כפר קאסם חוזרת,מודיעין ונהריה בפסגה,ובית שאן כרגיל בשלה

המחזור ה11 בליגות ב מאחורינו.בקעת הירדן ממשיכה לנצח, כפר קאסם עם שער דרמטי בתוספת הזמן חוזרת למסלול,עירוני כפיר מלול מודיעין כובשת את הפסגה, ביתר נהריה עושה זאת בצפון א,ובית שאן ממשיכה לדרוס.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 08-12-2012
  • 23:42

ליגה ב דרום א:

המוליכה הפועל בקעת הירדן ממשיכה לשמור על הפסגה, וגם לאחר המחוזר ה11 נשארת בלתי מנוצחת, לאחר שגברה בחוץ 0:2 על בני יפו. שגיא שוורץ כבש בדקה 23 והעניק למוליכה יתרון זעיר במחצית,עעדי מחפוד החטיא כדור עונשין מ11 מטר בדקה ה 68 אך גל השחר כעבור 3 דקות ,חרץ את גורל המשחק.הבקעה סיימה את המשחק ב 10 שחקנים לאחר הרחקתו של עדי ברדה בדקה 89.

 

   צחי שרון. בקעת הירדן ממשיכה להתבסס בראשות הטבלה.(צילום:לירן דורף)

 

מחנה יהודה השניה סיימה את משחק החוץ שלה במוצאי שבת מול מורשה בתיקו 1:1.מאור קדוש העלה את מורשה ליקתרון בדקה 65,נתנאל וקנין המצוין השווה בדקה 80.

מ.ס כפר קאסם חזרה למסלול הנצחונות,תחת הדרכתו של מאמנה החדש מאמון עאמר,לאחר שגברה,3:4 על עוצמה חולון עם שער נצחון דרמטי של דורון דריי בדקה 93. ניסן לריס העלה את עוצמה ליתרון בדקה 5, אך סאמח מרעב עם צמד,ומוחמד סרסור קבעו מהפך מרשים,עוצמה השוותה עם שערים של משה עמר ובן אלוני,אך דורון דריי,דאג להשאיר את הנקודות בסיום בכפר קאסם.

 

        סאמח מרעב. צמד שערים לחלוץ המוכשר של כפר קאסם,שחוזרת למסלול הנצחונות.(צילום:יניב גונן)

 

מ.ס טירה סיימה את משחק החוץ מול ביתר פתח תקווה בתיקו 1:1.עירוני אור יהודה ממשיכה במסלול הנצחונות וטיפסה למקום החמישי לאחר נצחון 1:3 על ביתר רמת גן.רמת גן הוליכה משער של לירון גרבי, אך אריאל שרון עם צמד,ועמי יעל קבעו מהפך מרשים בדרך לנצחון חשוב בסיום. הפועל קרית אונו ממשיכה במסע ההתאוששות שלה, לאחר שהביסה בחוץ 0:4 את הוד השרון. גארי שפורקין וחנן אסור התחלקו בשערים עם צמד כל אחד.גדנ"ע ת"א גברה בקרב תחתית בחוץ על השרון נתניה 0:1 משער של עדי שמאי בדקה ה20. במשחק נוסף שהתקיים המוצא"ש גברה בני גלגוליה 0:2 על שיכון ותיקים האחרונה. בר וולקוביץ ושאוקי עיסא כבשו לגלגוליה.

 

ליגה ב דרום ב:

עיורני מודיעין היא המוליכה החדשה של ליגה ב דרום ב, הליגה הכי צמודה בכדורגל הישראלי,כשפער של 3 נקודות בלבד.מפריד בין הראשונה,לנתיבות המדורגת במקום השביעי. צפרירים חולון שדורגה ראשונה ערב המחזור, נחלה הפסד בכורה העונה בחוץ לגבעת זאב 2:1.עזריאל פרידמן המוכשר העלה את הירושלמים ליתרון בדקה 20, אך מיכאל רובינוב השווה על סף ההפסקה. אלעד יונה הרכש המצוין העניק לגבעת זאב את הנצחון עם שער בדקה 80.עירוני מודיעין נטלה את המקום הראשון, לאחר שגברה בחוץ 1:3 על יצאלאל רחובות ,הודות לשלושער של "הסקורר" כפיר מלול,שהגיע למאזן של 15 שערים בתום המחזור ה 11. נחלת יהודה ממשיכה לאבד גובה לאחר שסיימה את משחק החוץ בבית שמש בתיקו 1:1.נמרוד שמש העלה את המקומיים ליתרון בדקה 63, אך דודי בכר הבלית נגמר השווה 10 דקות מאוחר מכן.

