לקראת מחזור: הקרב על הפליאוף ונגד הירידה

המחזור האחרון בליגות הנמוכות בפתח והמתח בשיאו. מי תהיה הנציגה הדרומית בפליאוף,ומי תרד לליגה ב. במוקד: כפר יונה - יבנה,כפר סבא - קטמון, מרמורק - לוד,נתיבות - כפר שלם, השקמה - אילת. ליגה ב ביר מכסור זקוקה לנצחון מול שפרעם בכדי להעפיל למשחק העלייה מול מגדל העמק.....

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 04-05-2012
  • 07:47

ליגה א דרום:

הליגה הכי מרתקת ומעניינת בכדורגל הישראלי תגיע הערב לסיומה וכרגיל תספק לנו ומתח ודרמה עד הדקות האחרונות. המוליכה מכבי יבנה תצא למשחק חוץ בכפר יונה כשנצחון של היבנאים והם זוכים בכרטיס המיוחל למשחקי המבחן מול אסי גלבוע. יבנה תגיע למשחק ללא אורי קרגולה המורחק א, עם תמיכה מאסיבית של אוהדיה שיגיעו בהסעות מסודרות לאחר שהנהלת יבנה העמידה 4 אוטובוסים לקהל אוהדיה. ביתר כפר סבא תצפה למעידה של היבנאים כשכל תוצאה למעט נצחון יבנאי,יזכה את קבוצתו של חיים סירוטקין בכרטיס למשחקי המבחן במידה וינצחו בבית את קטמון שרושמת סוף עונה עגום מאוד מבחינתה. בתחתית יילחמו לוד, השקמה ונתיבות נגד הירידה לליגה ב. לוד תצא למשחק חוץ קשה במרמורק כשרק נצחון יבטיל לה את ההישארות ,תיקו עלול שלא להספיק ללודאים במידה ונתיבות והשקמה ייזכו בנצחונות מעל 2 שערים ומעלה.

 

 רפי סגל מיבנה ברגע של שמחה. החלוץ היבנאי יצטרך לקחת את המושכות בהעדרו של קרגולה.(צילום:ארז נאמן.)

 

השקמה רמת חן שרושמת 3 נצחונות רצופים תארח בביתה את בני אילת שהבטיחה במחזור החולף את הישארותה בליגה,נצחון רב שערים של השקמה ישאיר את חניכיו של שוקי סידס בליגה להפתעת כולם. נתיבות שהדרדרה למקון ממנו יורדים לליגה ב תארח בביתה את כפר שלם ותצפה לשמעו על מעידה של לוד/השקמה, כפר שלם מגיעה למשחק ללא שוערה עדי בוייטר שהורחק מול קביליו יפו במחזור החולף,ונצחון דחוק של נתיבות עלול אף שלא להספיק לה. קביליו יפו שהתחילה את העונה בצורה לא טובה אך עם חילופי המאמנים כשמשה אוננה לקח את הפיקוד.נראיתה מצוין והגיעה למחזורי הסיום עם סיכויים לקחת את המקום הראשון,תסיים את העונה במשחק בית לעיני קהל אוהדיה התומך כשתארח את הפועל ערד שרשמה סיום עונה פנטסטי תחת הדרכתו של איברהים אבו רקייק המצוין. עמישב פ"ת תנסה לתפוס אתהמקום הרביעי והמכובד עם תום העונה כשתצא למשחק חוץ מול מכבי קרית גת. 

 

 אהוד כחילה. האם נתיבות תצליח לשרוד בליגה לאחר משחקי היום? (צילום:ארז נאמן.)

 

ליגה א צפון:

במחוז הצפוני הכל כמעט סגור, אלא אם נזכה לראות במחזור האחרון תוצאות לא צפויות ועל גבול הדמיון. מכבי טמרה שנמצאת עם רגל וחצי כבר בליגה ב,תארח את עירוני טבריה השניה שרוצה לסיים עונה מופלאה מבחינתה.

