בת ים דורסת, מגדל העמק לוהטת

משחקי יום שישי מאחורינו. בת ים בכיכובו של יוני רביבו רומסת את שעריים,מרמורק ואילת נפרדות בתיקו,קרית גת מחזירה את קביליו למשבר,וקטמון חוזרת עם נקודה מאזור. בצפון:מגדל העמק עולה לפסגה,עפולה ממשיכה לנצח וגלבוע מאכזבת בבית.בקעת הירדן וצפרירים חולון מנצחות ובית שאן דורסת.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 26-10-2012
  • 16:36

ליגה א דרום:

במשחק המרכזי של המחזור הביסה עירוני בת ים בביתה 1:5 את מכבי שעריים,והנחילה לה הפסד שני רצוף. שעריים הוליכה משער של מתי אברהם, אך בת ים הפכה את התוצאה עד למחצית משערים של יוסי פליקר,ואדיר חליפה כשבתווך הורחק בר פדלון משעריים. המחצית השניה היתה הצגה של איש אחד, יוני רביבו הקשר הבת ימי שכבש שלושער אדיר בדרך ל 1:5 בסיום. בת ים העפילה למקום הראשון לאחר שהמוליכה ערב המחזור הפועל מרמורק נפרדה בתיקו ביתי 2:2 מול בני אילת כשכל 4 השערים נכבשים במחצית הראשונה. אלירן שחר העלה את מרמורק ליתרון, אך עידו אליהו בפנדל וגל אסולין הפכו את התוצאה, עידן חג'ג' עם שער על סף ההפסקה קבע את תוצאת המשחק.

 

 יוני רביבו. שלושער של הקשר המצוין שהעלה את בת ים למקום הראשון.(צילום:אביחי חיים)

 

הפועל קטמון נעצרה לאחר 2 נצחונות לאחר שסיימה בתיקו ללא שערים את משחק החוץ מול הפועל אזור,שרון ברנשטיין מאזור החמיץ בעיטת עונשין מ 11 מטר, לאחר הרחקתו של הבלם יוסי אבולעפיה

מכבי קביליו חזרה לסורה לאחר הפסד ביתי לעירוני קרית גת הנמרצת, שלומי משה כבש את שער הנצחון לקרית גת בדקה ה 36,שהעלה את הדרומיים למקום ה-4 בטבלה. שתי נועלות הטבלה ערב המחזור, ערד ומכבי באר שבע רשמו נצחונות ראשונים . ערד הביסה בביתה 0:3 את האורתודוכסים לוד, מצמד של בר חביב ושער נוסף של דרור ויצמן,מכבי באר שבע רשמה נצחון מפתיע בחוץ 0:1 על עירוני כפר יונה שירדה מתחת לקו האדום. המשחק בין עמישב פ"ת לכפר שלם נדחה בשל מגרש מוצף.

 

 שלומי משה. שער נצחון יקר לחלוץ של קרית גת ששוברת את "המנחוס" מול יפו ועולה בעקבות הנצחון למקון ה 4.(אנס אבו דעבס.)

 

ליגה א צפון:

העולה החדשה הפועל מגדל העמק עולה (זמנית) למקום הראשון לאחר שגברה בקרב הצמרת 0:1 על עירוני טבריה. סבי שאולוב כבש את שער הנצחון למקומיים כבר בדקה 18, שנשמר עד לסיום. ב-10 הדקות האחרונות הורחקו 3 שחקנים :נביל נאסר אלדין בצהוב שני, ופיליפ ווליקובסקי וניר אברגיל לאחר שהתקוטטו ביניהם.מגדל העמק ממשיכה לעשות חייל ומתבסס בראשות הטבלה.

 

   סבי שאולוב. חלוצה של מגדל העמק עם שער נצחון שמעלה את העולה החדשה לפסגה.(צילום:רועי בן שבת)

 

הפועל עפולה רושמת נצחון שלישי רצוף ומשחק חמישי רצוף ללא ספיגה לאחר שגברה בביתה 0:2 על קרית אתא. שער עצמי של היימן חיגאזי בראשונה, ושער של אליאור סיידר המצוין חרצו את גורל המשחק. הפועל אסי גלבוע אכזבה ולא חיברה רצף נצחונות לאחר תיקו ביתי 0:0 מול כרמיאל צפת, עידן שפשה שנכנס בגלבוע הורחק 5 דקות לאחר כניסתו. הפועל כפר קנא רושמת נצחון ראשון העונה בקרב התחתית מול גבעת אולגה 0:2.אדהם שיבלי בראשונה וסולטן זועבי בשניה העניקו לקבוצתו של פאיד חסון נצחון ראשון, טל בניה רושם הפסד שני רצוף בגבעה שממשיכה לנעול את הטבלה.

הפועל חדרה חזרה למסלול הנצחונות לאחר נצחון חוץ על אחוה ערבה 0:1 משער של הבלם מור דהן בדקה ה 73. המשחק בין מכבי צור שלום לסקציה מעלות נדחה בשל מגרש מוצף.

 

      ירון הוכנבוים. נצחון שלישי רצוף ומשחק חמישי רצוף ללא שער חובה. עפולה מתחברת(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב דרום א:

בקעת הירדן עולה זמנית לראשות הטבלה לאחר שגברה במשחק רב שערים 2:3 על גדנ"ע ת"א.רן דמרי ועדי מחפוד העלה את הבקעה ליתרון מבטיח במחצית,אופיר אברמוב צימק לקראת הסיום,ישראל גורן השיב לזכות הבקעה,ודודי מרסיאנו בפנדל צימק בתוספת הזמן.מחנה יהודה נצמדה לצמרת לאחר שגברה בחוץ 0:3 על בני יפו,כשמלך שערי הליגה נתנאל וקנין מככב עם צמד שערים.ביתר רמת גן מחקה פיגור מול הוד השרון בדרך לנצחון מרשים 1:3 בסיום, ליטף נחום בלט עם צמד שערים.

הפועל קרית אונו ועוצמה חולון נפרדו בתיקו 2:2, עירוני אור יהודה רשמה נצחון שני רצוף 1:2 על שיכון ותיקים,אוהד סולטן רשם שער שביעי העונה.

 

 נתנאל וקנין. שער ליגה עשירי לחלוץ המצוין של הבקעה.

 

ליגה ב דרום ב :

צפרירים חולון לא עוצרת, היום רשמה קבוצה של שלומי שלמה נצחון ביתי חלק על בני יהוד 0:3. אלירן שמש עם צמד ורועי גליקשטיין כבשו לחולונים שמתבססים להפתעת כולם בפסגה.

שיכון המזרח צמודה לחולון לאחר שגברה בחוץ 1:2 על יצ'אלאל רחובות. דודו ביטון (שער 10 העונה) וסהר לארי כבשו לשיכון, אמיר בלטה צימק לקראת הסיום. עירוני מודיעין צמודה לחבורת הצמרת לאחר נצחון בקרב הצמרת בחוץ על גבעת זאב 0:1 משער של אמיר ציון בדקה ה 67. באר יעקב רשמה אף היא נצחון חשוב 0:1 על מעלה אדומים, שער של ארז ירימי בדקה ה60 העניק לאבי דבח המון שקט.

דודו בלט כיכב עם 4 שערים בנצחון  החוץ 1:4 של עירוני נתיבות בבאר שבע, מ.ס דימונה והפועל מרחבים נפרדו בתיקו רב שערים של 3:3.

 

      שלומי שלמה. צפרירים חולון בפתיחת עונה פנטסטית מתבססת בפסגה.

 

 ליגה ב צפון א:

במשחק יחיד שהתקיים היום גברה הפועל כאוכב 1:3 על ביתר חיפה הלא יציבה. נאיף חוסיין המצוין בלט בכאוכב עם צמד שערים.

 

ליגה ב צפון ב:

מוליכת הטבלה הפועל בית שאן רמסה בביתה 1:8 את אום אל גאנם האומללה. מוטי אוחיון ודאוד עליסאת כבשו צמד כל אחד, מוחמד עמרייה, זיו סויסה, אליאור אוחיון ורון חייט בשלימו. על שמחת הנצחון האיבה הרחקתו של הקשר המצוין כפיר דר בשל ויכוח עם שופט המשחק.

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות