לקראת מחזור:רק שהגשם לא יפריע

משחקי סוף השבוע בליגות הנמוכות יעמוד בצל מזג האויר הסוער ברחבי הארץ.אנו תקווה שהליגות שמרתקות אותנו מדי שבוע ימשיכו לספק לנו מתח וענין גם בסערה הצפויה.במוקד:קטמון המוליכה מארחת סגניתה מכפר סבא,דרבי חדרתי שיערך בצור שלום,באר יעקב מול מודיעין,והשיכון מול נתיבות.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 21-12-2012
  • 07:58

ליגה א דרום:

במוקד משחקי סוף השבוע יעמוד הקרב המרתק ב"טדי" בו תארח המוליכה החדשה של ליגה א דרום,הפועל קטמון את סגניתה הרחוקה ממנה בנקודה אחת בלבד ביתר כפר סבא. קטמון שתפסה את המקום בפסגה לאחר הצחון במחזור החולף בקרב צמרת על עמישב פ"ת,תרצה לרשום נצחון שני רצוף על קבוצת צמרת חזקה ולפתוח פער בצמרת, ביתר כפר סבא של סירוטקין בכושר מצוין,ותגיע ל"טדי" במטרה לחזור עם כל הקופה ולהתבסס בפסגה. קר ומרתק יהיה "בטדי"

 

 שחקני קטמון חוגגים מול עמישב. היום משוכה גבוהה נוספת בדמותה של ביתר כפר סבא.(צילום:דני מליצקי)

 

עמישב פ"ת שנעצרה במחזור החולף ב"טדי" לאחר רצף נצחונות מרשים,תנסה לחזור למסלול הנצחונות על חשבונה של עירוני כפר יונה מהתחתית,שנמצאת במומנטום חיובי לאחר 5 משחקים רצופים ללא הפסד.צלע נוספת שהצטרפה לצמרת הגבוהה לאחר סדרה מרשימה של נצחונות,

הפועל אזור,אמורה לארח במגרשה הביתי בתקווה שהגשם לא יכריע זאת את הפועל ערד שזקוקה

לנקודות כמו אויר לנשימה,מה שלא יעניין קרוב לוודאי את חניכיו של שי מאור,שרוצים לטפס למעלה הטבלה. הפועל מרמורק שעברה השבוע זעזוע בעמדת הקוים,עם פיטוריו של אופיר חיים,ומינויו של ויקטור גניש,תצא למשחק חוץ קשה בקרית מלאכי, שאף היא עברה זעזוע בעמדה זו,עם עזיבתו של אברהים אבו רקייק,ודורון ממן מאמנה המפוטר של בת ים,אמור לסייע לה על הקוים במשחק.גניש ירצה לפתוח קרדנציה נוספת במרמורק, ברגל ימין ולהצמד לחבורת הצמרת,קרית מלאכי תרצה להחלץ מהמקום האחרון.

 

      ויקטור גניש. המאמן חוזר לקדניצה נוספת במרמורק,וירצה לפתוח אותה ברגל ימין,במשחק חוץ בקרית מלאכי.(צילום:ניר שמיר)

 

קביליו יפו תארח במחשק טעון ומסקרן את כפר שלם,בתקווה לנקמה באנשי הכפר על הארועים מאשתקד, ובנוסף לרשום נצחון נוסף שיקדם אותם את עבר הצמרת הצפופה. ליעד ברקביץ וציקו דננבאום,שחקני מפתח ביפו,יעדרו בשל פציעה. כפר שלם תסתפק במה שהיא עושה הכי טוב ליגה,תוצאת תיקו. עירוני קרית גת,שאבדה גובה לאחרונה לאחר פתיחה מצויינת,תרצה לשוב למסלול הנצחונות,כשתארח בביתה את קבוצתו המתאוששת של אהוד כחילה,מכבי באר שבע.הפסד של אחת הקבוצות יסבך אותה במאבקי התחתית. במשחק שנדחה ליום ראשון בשל מזג האויר הסוער,תארח מכבי שעריים המדרדרת את בני אילת,שרוצה להמשיך להישאר קרוב לחבורת הצמרת. שעריים לאחר 3 הפסדים רצופים,ינסו לצאת מהמשבר,ואין יותר טוב מנצחון בכדי לצאת לדרך חדשה. במשחק שהוקדם ונערך כבר ביום רביעי הביסה עירוני בת ים 0:6 את אורתודוכסים לוד המפוררת,ונטלה זמנית את המקום בפסגה.

