כפר קאסם מאכזבת,צפרירים כובשת ובית שאן דורסת

משחקי שישי בליגה ב' מאחורינו. מחנה יהודה גוברת על כפר קאסם החזקה, בקעה מסיימת בתיקו ביתי עם קרית אונו. נחלת יהודה מנוצחת לראשונה העונה.צפרירים מתבססת בפסגה,מודיעין,שיכון המזרח ובאר יעקב אורבות מגאר מובסת ובית שאן כרגיל דורסת.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-11-2012
  • 18:11

ליגה ב' דרום א':

במשחק המרכזי של המחזור גברה מחנה יהודה בביתה על מ.ס כפר קאסם,0:1 וחלפה על פניה בטבלה. מור זאבי כבש כבר בדקה 14 והעניק למחנה יתרון במחצית. נור סרסור יכל להשוות את התוצאה אך החמיץ פנדל בדקה 63. מחנה יהודה חזק במאבק על הפסגה, כפר קאסם ממשיכה לאכזב תחת הדרכתו של יהודה זגורי. בקעת הירדן המוליכה נפרדה בתיקו 0:0 ביתי מול קרית אונו המתחדשת. גיא סבח הורחק בקרית אונו בדקה 68, אך הבקעה לא ניצלו את יתרונם המספרי במגרש.

מורשה רמת השרון הביסה בחוץ 0:5 את שיכון ותיקים המפוררת. אור חסון וטל טובים כבשו צמד כל אחד, אסף כהן הרכש שהגיע ממודיעין השלים. הוד השרון הביסה בביתה 0:7 בהופעת בכורה של המאמן אורן מוחרר,רע אשד בלט עם צמד שערים. עוצמה חולון התקרבה לצמרת לאחר נצחון חוץ 1:4 על השרון נתניה, אור יהודה גברה בחוץ 1:2 על גדנ"ע ת"א עם שער נצחון דרמטי של אוהד סולטן בדקה 92. בית"ר רמת גן ובני יפו נפרדו בתיקו רב שערים של 3:3 היפואים הוליכו 3 פעמים אך זה לא הספיק לנצחון. סעיד גרבוע בלט היפו עם צמד, עידן נחון מרמת גן כבש צמד לרמת גנים.

 

 סאמח מרעב. כפר קאסם ממשיכה לאכזב ויורדת למקום השלישי.(צילום:יניב גונן)

 

 

ליגה ב' דרום ב':

המוליכה נחלת יהודה ספגה הפסד בכורה בבית ע"י גבעת זאב,שנדבקה לחבורת הצמרת. אלעד יונה הרכש הטרי, העלה את האורחים ליתרון המחצית ,שנמחק עם שיויון של יאיר שמחון הותיק, דודי בכר יכל לקבוע מהפך אך החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטר,אליאור סעדו עם שער דרמטי בתוספת הזמן ,קבע נצחון מפתיע לירושלמים. צפרירים חולון התבססה בודדה בפסגה, לאחר נצחון ביתי 0:2 על מ.ס באר שבע. מיקי ציקשוילי ומישל רובינוב קבעו את תוצאת המשחק,כבר במחצית הראשונה.

 

כפיר מלול. עוד צמד שערים ל"סקורר" של מודיעין,שמתבססת במקום השני.(צילום:פזי שינדלר)

 

עירוני מודיעין עלתה למקום השני לאחר נצחון 1:2 בבית על מעלה אדומים,הודות לצמד שערים של "הסקורר" כפיר מלול, כפיר פרץ השווה זמנית לאורחים. שיכון המזרח חזרה למסלול הנצחונות לאחר נצחון חוץ 0:2 במרחבים, אדיר שערבני ודין בכר כבשו לשיכון. באר יעקב חזרה אף היא עם 3 נקודות ממשחק החוץ צול צעירי רהט, אלירן מגול, שרון מרציאנו וערן חדד הפכו פיגור מוקדם של 0:1.

עירוני נתיבות הביסה בבית 0:4 את מ.ס דימונה עם 4 שערים ללא מענה בחצי השעה האחרונה של המשחק,אורן פחימה עם צמד, מקי חזן ושלומי בוסקילה כבשו לנתיבות. בני יצלאל גברה בחוץ 2:4 על הפועל רהט, ובית שמש גברה אף היא בחוץ 0:1 על בני יהוד.

 

ליגה ב' צפון א':

אחי עכו רושמת את הפתעת המחזור לאחר שהביסה 0:4 את המוליכה בני מגאר. עאמר עוסמאן בלט עם צמד, בכר איוב ודאוד אגא השלימו. מגדל כרום השניה נפרדה בתיקו ביתי 1:1 מול מכבי עכו. בית"ר חיפה ממשיכה להדרדר לאחר תבוסה ביתית 2:5 להפועל שפרעם. ביר אל מכסור ובני עראבה נפרדו בתיקו 0:0.

 

ליגה ב' צפון ב':

המוליכה הגאה הפועל בית שאן ממשיכה לדרום את יריבותיה, הפעם היה זה תורה של מ.ס דבוריה שנחלה תבוסה בתוצאה 0:7. דאוד עליסאת ורון חייט המחליף כבשו צמד כל אחד,מוטי אוחיון ,דניאל יצחק וזיו סויסה השלימו את מסכת השערים. הפועל איכסל גברה בבית על עירוני נשר 1:3. בילאל חבשי כבש צמד, כפרי אזולאי הבלתי נגמר הוסיף שער משלו. מ.ס כפר קמא ממשיכה במסע ההתאוששות עם נצחון ביתי 1:2 על איחוד בני בקה.

 

שחקני בית שאן חוגגים. חניכיו של איתן טייב, ברמה אחת לפחות מעל הליגה.(צילום:אלי שערבני.)

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות