לקראת מחזור: הצמרת מול התחתית

משחקי המחזור ה-20 בליגות א' בפתח. מוליכות הטבלה יפגשו במשחקי "מוקש" מול קבוצות התחתית.קטמון יוצאת לקרית מלאכי,כפר סבא תצא לכפר יונה,ועמישב תארח את בת ים בקרב צמרת.בצפון:עפולה מארחת את אולגה,דליה מארחת את כרמיאל.בליגה ב':חולון מארחת את נתיבות.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 22-02-2013
  • 09:06

ליגה א' דרום:

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, תנסה המוליכה הפועל קטמון לחזור למסלול הניצחונות כשתצא למשחק חוץ קשה מול עירוני קרית מלאכי. קרית מלאכי המשוועת לנקודות תנסה לרשום סוף כול סוף נצחון ביתי שיעניק לה המון אויר לנשימה, ותרצה לנצל את מצבת הפצועים בקטמון הכוללת את יוסי אבולעפיה, יובל פוגלמן שגמר את העונה,ועמית שמש השוער שנמצא בספק למשחק. בית"ר כפר סבא השניה תצא אף היא למשחק חוץ מול קבוצת תחתית, כשתתארח בכפר יונה. קבוצתו של יהודה זגורי,מעודדת מהתיקו במחזור החולף ב"טדי" מול קטמון תרצה למנף את יכולתה גם מול כפר סבא,חניכיו של סירוטקין ירצו לרשום נצחון לאחר איבוד הנקודות מול מרמורק בדקות הסיום ולקוות למעידה של קטמון.

 

      שי אהרון. המוליכה מקטמון יוצאת לקרב קצוות מול קרית מלאכי.(צילום:גיא יצחקי)

 

קרב צמרת מסקרן יערך בסינטטי בפ"ת, כשעמישב פ"ת המעודדת מהחלטת בית הדין העליון על משחק חוזר מול קביליו יפו, תרצה לרשום נצחון נוסף מול בת ים, שנמצאת לאחרונה בכושר מצוין ומסוגלת לרשום נצחון בכל מגרש.הפועל אזור הצלע הרביעית בצמרת תארח בקרב מעניין ומרתק, את הקבוצה "החמה" של הליגה ,עירוני קרית גת,שנמצאת במרחק נגיעה מהמקום המוביל לפלייאוף העליון.יהיה זה מפגש בין שתיים מהקבוצות האיכותיות בליגה.

הפועל מרמורק שלא רשמה ניצחון 4 משחקים רצופים, תנסה לעשות זאת במבצרה ב"איצטוני" כשתארח את מכבי באר שבע הצמודה אליה בטבלה,ועשתה בריחה מרשימה מהתחתית הבוערת.

 

    שחקני בת ים חוגגים. קרב צמרת מסקרן בחוץ מול עמישב פ"ת.(צילום:אביחי חיים)

 

קביליו יפו הלא יציבה, תארח במפגש מסקרן את מכבי שעריים המתדרדרת, יהיה מעניין לראות את קביליו מסתדרת ללא 2 שחקניה המורחקים השוער רון למל, והמגן מאור מרציאנו עמודי התווך של הקבוצה.שעריים מנגד תסתפק בנקודה שתתן לה קצת שקט.הפועל כפר שלם עם פניה לחלק העליון, תארח בביתה את האורתודוכסים לוד שזקוקה לנקודות כמו אויר לנשימה. הפועל ערד החבולה והמוכה תארח בקרב תחתית חם את בני אילת,שתנסה לעצור אף היא את רצף ההפסדים.ערד תעלה בהרכב חסר מאוד, ללא 4 המורחקים במשחק שפוצץ במחזור החולף מול מכבי באר שבע.

 

ליגה א' צפון:

המוליכה הבלתי מעורערת הפועל עפולה,שפתחה במחזור החולף פער של 6 נקודות מיריבתה מכבי דלית אל כרמל, תארח בקרב קצוות את גבעת אולגה,שתרצה לחזור בשלום מבירת העמק. השניה מכבי דלית אל כרמל. תרצה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח בביתה את כרמיאל צפת שאוגרת נקודות בכדי לא להקלע למאבקי התחתית החמים. הפועל אסי גלבוע תארח במגרשה את עירוני קרית אתא, שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע לכרטיס המוביל לפלייאוף העליון.

 

 שחקני עפולה בתמונה אופיינית. קרב קצוות בבית מול גבעת אולגה.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק תנסה לשוב למסלול הניצחונות ולהבטיח את מיקומה בפלייאוף העליון, כשתארח במגרשה את הפועל דלית אל כרמל, שרוצה להתרחק כמה שיותר מהתחתית הבוערת. עירוני טבריה החמישית, תרצה לשמור על מיקומה, המוביל לפלייאוף העליון, כשתצא למשחק חוץ בשבת ב"דוחא" מול אחוה עראבה, שחזרה במחזור החולף לנצח עם 3 נקודות יקרות בדלית אל כרמל. הפועל הרצליה שעצרה במחזור החולף את רצף ההפסדים ,עם תיקו חוץ במעלות, תרצה לרשום ניצחון ביתי על הפועל כפר שהובסה בביתה במחזור החולף ע"י המוליכה מעפולה. מכבי צור שלום שעצרה אף היא את רצף ההפסדים עם תיקו חוץ בטבריה. תארח בביתה את הפועל חדרה ותרצה לרשום נצחון ביתי שייתן המון שקט לקבוצה מהקריות.בקרב תחתית בוער וחשוב על "6" נקודות ,תארח מכבי כפר קנא בביתה את האחרונה סקציה מעלות.