 

ליגה א צפון:

המוליכה הגאה ,הפועל עפולה תארח בביתה את מכבי כפר בלא יציבה, התקווה לרשום נצחון 9 רצוף ושלמור על המקום בפסגה.מה שעלול לעמוד בעוכריהם של המקומיים,הוא מזג האויר,שאמור לשחק לטובת האוחרים מכפר קנא. מכבי דלית אל כרמל תקווה למעידה מפתיעה של המוליכה,כשתארח בביתה את אחווה עראבה הסימפטית,שגברה במחזור החולף על קבוצת הצמרת ממגדל העמק. דליה תרצה להמשיך לנשוף בעורפה של עפולה,לעראבה המפתיעה אין מה להפסיד,ותגיע לשחק פתוח ומשוחרר לאור הפתיחה המצויינת שלה.

 

    שלום עקיבא. המוליכה רוצה לרשום נצחון תשיעי רצוף במשחק הבית מול מכבי כפר קנא.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל אסי גלבוע עם מאזן מושלם,תחת הדרכתו של פליקס נעים,תארח במגרשה את מכבי צור שלום,שאבדה גובה לאחרונה,וירדה לחלק התחתון של הטבלה.נצחון שלישי רצוף של גלבוע,יעלה אותה למקום הרביעי,לאחר שהפועל הרצליה והפועל מגדל העמק נפרדו אתמול במשחק מוקדם בתיקו 2:2.עירוני טבריה תרצה להשאר צמוד למקום המוביל לפליאוף העליון,כשתצא למשחק חוץ מול עירוני קרית אתא הלא יציבה.הדרבי החדרתי הגדול,אמור להערך לצערם של כל תושבי העיר רחוק מחדרה, במגרש צר המידות בצור שלום,אולגה המארחת חייבת נקודות במצבה הרעוע,ונצחון בדרבי עלול להוציאה לדרך חדשה,חדרה מנגד במומנטום חיובי,תשמח להחמיר את מצבה של היריבה העירונית.

 

   פליקס נעים. גלבוע רוצה לרשום נצחון שלישי רצוף במשחק הבית מול צור שלום,ולטפס למקום הרביעי.(צילום:אמיר דבי)

 

קרב תחתית חם על 6 נקודות,יערך בכפר קנא, שם תארח הפועל המקומית, שהתחזקה השבוע עם צירופם של דנדי אוקונגו, דודו אפללו ואודינקה,את סקציה מעלות האחרונה,שתגיע במטרה להחלץ מהמקום האחרון ולהוריד את כפר קנא מתחת לקו האדום. במשחק שינעל את המחזור תארח כרמיאל צפת את הפועל דלית אל כרמל הקבוצה ה"חמה של השבועות האחרונים, המארחים מעודדים מהנצחון המרשים במחזור החולף על הרצליה מהצמרת,ירצו לרשום רצף נצחונות,האורחתתרצה להמשיך במסע המופלא מהמחזורים האחרונים.

 

ליגה ב דרום א:

המוליכה הגאה מבקעת הירדן תצא למשחק קצוות,קל על הנייר מול הלפני אחרונה  השרון נתניה.

מחנה יהודה השניה תתארח בדרבי מסקרן אצל ביתר פתח תקווה העולה החדשה,שהתאקלמה היטב בליגה. כפר קאסם השלישית תרצה להמשיך במומנטום החיובי תחת הדרכתו של מאמון עאמר,והמנגר חיים סירוטקין,כשתארח בביתה את ביתר רמת גן.

