לקראת מחזור: מי צריך יותר?

מחזור משחקים חם,מסקרן ומותח צפוי לנו בסוף השבוע בליגות הנמוכות. במוקד:קרב הגדולות בין קטמון לעמישב,אילת תארח את עירוני בת ים. בצפון:קרב קצוות בין מעלות לעפולה,צור שלום מחכה למכבי דליה בליגה ב:מודיען - שכון המזרח,ביתר נהריה - מגאר, בית שאן -רמות מנשה.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 14-12-2012
  • 06:27

ליגה א דרום:

במוקד משחקי סוף השבוע,יעמוד קרב הגדולוץ במוצאי שבת ב"טדי",שם תארח הפועל קטמון השלישית  את עמישב פ"ת הראשונה,כשלתי הקבוצות 18 נקודות אחת.שתיהן מגיעות למשחק לאחר תוצאת תיקו במחזור האחרון, מעניין לדעת מי תנצח את הקרב ותעפיל בתום המחזור למקום הראשון. הצלע השלישית בצמרת,עירוני  בת ים שעברה השבוע זעזוע רציני ומפתיע, כשמאמן הקבוצה דורון ממן פוטר מתפקידו,תפקיד אותו ימלא החלוץ פיני בלילי תצא למשחק חוץ קשה מול בני אילת שהציבה לה כמטרה לסיים את העונה במקום המוביל לפליאוף העליון. הפועל אזור הנמצאת במומנטום מצוין,עם 3 נצחונות רצופים,שביססו אותה חזק בתמונת הצמרת,תצא למשחק חוץ קשה מול כפר שלם המדרדרת. הפועל מרמורק תצפה למעידה של של שלושת הראשונות,כשתארח בביתה את עירוני כפר יונה מהתחתית.

 

        אוהד בוזגלו. מבחן כוח משמעותי לעמישב פ"ת,בקרב הצמרת ב"טדי" מול הפועל קטמון.(צילום:אביחי חיים)

 

ביתר כפר סבא שחזרה לתמונת הצמרת לאחר 2 נצחונות רצופים תרצה להישאר צמוד לחבורת המובילות כשתארח במוצאי שבת את עירוני קרית גת ,ששחקניה שבתו במהלך השבוע באחד מאימוני הקבוצה,אך חזרו להתאמן לאחר שיחת הבהרה עם ההנהלה,ויבואו בכל המרץ לעצור את סירוטקין וחניכיו.לאחר התיקו הביתי המאכזב מול בני אילת, תנסה קביליו יפו לחזור למסלול הנצחונות ,במשחק החוץ מול האורתודוכסים לוד המפוררת,שייערך בקרית מלאכי. בקרב תחתית מסקרן ופיקנטי,תארח הפועל ערד את מאמנה המצליח מאשתקד,אברהים אבו רקייק שיגיע עם קבוצתו הנוכחית עירוני ק'רית מלאכי לקרב חם על 6 נקודות. במשחק מוקדם שנערך אמש החריפה מכבי באר שבע את המשבר של מכבי שעריים, כשהביסה אותה 1:4 ונחלצה מהמקום האחרון. מתי אברהם העלה את שעריים ליתרון, אך חגי יצחק וליאל זגורי עם צמד על אחד ,קבעו מהפך מרשים בסיום. 1:4 גדול לקבוצתו של אהוד כחילה.

 

    אברהים אבו רקייק. קרב תחתית במדי קרית מלאכי.מול קבוצתו מאשתקד הפועל ערד.(צילום:רועי אסרף)

 

ליגה א צפון:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הקצוות במעלות, בו תארח האחרונה סקציה מעלות,את המוליכה הגאה, הפועל עפולה.מעניין יהיה לראות אם מעלות המתחדשת תחת הדרכתו של מאיר ארמה, מסוגלת לעצור את דהירתו של הקטר העפולאי. מכבי דלית אל כרמל הדולקת אחר המוליכה מעפולה.תצא למשחק חוץ. קשה בצור שלום,אחת מקבוצות הבית החזקות בליגה.

 

      מאיר ארמה. מעלות מכינה הפתעה לעפולה בקרב הקצוות?(צילום:איסר רביץ)

 

 

מגדל העמק המודרגת שלישית, תרצה להשאר צמוד למולכה, כשתצא למשחק חוף קשה ב"דוחא" מול אחוה עראבה,שפתרה את השבוע את בעיותיה הכספיות, לאחר שגייסה ספנסר שהוציא אותה ממצוקתה.הפועל הרצליה הרחוקה 5 נקודות מהמוליכה עפולה.תצא בשבת למשחק חוץ קשה מול כרמיאל צפת, הזקוקה לנקודות כמו אויר לנשימה.הפועל אסי גלבוע,שרשמה נצחון מרשים בבכורה של פליקס נעים על הקווים,תרצה ליצור רצף נצחונות כשתצא למשחק חוץ מול מכבי כפר קנא הלא יציבה.

