בחזרה לפסגה

עירוני בת ים מנצחת בקושי 2-1 את מכבי ב"ש, וחוזרת למקום הראשון יחד עם עמישב וקטמון. ב"ש שיחקה יותר טוב אבל בת-ים יצאה עם שלושת הנקודות. פיני בללי כבש את שערו הראשון בליגה א'.

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 08-12-2012
  • 23:42

כ-50 אוהדים הגיעו (יום ה')  לאיצטדון העירוני בבת ים למשחק במסגרת ליגה א דרום מחזור 10 בין המארחת עירוני בת ים נגד האורחת מהנגב מכבי ב"ש. המארחת עירוני בת ים ומאמנה דורון ממן, חוזרים הביתה אחרי הפסד חוץ מפתיע לביתר כפ״ס בה החתימו את החלוץ חנן פדידה ששיחק העונה בהפועל מרמורק וכבר שיחק במדי בת ים והיום עושה הופעת בכורה בקבוצה. לעומתם מכבי ב"ש, בראשות מאמנם אהוד כחילה, מגיעים לבת ים אחרי שבמחזור הקודם חטפו בדקה ה-94 שער של סולי צמח מיפו וכחילה לא רוצה לחזור לנגב עם עוד הפסד.

 

 אוהדי בת ים וב"ש ביציע.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

עירוני בת ים במדים הלבנים, פותחת את המשחק ותנסה לתקוף את שערה של מכבי ב"ש במדים הצהובים, ואת שערה של שוער ב"ש, אורי מכלוף.

 

 שחקני בת ים וב"ש בזמן לחיצות ידיים.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-2 כבר על הפתיחת המשחק התקפה ראשונה של בת ים. מסירה לרוחב הרחבה לפיני בלילי אבל אורי מכלוף יוצא יפה.

 

 בלילי פותח לראשונה, ינהיג ביחד עם סמדג'ה את בת ים לצמרת הגבוהה.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-10 מסירה לעומק הרחבה. שוב בלילי הפעם  באחד על אחד עם השוער של ב"ש,  שעובר אותו אבל לא מצליח להגיע אל הכדור כדי להכניס את הכדור לרשת.

 

 

 החמצה גדולה של בלילי. האם השנה אנחנו שוברים את שיא ההחמצות הגדולות ביותר?  (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-19 התקפה של ב"ש. ליאל זגורי מקבל מסירה טובה, מנסה לבחון את שוער בת ים, שאול סמדג'ה, אבל הכדור יוצא החוצה.

 

בדקה ה-20 חנן פדידה מקבל מסירה לעומק הרחבה מרגליו של יוסי פליקר. פדידה במצב אחד על אחד עם שוער ב"ש, פדידה בועט והצלה גדולה של מכלוף שהודף לקרן.

 

 חנן פדידה לא מאמין שהכדור לא נכנס לרשת. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-28 בעיטה חזקה של צח ברבי מב"ש,  אבל סמדג'ה קולט.

 

 

דורון ממן עם האס שלו יוני רביבו.(צילום שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-38 שער לבת ים. פיני בלילי סופסוף כובש שער בכורה במדי בת ים ובליגה א' דרום. אחרי הרמה לעומק הרחבה, בלילי הקדים את ליאור לוי יצא אחד על אחד מול השוער ובלילי נותן צ'יפ יפה. ליאור לוי עוד ניסה להרחיק, אבל הכדור נגע בבלילי ונכנס לשער. 1-0 לבת ים על ב"ש התרנגול הטורקי חוזר להבקיע.

 

כחילה לא מאמין שקבוצתו חטפה שער אחרי שהם היו יותר טובים מבת ים. כועס על שחקני ההגנה שלו, לעומת ממן שמרוצה ושמח על השער ובמיוחד שבלילי כבש.

 

השמחה של בלילי הייתה קצרה מדי. בלילי מתח את השריר האחורי אחרי השער שכבש ויכול להיות שבלילי לא יסיים היום את המשחק.

 

 בלילי חוגג ונפצע.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

 

פליקר מנסה לעזור לבלילי.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-40 ממן מבין שבלילי לא יכול להמשיך לשחק ודורון מוציא את כובש השער שלו.

 

סיום המחצית הראשונה בת ים ב"ש (0:1). ממן יכול להיות מרוצה מהתוצאה אבל הוא לא מרוצה מהיכולת של השחקנים שלו במחצית הראשונה. לעומתו כחילה, למרות המשחק היפה ששיחקה ב"ש, ההגנה שלה הייתה גרועה מאוד וכחילה צריך לעשות משהו לפני שקבוצתו תחזור לנגב עם הפסד נוסף. 

 


כחילה לא מרוצה ממשחק ההגנה של קבוצתו במחצית.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

תחילת המחצית השניה בלי שינוים אצל שתי הקבוצות. ב"ש פותחת את המחצית השניה ותנסה לתקוף את שערה של בת ים, ולנסות לכבוש את שער השוויון.

 

בדקה ה-63 יוני רביבו מנסה לבחון את השוער של ב"ש מכלוף, אך בועט מרחוק והכדור טס  החוצה.

 

בדקה ה-66 שער לב"ש. אחרי הרמת קרן של אדם תנעמי, מור סולמון עולה גבוה ומקדים את שחקני בת ים והכדור ברשת. 1-1 בבת ים, שחקני המארחיםהמומים מהשער שהם חטפו. שחקני ב"ש רצים בטירוף למאמנם, אהוד כחילה ומחבקים אותו.