 

 בני סימנטוב ואבי מלכה חוגגים. מגדל העמק רוצה לחזור למסלול הנצחונות.(צילום:לילך וייס)

 

 

 

ליגה ב' דרום א':

המוליכה מחנה יהודה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל קרית אונו. יהיה זה מבחן כוח משמעותי לקבוצה הפתח תקוואית. מ.ס כפר קאסם הדולקת אחריה, תארח בדרבי חם ומעניין את ג'לג'וליה מהתחתית המשוועת לנקודות. בקעת הירדן שאבדה גובה במאבק על הפסגה, תארח בביתה את עוצמה חולון המתדרדרת. מ.ס טירה הרביעית תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני אור יהודה. הפועל הוד השרון החמישית תארח בדרבי לוהט את מורשה רמת השרון הרחוקה ממנה ב 4 נקודות בלבד, ושואפת עדיין לתפוס את המקום החמישי אותו נוטלת כרגע יריבתה מהוד השרון. בני יפו אף היא עם שאיפות לפלייאוף העליון תארח בביתה את האחרונה שיכון ותיקים שמראה לאחרונה סימני חיים. בית"ר רמת גן תארח בקרב תחתית את גדנ"ע ת"א. והשרון נתניה תרצה להמשיך במסע ההחלצות מהתחתית כשתארח את בית"ר פתח תקווה.

 

   אוהד כהן קשרה של גלגוליה יפגוש המפגש פיקנטי את אחיו עומרי ואת האקסית מכפר קאסם.(צילום:גיא חזקיהו)

 

 

ליגה ב' דרום ב':

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת המסקרן, כשצפרירים חולון החמישית תארח במגרשה את עירוני נתיבות השניה הרחוקה ממנה 4 נקודות בלבד. תהיה זו הזדמנות אחרונה עבור חניכיו הצעירים של שלומי שמה מחולון, להשאר במאבק על הכרטיס לליגה א', נתיבות שנמצאת בכושר מצוין תרצה להמשיך במסלול הניצחונות ולתפוס את המקום בפסגה. המוליכה גבעת זאב תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל רהט המתאוששת. יהיה זה מבחן כוח משמעותי לחניכיו של שלומי עמר. באר יעקב תרצה להשאר צמוד למוליכות כשתצא למשחק חוץ מול דימונה מהתחתית. נחלת יהודה תרצה להישאר בתמונת חמשת המקומות הראשונים כשתארח בביתה את בני יהוד האחרונה. עירוני מודיעין שאיבדה עניין בליגה תצא למשחק חוץ מול מ.ס באר שבע המשוועת לנקודות. עירוני בית שמש תארח את מרחבים, וצעירי רהט תפגוש את יצ'אלאל רחובות.במשחק שינעל את המחזור תארח ביום שני מעלה אדומים את שיכון המזרח שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע למאבקי הצמרת.

 

  דודו פלס. נתיבות בכושר מצוין יוצאת למפגש צמרת מול צפרירים חולון.

 

 

ליגה ב' צפון א':

המוליכה בית"ר נהריה שאיבדה גובה לאחרונה תארח בקרב קצוות את בית"ר חיפה הלפני אחרונה, שעברה בשבוע זעזוע עם התפטרותו של מאמנה איימן חלאיילה, כשפרדי צרפתי יערוך הופעת בכורה מחודשת על הקוים. השניה מגדל כרום תצא למשחק חוץ קשה מול כפר סמיע מהתחתית. מגאר השלישית תארח בביתה את עראבה המתדרדרת. בני כאבול הצלע הרביעית בצמרת תצא בשבת למשחק חוץ קשה בשפרעם. כאוכב המדורגת חמישית תארח בביתה את אחי עכו. אחווה חיפה תארח בקרב תחתית את ביר אל מכסור, סכנין תנסה להתאושש מול כפר מנדא, ומכבי טמרה תרצה להמשיך במומנטום החיובי מול מכבי עכו.

 

     יוני מששה. המוליכה בית"ר נהריה מארח במשחק קצוות את ביתר חיפה.(צילום:מיכה פישינזון)

 

 

ליגה ב' צפון ב':

המוליכה הפועל בית שאן שנמצאת כבר עם רגל וחצי בליגה א', תארח בקרב קצוות את איחוד בני בקה האומללה. צעירי טורען השניה תארח את אחוה אום אל פאחם החמישית.אחי איכסל תצא בשבת למשחק חוץ קשה מול הפועל בקה אל גרביה, הפועל איכסל תארח בביתה את אום אל גאנם שרושמת מסע בריחה מרשים מהתחתית. מכבי כפר קרע הפוזלת למקום המוביל לפלייאוף העליון תצא למשחק חוץ מול עירוני נשר. כפר קמא תארח את מ.ס בועיינה בקרב תחתית על 6 נקודות, ורמות מנשה תארח את עין מאהל המשוועת לנקודות. דבוריה תארח אף היא את עוספיה מהתחתית.

 

    איתן  טייב. בהפועל בית שאן יכולים להתכונן לקראת העונה הבאה בליגה א.(צילום:לילך וייס)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות