לקראת מחזור: מקום בצמרת

משחקי סוף השבוע בליגות הנמוכות יעמדו בסימן שאיפתן של קבוצות ליגה א דרום וצפון לבסס מעמדם בצמרת.בליגה ב יערך מחוזר מפוצל כשמרבית המשחקים ביום ג. במוקד:בת ים- שעריים,מרמורק- אילת,אזור - קטמון. בצפון:מגדל העמק - טבריה, הדרבי של דלייה,עפולה -קרית אתא.ליגה ב : מעלה אדומים- באר יעקב,גבעת זאב -מודיעין.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 26-10-2012
  • 01:11

ליגה א דרום:

במשחק המרכזי של המחזור תארח עירוני בת ים את מכבי שעריים. 2 הקבוצות שאבדו את ראשות הטבלה במחוזר החולף למרמורק, לאחר שלא השכילו לנצח נצחון רביעי רצוף,יחפשו לחזור למסלול הנצחונות כששערים תגיע בהרכב חסר ללא רועי סבג ואלירן שערי המורחקים ומשה זמרו שנמצא בכלא צבאי. המוליכה הפועל מרמורק תארח בקרב מסקרן את בני אילת שמראה לאחרונה סימני התייצבות וללא ספק יש לה את היכולות להאבק בצמרת עד תום העונה.במשחק שיפתח את המחזור תארח הפועל אזור במגרש צפרירים חולון את הפועל קטמון שמתחילה להתחבר ומגיעה למשחק במומנטום מצוין עם2 נצחונות רצופים. אזור שלא טעמה נצחון ב3 המחזורים האחרונים תרצה לחזור לנצח. במשחק מסקרן נוסף תארח עמישב פ"ת את הקבוצה המפתיעה עד כה הפועל כפר שלם. חניכיו של בוזגלו יגיעו במטרה לרשום נצחון ולטפס במעלה הטבלה, שחקני הכפר ירצו להמשיך במומנטום.

 

      אוהדי מרמורק. רוצים להשאר במקון הראשון גם אחרי המשחק מול בני אילת.( צילום:אביחי חיים)

 

קביליו יפו תרצה לרשום נצחון שני רצוף, לאחר הנצחון המרשים בשעריים כשתארח בביתה את עירוני קרית גת הלא יציבה. הפועל ערד שנמצאת כעת מתחת לקו האדום תארח בביתה את האורתודוכסים לוד,שמאבדת גובה לאחרונה ועמוסה בבעיות כלכליות כששחקניה השביתו השבוע את אחד האימונים.

עיורני כפר יונה תרצה לשוב לטעום את טעם נצחון, לאחר שלא עשתה זאת מהמחזור הראשון כאשר הפתיעה את בת ים במשחק הבית מול מכבי באר שבע. קרית מלאכי המתחדשת תנעל את המחזור שתארח ביום ביום ראשון (20:00 באשקלון) את מלכת התיקו ביתר כפר סבא ,עם 4 תוצאות תיקו מחמישה משחקים.

 

     דורון ממן. בת ים ירצו לנצל את ההרכב בחסר של שעריים ולרשום נצחון שיבסס אותם בצמרת.(צילום:אביחי חיים)

 

ליגה א צפון:

 במשחק המרכזי של המחזור יפגשו במגדל בעמק, 2 הקבוצות המפתיעות עד כה, כשהעולה החדשה ממגדל העמק עם פתיחה מרשימה תארח את עירוני טבריה שנעצרה בשבועיים האחרונים עם שתי תוצאות תיקו בקציפות. שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם 11 נקודות מ 15 אפשרויות וניצחון של אחת מהן יבסס אותה חזק בצמרת. המוליכה  מכבי דלית אל כרמל תפגוש בשבת בדרבי חם ומענין את יריבתה העירונית, הפועל דלית אל כרמל ,שתגיע ללא מאמנה מועייד נאסר אל דין שהתפטר לאחר ההפסד באמצע השבוע למגדל העמק. את מכבי של אחמד ווהב זה לא יעניין  ושחקניו ירצו לשמור על הפסגה. הפועל עפולה שמתחברת אט אט תרצה לרשום נצחון שלישי רצוף בבית מול עירוני קרית אתא, חניכיו של הוכנבוים ינסו לשמור על שער נקי מחזור חמישי ברציפות ולהתבסס חזק בצמרת.

 

     נתנאל גולדמן. מגדל העמק מארחת בקרב צמרת מסקרן את חבורתו של אלדד שביט מטבריה.

 

הפועל אסי גלבוע תנסה ליצור רצף נצחונות לראשונה העונה ,ולהוריד את מפלס הלחץ ,כשתארח בביתה את כרמיאל /צפת הלא יציבה.במפגש בין שתי האחרונות בטבלה,שעדיין לא ניצחו העונה,תארח הפועל כפר קנא בביתה את גבעת אולגה.אחוה עראבה תארח במפגש מרכז טבלה את הפועל חדרה, מכבי צור שלום שרמה במחזור החולף את נצחונה הראשון העונה,תארח בביתה את סקציה מעלות המדרדרת,שתרצה לעצור את רצף ההפסדים ולצאת מהמשבר הפוקד אותה. במשחק שינעל את המחזור יתארח הפועל הרצליה בראשון בערב את מכבי כפר קנא הלא יציבה.

 

 עידו לוי .שוערה של עפולה,ירצה לרשום משחק חמישי רצוף ללא ספיגה.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב דרום א:

חמישה ממשחקי המחזור יערכו היום ושלושת הנותרים יערכו ביום ג. במוקד משחקי שישי תארח בקעת הירדן המדודרגת במקום השני את גדנ"ע ת"א. נצחון של בקעת הירדן יעלה אותה לפחות זמנית לפסגה. בני יפו שמתחילה להתייצב תארח בביתה את מחנה יהודה. הפועל קרית אונו תרצה לרשום נצחון ראשון העונה במשחק הבית מול עוצמה חולון. אור יהודה שהפתיעה באמצע השבוע עם נצחון בטירה, תארח את שיכון ותיקים, וביתר רמת גן תארח את הוד השרון.

משחקי יום ג: כפר קאסם תארח את ביתר פתח תקווה, מורשה תארח את גלגוליה,והשרון נתניה תפגוש את מ.ס טירה.

 

ליגה ב דרום ב:

שישה ממשחקי המחזור יערכו ביום, כשבמוקד  יעמודו 2 מפגשי הצמרת, בהם יפגשו 2 העולות החדשות המפתיעות גבעת זאב שתארח את עירוני מודיעין. מפגש צמרת נוסף יתקיים במעלה אדומים שם תארח הקבוצה המקומית את באר יעקב. צפרירים חולון הפתעת העונה עד כה. המדורגת ראשונה תרצה להמשיך במסלול הנצחונות במשחק הבית מול בני יהוד. יצאלאל רחובות תארח לשמחק מסקרן את שיכון המזרח החזקה, מ.ס באר שבע תארח במפגש דרומי את עירוני נתיבות, ודימונה תארח את מרחבים הלא יציבה.

 

ליגה ב צפון א:

שני משחקין יערכו בסוף השבוע. ביום שישי תארח הפועל כאוכב את ביתר חיפה שמגלה סימני התייצבות. ובשבת תארח ביתר נהריה את צעירי ביר מכסור.

 

ליגה ב צפון ב:

במשחק יחיד שיערך היום תארח מוליכת הטבלה הפועל בית שאן את הפועל אום אל גאנם. במשחק שהוקדם גברה אתמול כפר קמא,שרשמה את נצחונה הראשון העונה 1:3 על עין מאהל.

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר1"...האתר מס 1...ראשון לפני כולם!!!!!!!

http://www.goler1.co.il/live.php

 

 

הוסף תגובה
תגובות