 

מור סולמון נוגח וכובש.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-74 כמעט שער לב"ש. ליאל זגורי, מסר לעבר הרחבה, הגיע לדודו אפללו אבל בעט חלש לידיים של סמדג'ה.

 

בדקה ה-76 שער לבת ים. אחרי טעות בהגנה הבאר שבעית, יוסי פליקר מקפיץ מעל מכלוף, אדם תנעמי עוד ניסה להרחיק את הכדור, אך ללא הצלחה. 2-1 לבת ים וכחילה לא מאמין שזה קורה שוב לב"ש.

 

יוסי פליקר חוגג עם קבוצתו.(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-88 דודו אפללו מחמיץ הזדמנות יקרה. אפללו מקבל את הכדור ברחבה, אבל בועט לשמיים החמצה גדולה של דודו שיכול היה לקבוע שוויון.

 

בדקות האחרונות של המשחק, ב"ש לחצה יותר מבת ים כדי לנסות ולהשוות את התוצאה ולחזור עם תיקו לדרום. במהלך הרמת קרן של ב"ש לרחבת בת ים, סמדג'ה קלט את הכדור מפני הסכנה, אבל נפגע קשה לאחר ההדיפה המסוכנת.

 

 סמדג'ה קולט. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

 

השוער נפצע בקליטת הכדור. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

 

קבדה וכחילה עוזרים לזגורי. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

סיום המשחק 2-1 לבת ים על ב"ש. בת ים חוזרת למקום הראשון זמנית, אבל במשחק לא כל כך משכנע. ב"ש שיחקו היום מעולה, היו יותר טובים מבת ים, אבל הרבה טעויות בהגנה גרמו לה לשלם ביוקר.

 

 חוגגים את הניצחון. (צילום: שלמה אשר חיים)

 

מאמנה של מכבי ב"ש, אהוד כחילה, היה מאוכזב ואמר: "לצערי אנחנו כבר חודש משחקים מצויין. והיינו צריכים היום לנצח את המשחק ב 4-5  שערים אבל בסופו של דבר נעקצנו. כואב לי הלב ואני פשוט לא יודע מה להגיד. אנחנו משחקים כדורגל מעולה, מניעים את הכדור יוצא מן הכלל, אני לא יודע כמה קבוצות מניעות כדור ככה, ויוצרים מצבים רבים, אך הכדור לא נכנס. עבדנו על הנקודות החלשות של בת ים, עם שני המגנים, הגענו להמון מצבים, שתי הרמות מקריות וקיבלנו שני גולים, חבל". לקראת המשחק הבא נגד שעריים הגיב: "במחזור הבא אנחנו חוזרים לבית שלנו ומארחים את שעריים. עד שבוע הבא, נשב, נחשוב, כל משחק אנחנו אומרים יהיה משחק יותר טוב. נראה איך אנחנו נתכונן לשבוע הבא ואני מקווה שנתאושש".

 

אהוד כחילה:"לצערי אנחנו כבר בחודש האחרון גם בשתי המשחקים האחרונים שלנו הינו טובים ואבל ניצחנו".(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בסיום הראיון, שוער עירוני בת ים, שאול סמדג'ה, חיבק את אהוד כחילה ואמר :"איש ענק ,מאמן גדול".

 
דורון ממן מאמנה המנצח של בת ים אמר: "לא היינו טובים היום במשחק, מדגיש. "יש חוסר ביטחון כי בשלושת המשחקים האחרונים לא ניצחנו. יצאנו בשני המשחקים האחרונים בתיקו עם (קריית גת, קטמון) ובשבוע שעבר הפסדנו לכפ"ס, אבל מה שחשוב הוא שלקחנו 3 נקודות ואני מקווה שאנחנו נצא לדרך חדשה. בשבוע הבא אנחנו יורדים לאילת למשחק קשה מאוד, אני בעבר שיחקתי במדי אילת והיו לנו תנאים קשים שם. בני אילת היא קבוצה מאוד קשה, אבל אנחנו ננסה לחזור מאילת עם שלוש הנקודות בדרך למטרה שלנו".

על החוד ההתקפי הגיב: "על הנייר, רביבו, פדידה, בלילי ופליקר, זאת התקפה מאוד טובה ומסוכנת. כרגע אנחנו סובלים מחוסר ביטחון אבל אני מאמין שאחרי הניצחון היום הביטחון יחזור לשחקנים".

 


דורון ממן: "מה שחשוב, שלקחנו 3 נקודות ואני מקווה שאנחנו נצא לדרך חדשה".(צילום:שלמה אשר-חיים)

 

ממן הגיב על הפציעה של פיני בלילי: "פיני מתח את השריר האחורי והוא גם סובל מזה זמן רב. איך שהוא התחיל עם האימונים, הוא מתח את השריר ואני מקווה שזאת מתיחה קלה כמו פעם שעברה. בגלל שהוא התחיל מאוחר את העונה ולא היה בכושר, הוא סובל מהמתיחות האלו ואני מקווה שהוא יתגבר על זה במהרה".


כובש שער הבכורה בליגה, פיני בלילי, הגיב: "הכאב של הפציעה נשכח כאשר אנחנו מסתכלים על התוצאה בסיום ויוצאים מחויכים. זה חוסר מזל לכבוש גול ולצאת החוצה, אך אין מה לעשות. אנחנו עם הפנים הלאה לקראת המשחקים הבאים, במטרה לשמור על המומנטום החיובי".

 

הוסף תגובה
תגובות