 

     סאמח מרעב. החלוץ הלוהט של כפר קאסם, שתארח את ביתר רמת גן מהתחתית.(צילום:יניב גונן)

 

מ.ס טירה הצלע הרביעית בצמרת תארח בביתה את האחרונה שיכון ותיקים.עוצמה חולון המפתיעה תצא בשבת למשחק חוץ קשה בגלגוליה בתקווה להמשיך במסלול הנצחונות. עיורני אור יהודה תארח בקרב מסקרן את היריבה המוכרת קרית אונו,בני יפו שמקווה להתברג בין חמשת הראשונות תארח בביתה את הוד השרון הלא יציבה,מורשה רמת השרון שאבדה גובה לאחרונה,תנסה לחזור לעצמה במשחק הבית מול גדנ"ע ת"א שרוצה לברוח מקלחת התחתית.

 

ליגה ב דרום ב:

שני משחקי צמרת מרתקים צפויים לנו במחזור הקרוב.במשחק המרכזי תרקח באר יעקב החמישית את עיוני מודיעין השניה,עם נקודה אחת בלבד מעל המארחת. חניכיו של אבי דבח שנמצאים בקו עלייה,יינסו להנחית הפסד לאורחים ויעשו זאת אם יצליחו לעצור את החלוץ הלוהט כפיר מלול. במשחק צתמרת נוסף תארח שיכון המזרח את עיורני נתיבות למפגש בו כל תוצאה אפשרית.

 

        אבי דבח.  יקווה לחייך לאחר קרב הצמרת מול עירוני מודיעין.(צילום:אביחי חיים)

 

 המוליכה צפרירים חולון תצא למשחק חוץ מול מ.ס דימונה מהתחתית, בתקווה לנצח ולהגדיל את הפער בצמרת. גבעת זאב השלישית תארח בביתה את צעירי רהט העיקשת. נחלת יהודה הצלע הנוספת בצמרת ארח בביתה את מעלה אדומים. הפועל מרחבים שהדרדרה לךחלק התחתון של הטבלה,תארח בביתה את הפועל רהט האחרונה.יצאלאל רחובות תארח את בני יהוד,ועירוני בית שמש תארח את מ.ס באר שבע.

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביתר נהריה תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי עכו,שרוצהלהצמד אף היא לחבורת הצמרת. מגדל כרום השניה תצא בשבת למשחק חוץ קשה מול בני עראבה המפתיעה, בני כאבול השלישית תארח אף היא בשבת את כפר מנדא. הפועל כאוכב שהתברגה אף היא בצמרת הגבוהה תצא למשחק חוץ קשה מול בני מגאר שאבדה גובה לאחרונה,הדרבי החיפאי הקטן בין אחוה חיפה לביתר חיפה יהיה מעבר ליוקרה,קרב תחתית בין שתי הקבוצות המאכזבות עד כה.מכבי טמרה תארח את אחי עכו, והפועל שפרעם תארח את כפר במיע.המשחק שהוקדם והיה אמור להערך אתמול בין הפועל סכנין לביר אל מכסור נדחה בשת תנאי מגרש קשים ב"דוחא".

 

     אופיר בקר שוערה של בני עראבה. מפגש צמרת מול מגדל כרום.(צילום:לירן דורף)

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הבלתי מעורעת הפועל בית שאן,תצא למשחק חוץ מול מ.ס כפר קמא שידיועה כקבוצה עיקשת,במיוחד במגרשה הביתי.צעירי טורען השניה תארח בשבת אם אום אל גאנם.מכבי אחי איכסל השלישית תארח בדבוריה את איחוד בני בקה,הפועל איכסל הרביעית תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל בקה אל גרביה.אחווה אום אל פאחם תתארח במוצאי שבת בנשר,דבוריה שאבדה גובה תצא למשחק חוץ מול רמות מנשה.מכבי כפר קרע ששואפת להתברג ביו חמשת הראשונות תארח ביום שני את עין מאהל,מ.ס בועיינה תארל לקרב תחתית חם את הפועל עוספיה.

 

       איתן טייב. בית שאן רוצה לרשום נצחון 12 מתוך 13 משחקים.הפעם בחוץ מול כפר קמא.(צילום:לילך וייס)

 

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר1".. ראשון לפני כולם!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות