות,אליאור סיידר כבש את צמד השערים לקבוצתו של ניסים אדרי. הפועל עפולה חוזרת סוף למצח לאחר שגברה בביתה 1:2 על מ.ס כרמיאל צפת, צפת הוליכה במחצית השניה מפנדל של אלון רבינוביץ,אך מתן נחמני הפך את התוצאה עם צמד שערים והרגיע את הרוחות במועדון העפולאי. גבעת אולגה רושמת נצחון 2 רצוף הפעם בבית על מכבי כפר קנא 1:2. אדינו ימהרן העלה את אולגה ליתרון,אך נור עודה הישווה לפני המחצית. פנדל של מושיקו בלבילה בדקה ה 89 העניק לאולגה את הנצחון שסיבך שוב את כפר קנא במאביק ההישרדות.

 

ליגה ב דרום א:

הפועל פרדסיה ירדה היום סופית לליגה ג לאחר שנוצחה 1:2 עי האורתודוכסים יפו. פרדסיה הוליכה משער של אייל ביטון אך נתנאל בן אריה עם צמד שערים ב20 הדקות האחרונות קבע מהפך ופרדסיה נפרדת מהליגה.

 

     חנן אסור(משמאל). צמד שערים לחלוץ המצוין של קרית אונו שמגיע למאזן של 19 כיבושים.(לירן דורף.)

 

בני גלגוליה רושמת נצחון סופר חשוב לאחר שגברה בקרב התחתית על השרון נתניה בחוץ 0:1. רפאל כהן כבש את השער היקר עבור גלגוליה בדקה ה 75. המוליכה הפועל אזור ממשיכה במסלול הנצחונות לאחר שגברה 0:2 על אור יהודה משערים של רולי מוצפי וגל גבע. קרית אונו עשצה צעד גדול בדרך להטחת ההישארות בליגה לאחר שגברה בחוץ 0:3 על בקעת הירדן מצמד של חנן אסור המצוין ושער נוסף של מתן אלגאוי. בני יפו הבטיחה עונה נוספת בליגה לאחר שגברה על גדנ"ע תא 0:2 מצמד של פרחוד קדירוב. מ.ס טירה לא התחשבה במצבה של ביתר רמת גן והביסה אותה 0:4 עם צמד של מחומוד בשארה ושערים של דיאב חמדאן ועבד טיטי.

 

ליגה ב דרום ב:

המוליכה מכבבי שעריים רטשמת נצחון דרמטי בדרבי הרחובותי לאחר שנחלצה מפיגור מול בני יצאלאל בדרך למהפך דרמטי בתוספת הזמן. יצאלאל הוליכה משער עצמי של ברוך וולדמן אך מוסא בן חיים הישווה לפני ההפסקה. כשנדמה היה שהשמשחק יסתיים ללא הכרעה כבש אמיר עזרא עמוק בתוך תוספת הזמן והעניק למוליכה נצחון נוסף בדרך הבטוחה אל משחקי המבחן מול אזור. מ.ס דימונה גברה בחוץ 1:3 על הוד השרון ויצרה ראש חץ בתחתית של 3 קבוצות עם 25 נקודות.יבגני פובלובסקי בלט בדימונה עם צמד שערים. שדרות איבדה בביתה 2 נקודות יקרות לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם שיכון המזרח, תמיר ארז כבש בפתיחת המשחק חשדרות אך דויד דוידוב הישווה  במחצית השניה. נחלת יהודה שמרה על המקום השני לאחר שגברה 0:3 על הפועח רהט משערים של ניסים אליהו,דודי בכר וקובי אבדייב.  צפרירים חולון סיימה את משחק החות מול האחרונה מבשרת ציון בתיקו ללא שערים. קרית גת  גברה בחוץ 1:2 על מעלה אדומים ,ומרחבים ומ.ס באר שבע נפרדו בתיקו 1:1.

 

 

       אמיר עזרא. מעניק לשעריים נצחון דרמטי בדרבי הרחובותי. שעריים מוכנה לקראת אזור.

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביר אל מכסור רושמת הפסד שני ברציפות והמקום הראשון שהיה נראה כבר שגור נמצא בסכנה ממשית. מכסור נוצחה היום בחוץ 1:2 ע"י ביתר נהריה לה כבשו יעקב רבינוביץ וסעיד בלוט. ביתר חיפה רושמת נצחון גדו בדרבי החיפאי הקטן 1:4 על אחוה חיפה. אחוה הוליכה 0:1 אך הביתרים השיבו עם ארבעה שערים ללא מענה כששי סבג בולט עם צמד שערים.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הבלתי מעורעת הפועל מגדל העמק ממשיכה לדרוס את יריבותיה והפעם  נקמה ברמות משנה שהנחילה לה בסיבוב הראשון את הפסדה הבודד העונה.  3 שערים ב10 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה מרגלי מוטי כלטוב,אופק מלול ובני סימנטוב חרצו את גורל המשחק. אלירן פרץ המחיף כבש את הרביע למוליכה לקראת הסיום. עירוני נשר גברה בביתה עך כפר קרע 0:1 והתבססה במקום ה 3. אבי בן סימון הבלתי נלאה מלך שערי הליגה כבש את שער הנצחון לנשר בדקה הה88.

 

 

       בני סימנטוב. הבלם המצוין של מגדל העמק כבש את שערו 9 העונה בבעיטה אדירה מ30 מטר.

 

הוסף תגובה
תגובות