רק נצחון רב שערים של טמרה עלול להשאיר לה סיכוי לשרוד בליגה.הפועל חדרה שנמצאת עם הראש כבר קרוב לודאי במשחקי המבחן תצא למשחק חוץ מול המוליכה אסי גלבוע שכידוע לא מרמחת על אף אחד.חדרה זקוקה לנצחון בכדי לשרוד כל תוצאה אחרת והיא במשחקי המבחן.אחוה עראבה שתארח את מכבי צור שלום,והפועל כפר קנא שתארח את מכבי דלית אל כרמל, זקוקות לתוצאת תיקו בכדי להבטיח סופית את הישארותן בליגה. גבעת אולגה תארח בביתה את עפולה שהבטיחה את המקום השלישי,הפועל גדלית אל כרמל תארח את מכבי כפר קנא.במשחקים שהוקדמו גברה קרית אתא בחוץ על מעלות 1:2. ומ.ס כרמיאל צפת רמסה בביתה את היורדת אחי עכו 1:10.

 

     ברק קודיש. הפועל חדרה תשחק ככל הנראה במשחקי המבחן.(צילום:אלי ראול.)

 

ליגה ב דרום א:

במוקד המחזור האחרון יימשך הקרב על המקום השני,כשאור יהודה השניה תצא למשחק חוץ בפרדסיה, נצחון של אור יהודה והיא תסיים שנייה, מחנה יהודה תארח את בני יפו ותקווה למעידה של או יהודה בפרדסיה. בשאר המשחקים: המוליכה אזור תארח את גלגוליה,ביתר רמת גן תארח ב"דרבי" את שיכון ותיקים,גדנ"ע ת"א תארח את השרון נתניה.

 

      אוהד רון. אור יהודה רוצה לסיים את העונה במקום השני. (צילום:גיא חזקיהו.)

 

ליגה ב דרום ב:

סוגיית היורדת השנייה תיפתר עם סיום משחקי היום.שדרות שנמצאת במקום ממנו יורדים תצא למשחק חוץ במעלה אדומים, יצאלאל רחובות הרחוקה ממנה בנקודה אחת בלבד תארח את צעירי רהט,מ.ס באר שבע הנמצאת אף היא במאבק נגד הירידה זקוקה לנקודה במשחק החוץ מול מבשרת ציון. בשאר המשחקים: המוליכה מכבי שעריים תצא למשחק חוץ מול צפרירים חולון,נחלת יהודה תרצה לשמור על המקום השני כשתארח את מ.ס קרית גת, באר יעקב השלישית תצא למשחק חוץ מול הוד השרון,רהט תארח את דימונה,ומרחבים את שיכון המזרח.

 

     אביאל בן זיקרי(מימין) שדרות במצב קריטי ,בדרך לליגה ג. (צילום:שילה עבדיאן.)

 

ליגה ב צפון א:

הקרב על הכרטיס למשחק העלייה מול מגדל העמק יגיע לסיומו,כשביר מכסור הראשונה תתארח "בעילוט" למשחק צמול הפועל שפרעם,נצחון של מכסור והיא תסיים ראדונה. מגדל כרום השניה תצפה למעידה של מכסור כשתצא למשחק חוץ מול מ.ס בועיינה. שאר המשחקים: ביתר חיפה תארח את כאבול,סכנין תארח את אחוה חיפה, כפר סמיע תארח את כאוכב ומכבי עכו תארח את בני עראבה.

 

ליגה ב צפון ב:

הכל כבר הוכרע למעשה בליגה. המשחקים במחזור האחרון יהיו לפרוטוקול בלבד. אום אל גאנם תארח את כפר קמא,אור עקיבא תארח את עוספיה,בית שאן תארח את כפר קרע,בני בקה תארח את עירוני נשר,ורמות מנשה תארח את הפועל בקה.

 

"כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר"!!!!!!!

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות