לקראת מחזור: אין דרך חזרה

180 דקות בלבד עד תום העונה בליגות הנמוכות וריח של הכרעות באויר.במוקד:יבנה - קרית גת,ערד -כפר סבא, כפר שלם - קביליו יפו. בצפון:חדרה - עראבה, עפולה - אסי גלבוע. ליגה ב :מחנה יהודה - אור יהודה,ביר מכסור -סכנין,כאבול - מגדל כרום.אור עקיבא - מגדל העמק.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 27-04-2012
  • 08:38

ליגה א דרום:

הליגה הכי מרתקת בכדורגל הישראלי ממשיכה לספק לנו את מירב העניין והכותרות. במוקד משחקי המחזור תארח מכבי יבנה בביתה את מכבי קרית גת לה זיקה גדולה מאוד ליבנאיםץ מעניין איך זה יבוא לידי ביטוי על המגרש. נצחון ביתי של יבנה יקרב אותה משמעותית אל עבר משחקי המבחן כשביום ג אמורה הקבוצה לקבל 3 נקודות משמעותיות מבית הדין של ההתאחדות בשל פרשת הצהובים של בר לייבה.אורי קרגולה הסקורר היבנאי ייעדר בשל צבירת 9 כרטיסים צהובים. ביתר כפר סבא שמוליכה לפחות בשלב זה את הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על היבנאים תצא למשחק חוץ מול "קוטלת הענקיות" הפועל ערד הזקוקה לנקודה אחת בכדי להבטיח סופית את הישארותה בליגה. כזכור ערד לא כשלה בביתה עדיין מול קבוצות הצמרת. האם זה הזמן?

 

 שחקני מכבי יבנה דרוכים. נצחון ביתי על קרית גת ייקרב משמעותית את היבנאים למשחקי המבחן.(צילום:ארז נאמן)

 

הצלע השלישית בצמרת המכונה המשומנת של משה אוננה קביליו יפו תנעל את המחזור במוצאי שבת במשחק חוץ מול כפר שלם,כשששתי הקבוצות יהנו מיתרון בכך שיעלו למגרש כשהו יודעות את תוצאותיהן של יריבותיהן לצמרת ולתחתית. נצחון ביתי של כפר שלם יבטיח לה עונה נוספת בליגה. בני אילת תארח את עירוני כפר יונה למשחק בו תוצאת תיקו תשרת את האינטרסים של קברניטי 2 הקבוצות. תוצאת תיקו תבטיח ל2 הקבוצות עונה נוספת בליגה. האורתודוכסים לוד שנקלעה למאבקי התחתית תארח בביתה את קרית מלאכי שמזמן החלה את עונת הרחצה. נצחון לודאי יקנה לה עונה נוספת בליגה,במלאכי רוצים לסיים כבר את העונה.

הש3קמה רמת חן שרשמה 2 נצחונות רצופים שהשאירו אותה בחיים תצא למשחק חוץ "בטדי" מול קטמון שרושמת סוף עונה עגום מאוד מבחינתה,נצחון של חניכיו של שוקי סידס מהשקמה ישווה את נקודותיהן לאלו של נתיבות שתנוח השבוע ויעביר את ההכרעה לגבי היורדת למחזור האחרון. עמישב פ"ת תארח בביתה את הפועל מרמורק שסיפקה את מרבית הכותרות בשבוע החולף בשל פרשת הצהובים של בר לייבה.

 

ליגה א צפון:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב התחתית החם בחדרה .בו תארח הפועל חדרה במשחק על 6 נקודות את אחוה עראבה.נצחון דל אחת הקבוצות יעניק לה עונה נוספת בליגה, תיקו לא יועיל עם 2 הקבוצות במידה והצלע השלשית בתחתית הפועל כפר קנא תנצח בחוץ את מ.ס כרמיאל צפת. מכבי טמרה תצא למשחק חוץ מול צור שלום בידיעה שכל תוצאה מלבד נצחון יוריד את טמרה לליגה ב . מכבי כפר קנא תארח בביתה את היורדת אחי עכו כשנצחון ביתי צפוי של כפר קנא יעניק לה עונה נוספת בליגה. הפועל עפולה תארח בדרבי העמקים את המוליכה אסי גלבוע לדרבי אומנם חסר משמעות,אך על המון כבוד ויוקרה מה שיבטיח לצופים קרב מרתק ומעניין.