 

        כפיר מלול. "הסקורר" המצוין של מודיעיו ממשיך להפציץ, הפעם שלושער בדרך למקום הראשון.(צילום:פזי שינדלר)

 

שיכון המזרח העפילה למקום השלישי לאחר נצחון חלק בבית 0:3 על הפועל רהט האחרונה. אדיר שערבני כבש צמד במחצית הראשונה,אורן סממה הוסיף את השלישי בפנדל בדקה ה50. באר יעקב נצמדה לחבורת הצמרת לאחר נצחון ביתי דחוק של 0:1 על מרחבים. חן נגאוקר כבש לקבוצתו של אבי דבח ,כבר בדקה ה 20. עירוני נתיבות עם בליץ אדיר ב20 הדקות האחרונות הביסה 0:4 בחוץ את מעלה אדומים, עידו בוכובזה כבש ראשון בפנדל בדקה 70,ייבגני רפפורט הוסיף שער, ודודו פלס עם צמד לקראת הסיום קבע 0:4 גדול. מ.ס דימונה גברה בקרב תחתית חשוב 0:2 על בני יהוד, צעירי רהט סיבכה את מ.ס באר שבע עמוק בתחתית,לאחר שגברה עליה בחוץ 1:2.

 

ליגה ב צפון א:

ביתר נהריה כובשת לראשונה העונה,את המקום הראשון לאחר שגברה 1:3 בחוץ על הפועל שפרעם.

חאלד אגא המצוין כבש את שלושת השערים לנהריה. השניה ערב המחזור בני מגאר סיימה את משחק הבית מול ביתר חיפה בתיקו ללא שערים.בני כאבול המוליכה ערב המחזור, אבדה את הפסגה לאחר שאחזה בו שבוע אחד בלבד, לאחר הפסד חוץ 0:1 לבני עראבה,שנמצאת במומנטום מצוין.

 

      ואגדי אבו יונס (במרכז). שער בכורה לחלוץ הרכש של מגדל כרום שמעפילה למקום השני.(צילום:חגאג רחאל)

 

מגדל כרום טיפסה למקום השני לאחר נצחון חוץ 0:2 על אחוה חיפה. בילאל סבע העלה את מגדל ליתרון במחצית הראשונה, ואגדי אבו יונס הרכש החדש שהגיע מאסי גלבוע, חרץ את גורל המשחק בדקה ה 80.מכבי עכו טפסה למקום החמיש לאחר שגברה בדרבי על אחי עכו 1:2.אחמד דוחי העלה את אחי עכו ליתרון במחצית, אך שער עצמי של נזי חלאחלה ושער של דודו עמר בדקה 82 קבעו מהפך

מכבי טמרה רושמת סוף סוף נצחון לאחר שגברה 0:3 על כפר מנדא.נידאל דוהאדה בלט עם צמד.

הפועל כאוכב נצמדה לחבורת הצמרת,לאחר נצחון 1:2 על הפועל סכנין. צעירי ביר אל מכסור נחלצה מהמקום האחרון לאחר שהביסה בחוץ 2:6 את כפר סמיע  שתפסה לאחר המשחק את מקומה של מכסור.

 

ליגה ב צפון ב:

הפועל בית שאן המוליכה הגאה, ממשיכה לדרוס את יריבותיה ,וביום שישי הביסה בחוץ את עירוני נשר 0:3.דאוד עליסאת עם צמד, ומוחמד עוואד המחליף עם שער, העניקו לאיתו טייב נצחון נוסף בדרך לליגה א. צעירי טורען ממשיכה לרדוף אחרי בית שאן,לאחר שגברה 0:2 על הפועל עוספיא,מועייד לואבנה בפנדל,וואליד עאדווי כבשו לטורען.מכבי אחי איכסל שמרה על המקום השלישי לאחר שגברה בקושי 2:3 על כפר קרע. רגא זועבי המצוין עם צמד השאיר את הנקודות באיכסל.הפועל איכסת נותרה אץ היא בצמרת הגבוהה,לאחר שגברה בחוץ על רמות מנשה 1:2. בילאל חבשי כבש ראשון לאיכסל, גל מזרחי השווה, אך עבודי דראושה כבש בדקה 88 והעניק לאיכסל נצחון חשוב בסיום.

 

     דאוד עליסאת .צמד שערים לחלוץ המצוין של בית שאן, שממשיכה לדרוס את יריבותיה.

(צילום:שלמה ברואנשטיין)

 

מ.ס דבוריה גברה במשחק רב שערים 3:4 על אחוה אום אל פאחם.כוכב המשחק היה מועאד עזאייזה שכבש שלושער והספיק לקבל את הכרטיס האדום לקראת הסיום.הפועל בקה אל גרביה גברה בדרבי על איחוד בני בקה 0:1 משער של אמיר דיאב.אום אל גאנם גברה קרב תחתית בחוץ 0:1 על כפר קמא.

מ.ס בועיינה ועין מאהל סיימו את קרב התחתית ביניהן בתיקו 2:2.

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות