בא מאהבה

מאז ימיו במחלקת הנוער של הפועל כפר-סבא, גל ונגר עבר דרך ארוכה. לאחר מספר שנים בליגות הנמוכות, נראה שבשנתיים האחרונות הוא מצא בית חם בנשר. כאשר סיום העונה קרב, הבלם המצטיין של נשר מספר ל"גולר" על העונה האחרונה שעברה עליו, ומספר: "אני בא באהבה לכל אימון".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-04-2012
  • 09:17

את הפוטנציאל של גל ונגר, הבלם בן ה-29, גילו כבר לפני הרבה שנים, כאשר היה חבר בסגל פנימיית המחוננים של הפועל כפ"ס. בין בני דורו בפנימייה ניתן לציין את אייל משומר ממכבי חיפה, ששיחק אז בהרכב הירוקים, ותופקד לפניו בקישור. ונגר משחק כבר מספר שנים בליגות הנמוכות. בין הקבוצות בהן עבר ניתן למנות את טורעאן, מגדל העמק ואסי גלבוע. בשתי העונות האחרונות הוא מצא בית חם בעירוני נשר, והעונה ונגר עשה לעצמו שם של בלם בכיר, כאשר הוא מציג יכולת גבוהה (מה שלא סייע לקבוצתו לעלות ליגה).

גל, איך אתה מסכם את העונה החולפת?
"פיספוס גדול שלנו שלא נלחמנו על העליה עד סוף העונה. אבל אם נהיה אמיתיים, ההשקעה הכספית שלנו לעומת זו של מגדל העמק היא זניחה, ולכן מגיע להם לעלות ליגה. אני מאוד מקווה שהם יעלו ליגה כי שיחקתי שם ואני מכיר את רוב השחקנים והם חברים שלי. מה שעוד יפה אצלם, או שאפשר לומר שזה הסוד שלהם, הוא שהם משתפים הרבה שחקני בית, ורואים את על המגרש. שחקן בית נותן תמיד יותר משחקן רכש. אבל שוב, חייבים להיות טובים כדי לשחק. אם תסתכל על העונה, אפילו בית שאן התחזקה באמצע העונה והוציאה המון כסף. אנחנו, לעומתם, שיחררנו שחקנים כמו קיקו כהן, לירן אלבז ועוד. לכן אני חושב שעשו בשכל העונה כשפינו משאבים ולא השקיעו סתם כסף בעונה שיש בה עולה אחת מתוך 32 קבוצות".
 

 

גל ונגר, (בכחול). עונה מצויינת לבלם במדי נשר.


כלומר חסכתם כסף כדי לרוץ חזק בעונה הבאה?
"לא ידוע לי מה יהיה בשנה הבאה. אני משחק ומשקיע על המגרש, ואת ההחלטות האלה תשאיר להנהלה. בכל מצב אני רואה את עצמי ממשיך בנשר, כי אני מרגיש שהתחברתי למקום ולאנשים. יש אנשים טובים בנשר, שלא לדבר על התנאים המדהימים שיש לנו".

איזה תנאים יש בדיוק?
"תנאים שמתאימים לקבוצה מהליגה הלאומית, לפחות: אצטדיון ברמה גבוהה, מגרש אימונים סינטטי... אתה צריך לראות איך בכל יום שלישי קבוצות מליגה א' באות למשחקי אימון בגלל התנאים שיש לנו. כן ירבו קבוצות כאלה".

אז איך זה באמת לשחק בנשר העונה?
"יש כאן אווירה משפחתית, התנאים טובים, ההנהלה מתייחסת יפה, וכמובן שחשוב לציין את החבר'ה והשחקנים פה - ממש כיף לבוא לאימונים. יש אווירה נעימה בכל אימון. אני מבסוט ובא באהבה לכל אימון. אם לא היה לי כיף לא הייתי בא, ולראיה אחרי העונה שהייתה לי באחת הקבוצות בצפון, לא היה לי טוב ולא שילמו בזמן, ולכן פרשתי לשנתיים. אגב, עד שראיתי את הכסף עברו עוד כמעט שנתיים, וזה לא כיף לשחק כאשר חייבים לך כסף ואתה צריך לרדוף אחריו. אבל, למזלי, בנשר אין את הבעיות האלו. קבוצות צריכות ללמוד מההנהלה פה, והכול מתחיל מלמעלה. הנהלה טובה - חדר הלבשה שקט".

 

איך אתה מרגיש בימים אלה מבחינה אישית?
"אישית, מבחינה כדורגל, כל עוד כיף לי אז הכול סבבה. באופן כללי, הכי חשוב שבעוד שלושה חודשים אשתי אמורה ללדת בע"ה, ואנחנו מצפים לילד ראשון".

מילה לסיום?
"שיהיה חג שמח וכשר לכולם, ושבע"ה נעלה ליגה בעונה הבאה".
 

הוסף תגובה
תגובות