 

      חמודי כיאל(משמאל) מלך שערי עראבה. משחק של עונה שלמה מול חדרה. (צילום: לירן דורף)

 

במשחקים לפרוטוקול בלבד: טבריה תארח את הפועל דלית אל כרמל, מכבי דלית אל כרמל תארח את סקציה מעלות,וערוני קרית אתא תארח את גבעת אולגה. 

 

ליגה ב דרום א:

מאבקי הצמרת והתחתית הוכרעו כבר למעשה. במשחק המרכזי על תואר "הסגנית של אזור".תארח אור יהודה השלישית את מחנה יהודה השניה לה נקודה אחת יותר. מ.ס טירה לה עדיין יומרות לתפוס את המקום הדני תארח בביתה את בקעת הירדן המדרדרת. מ.ס כפר תנסה לעצור בביתה את דהירתה של המוליכה הגאה הפועל אזור.

במשחקים נוספים: גלגוליה תארח את גדנ"ע ת"א, קרית אונו את היורדת פרדסיה,השרון נתניה תארח את ביתר רמת גן. במשחק שהוקדם גברה בני יפו בדרבי על האורתודוכסים יפו 1:3.

 

       אוהד רון חלוצה של אור יהודה. האם תהיה לו חגיגה כפולה לאחר לידת בנו הבכור השבוע?(צילום:גיא חזקיהו)

 

ליגה ב דרום ב:

המאבק על המקום השני בליגה ,והקרב על היורדת השניה אחרי מבשרת ציון יספקו את מרבית הענין בסוף השבוע הקרוב. עירוני שדרות שלא תלויה בעצמה תארח בביתה את היורדת מבשרת ציון כשנצחון שלה לא יספיק במידה ומ.ס באר שבע ובני יצאלאל יריבותיה לתחתית ינצחו במשחקיהם.באר שבע את הפועל רהט בבית,ויצאלאל רחובות בחוץ את באר יעקב לה יומרות לתפוס את המקום השני. מ.ס דימונה תצא למשחק חוץ מול צפרירים חולון כשנקודה תעניק לה עונה נוסםת בליגה. המוליכה מכבי שעריים תארח בביתה את השניה נחלת יהודה במה שאמור להיות ע"פ תחזיות טרום העונה כמשחק העונה על העלייה, קרית גת תארח את מרחבים, שיכון המזרח תארח את מעלה אדומים וצעירי רהט תארח את מעלה אדומים.

 

     ניר דדון קשרה של באר יעקב. קבוצתו רוצה את המקום השני.יצאלאל רוצה לשרוד בליגה.( צילום:אמיר דבי)

 

ליגה ב צפון א:

הקרב על המקום הראשון המקנה את הכרטיס למשחקי המבחן מול מגדל העמק יימשך. המוליכה ביר אל מכסור תארח בביתה את הפועל סכנין כשניצחולשלה ייקרה אותה בצעדי ענק למטרהף השניה מגדל כרום תתארח בכאבול ותחזיק אצבעות לסכנין שאולי תפתיע את מכסור בביתה. בשאר המשחקים: כאוכב תארח את שפרעם,מנדא תארח את ביתר חיפה,אחוה חיפה תארח את מכבי עכו, מ.ס בועיינה תארח את כפר סמיע,וטירת הכרמל תארח את ביתר נהריה.

 

    עלי חמזה(משמאל)מגינה של ביר מכסור. נצחון ביתי על סכנין ומכסור תתקרב בצעדי ענק למבחנים.

 

ליגה ב צפון ב:

הקרב על הירידה יעמוד במוקד המחזור. מכבי אור עקיבא הנמצאת עם רגל וחצי בליגה ג תארח בביתה את המוליכה הפועל מגדל העמק הטרודה כבר במשחקי המבחן, הפסד של אור עקיבא ונצחון של הפועל בקה יריבתה לתחתית בבית על עוספיה יוריד את חניכיו של הרצל שושן לליגה ג. נצחון מפתיע של אור עקיבא ישאיר אותה שבוע נוסף בחיים. רמות מנשה תארח את דבוריה,כפר קמא תארח את איחוד בני בקה, אחי איכסל תארח את בית שאן,כפר קרע תארח את הפועל איכסל, ועירוני נשר תארח את עין מאהל.

 

רפי בוסקילה. המוליכה שטרודה במשחקי המבחן יוצאת למפגש קצוות מול אור עקיבא.(צילום:לילך וייס)

 

 כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר" - ראשון לפני כולם!!!!!

 

 

  

הוסף תגובה
תגובות