עירוני טבריה שעצרה את רצף ההפסדים במחזור החולף לאחר נצחון חוץ בכפר קנא, תארח בביתה לקרב מסקרן את גבעת אולגה,שחזרה לסורה עם הפסד ביתי לדלית אל כרמל.הפועל חדרה תקווה לא להקלע למאבקי התחתית,כשתארח בביתה את הפועל כפר כנא,שרוצה אף היא לברוח מהתחתית הבוערת.הפועל דלית אל כרמל, שרשמה 6 נקודות חשובות בשבוע האחרון. תרצה להמשיך במומנטום החיובי, כשתארח בשבת את עירוני קרית אתא.

 

      טל בניה. גבעת אולגה חייבת להתרומם,בשישי משחק חוץ מול עירוני טבריה.(צילום:שגיא פלקס)

 

 

 

ליגה ב דרום א:

במוקד משחקי המחזור תרקח המולחיכה בקעת הירדן בביתה את עירוני אור יהודה שתגיע למפגש מול המוליכה לאחר 3 נצחונות רצופים,שביססו אותה במקום החמישי. מחנה יהודה השניה.תארח בביתה את בני גלגוליה העיקשת. מ.ס כפר קאסם תרצה להמשיך במסלול הנצחונות ,תחת הדרכתו של מאמנה החדש מאמון עאמר, כשתצא למשחק חוץ קשה מול גדנ"ע ת"א מהתחתית. מ.ס טירה תרצה להשאר צמוד לחבורת הצמרת, כשתצא למשחק חוץ מול הוד השרון, שתרצה להתאושש מהתבוסה לקרית אונו במחזור החולף.עוצמה חולון תארח במפגש מרכז טבלה,את מורשה רמת השרון,שצירפה השבוע את החלוץ המצוין משה אסולין. קרית אונו עם חמשיה משחקים ללא הפסד. בהם רשמה 11 נקודות תארח בביתה את בני יפו הלא יציבה. השרון נתניה תארח בקרב תחתית על 6 נקודות את ביתר רמת גן. שיכון ותיקים האחרונה תארח את ביתר פתח תקווה,

 

 

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת המסקרן,בו תארח המוליכה הטריה,עירוני מודיעין את שיכון המזרח השלישית הרחוקה ממנה 2 נקודות בלבד. יהיה זה מפגש מסקרן בין צמד החלוצים הטוב בליגה, כפיר מלול ממודיעין לדודו ביטון מהשיכון. השניה צפרירים חולון תנסה להתאושש מהפסד הבכורה לגבעת זאב במחזור החולף,כשתארח בביתה את בית שמש. נחלת יהודה שאבדה גובה לאחרונה. תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח את מ.ס דימונה. באר יעקב שלא אמרה את המילה האחרונה.בקרב על הפסגה, תצא למשחק חוץ מול הפועל רהט האחרונה. עירוני נתיבות שאף היא חזק בתמונת הצמרת,תארח בביתה את בני יצלאל העיקשת. צעירי רהט תארח את מרחבים הלא יציבה,בני יהוד תפגוש את מעלה אדומים, ובמשחק שינעל את המחזור ויתקיים ביום שלישי תארח מ.ס באר שבע את גבעת זאב.

 

ליגה ב צפון א:

משחק עונה ראשון,צפוי לנו במחזור ה12, כשביתר נהריה המוליכה הטריה. תארח את השניה בני מגאר הרחוקה ממנה בנקודה אחת בלבד. מגדל כרום הצלע השלישית בצמרת תארח את מכבי טמרה,

בני כאבול הרביעית תצא למשחק חוץ קשה מול ביר אלמכסור מהתחתית. אחוה כפר מנדא,שזכתה בנצחון טכני על הפועל סכנין והתבססה במקום החמישי.תארח בשבת את בני עראבה הצמודה אליה.

הפועל כאוכב תארח אף היא בשבת את הפועל שפרעם,אחי עכו תארח את אחוה חיפה, ומכבי עכו תצא למשחק חוץ מול החיפאית השניה, ביתר.כפר סמיע תארח בקרב תחתית חשוב את הפועל סכנין.

 

ליגה ב צפון ב:

במוקד משחקי המחזור תארח המוליכה הפועל בית שאן את רמות מנשה העיקשת. חנכיו של איתן טייב יירצו להמשיך בדרך הבטוחה לליגה א, מעניין יהיה לראת את ה"קיבוצניקים "העיקשים מסוגלים לעצור אותם. מכבי אחי איכסל שטפסה למקון השני,בעקבות הנצחון הטכני על עין מאהל. תצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל עוספיא מהתחתית. צעירי טורען השלישית תצא למשחק חוץ מול איחוד בני בקה.הפוע ל איכסל הרביעית תארח בשבת את  מ.ס כפר קמא,דבוריה תארח את עירוני נשר,אחווה אום אל פאחם תארח  את עין מאהל,כפר קרע את מ.ס בועיינה, ואום אל גאנם תארח את הפועל בקה אל גרביה.

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים,רק בלוח התוצאות של "גולר  1"...ראשון לפני כולם!!!!!!

http://www.goler1.co.il/live.php

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות