סיכום מחזור ליגה ב דרום א

מוליכה חדשה ישנה השבוע והיא מ.ס כפר קאסם שניצלה תיקו של מחנה יהודה וחזרה לפסגה, שאר התוצאות המבקיעים ונבחרי המחזור כל זאת בסיכום המחזור ה 21 בליגה ב מחוז דרום א. שווה לראות...

  • על ידי: מערכת "גולר 1"
  • 26-02-2013
  • 11:42

שוב פעם מהפך בצמרת הטבלה. כמה אנחנו משבחים את ליגה ב דרום א השנה ושוב הוכח ביום שישי האחרון מדוע שבפעם המי יודע כמה התחלפה המוליכה והפעם זה תורה של מ.ס כפר קאסם לחזור לפיסגה שבו בילתה עד המחזור השביעי ומאז רק חיפשה לחזור למקום הראוי לה וזה הגיע ביום שישי האחרון.

מ.ס כפר קאסם פגשה לדרבי אזורי יוקרתי את בני ג'לג'וליה שהיתה הראשונה העונה שלקחה נקודות מכפר קאסם. אבל בשישי האחרון היתה תחושבה בכפר שאם הקבוצה מנצחת היא תסיים את היום במקום הראשון ואכן כך היה. משחק טוב מאוד היה בין שתי הקבוצות ושוב גלגוליה הקשתה על החיים של כפר קאסם אבל בדקה ה 50 כבש נור סרסור קפטן הכפר את השער הראשון במשחק ולאחר מכן מי אם לא סמח מרעב כבש את השני וקבע ניצחון יוקרתי לכפר ושיבה למקום הראשון.

 

 

האם כך נראית האלופה שבדרך? (צילום באדיבות אתר אלמאקאן צילם לוטפי עיסא)

 

המוליכה ערב המחזור מחנה יהודה לא יכלה במשחק חוץ לקריית אונו וסיימה את המשחק בשן ועין. גם תוצאת תיקו 0-0 שמורידה אותה למקום השני וגם פציעה קשה לבלם הקבוצה הוד מועלם ששבר את עצם הבריח וכנראה סיים את העונה ובנוסף שוער הקבוצה רן אליאס הורחק לאחר סיום המשחק בעקבות תקרית עם בלם קרית אונו שירן וקנין. שישי עגום למחנה יהודה שתקווה להתאושש שבוע הבא.

 

בקעת הירדן שבמקום השלישי אורבת מאחור לאחר ניצחון 2-1 על עוצמה חולון הרדומה. שערים של שגיא שוורץ ועדי מחפוד בפנדל מול שער מצמק של חן פרובשטיין השיגו 3 נקודות חשובות לבקעת הירדן שתמשיך לקוות למעידה לא צפוייה של כפר קאסם ומחנה יהודה.

 

מ.ס טירה גם היא עדיין בהפרש סביר מהפיסגה לאחר ניצחון 2-0 על אור יהודה משערים של דיאב חמדן ועבד טיטי הבלתי נגמר.

 

בקרב ראש בראש על הכניסה לפלייאוף העליון מנצחת מורשה את הוד השרון 2-0 ומצמצמת את הפער ביניהם לנקודה בלבד. למורשה כבשו טל טובים ועמרי הלבוס.

 

אורטודוכסים יפו גם היא חזק בתמונת הפלייאוף העליון אחרי ניצחון 3-1 על שיכון וותיקים. ליפו כבשו נתי בן אריה צמד ורפי עמרן לעומת שער מצמק של שגיא קרופמן.

 

רמי רוזוליו (בצהוב), היה מצויין מול גדנ"ע. (צילום: אמיר דבי)

 

בתחתי ממשיכה השרון נתניה לנצח ולנסות לברוח מהפלייאוף התחתון מה שנראה כרגע בהישג יד. נתניה מנצחן 3-1 את ביתר פתח תקווה משערים של אמיל קיטלמן עמית רצאבי ואיציק אדגי מול שער של שהם צברי.


ביתר רמת גן משיגה ניצחון חשוב מאוד על גדנע ומביסה את האחרונה ללא רחמים 5-0 מצמד של שחר אלבז ושערים של רמי רוזוליו אביב הלפרין ועידן נחום.


המשחקים המרכזיים בשבוע הבא:

מ.ס כפר קאסם נגד ביתר פתח תקווה. מחנה יהודה נגד אורטודוכסים יפו גדנע נגד בקעת הירדן וטירה נגד השרון נתניה.


מצטייני המחזור:


שוער:

מוחמד נאטור (טירה)

השוער שכינויו הוא טולדו שומר על רשת נקייה במשחק מצויין נגד אור יהודה

 

מוחמד עאמר (אבו עלי) גם מעמדת המגן הוא מצויין. (הצילום באדיבות אתר אלמאקאן צילם: לוטפי עיסא)

 

הגנה :

דימה קוסיאק (טירה)

הבלם חסר הפשרות והקשוח של טירה בעונה מצויינת ועוזר לקבוצתו לשמור על שער נקי


אחמד עאמר אבו עלי (כפר קאסם)

רק לא מזמן כבש אבו עלי שערים חשובים מעמדת הקשר ולאחרונה הוא מוכיח יכולת גבוהה מאוד בעמדת המגן הימני. הכלבויניק של כפר קאסם


נאור ציציאן (קרית אונו) המגן שהגיע השנה לקרית אונו השתלב מהר ונתן משחק מצויין נגד המוליכה ערב המחזור מחנה יהודה


דוד אפנגר (קרית אונו)

הבלם הצעיר עשה עבודה מצויינת מול ההתקפה האימתנית של מחנה יהודה .


קישור:

שגיא שוורץ (בקעת הירדן) לא מקבל הרבה כותרות אבל עושה עבודה מצויינת בקישור האלחורי של בקעת הירדן וגם כבש שער נגד עוצמה חולון

 

האם ככה יחגגו בכפר קאסם את העליה לליגה א? (באדיבות אתר אלמאקאן צילם: לוטפי עיסא)


עלי עיסא (כפר קאסם) קשר צעיר בן 18 שתפס מקום בהרכב של כפר קאסם בקישור האחורי ועושה עבודה טובה ושקטה בלי הרבה כותרות. כישרון צעיר


עמית רצאבי (השרון נתניה) שער ומשחק מצויין לקשר חלוץ שהגיע מכפר יונה


רמי רוזיליו (ביתר רמת גן) שער ומשחק טוב מאוד לקשר הכשרוני של ביתר רמת גן


חלוצים:

נתנאל בן אריה (יפו) אחד מהחלוצים הטובים בליגה בלי הרבה יחסי ציבור אבל ממשיך לכבוש שערים ולעזור לקבוצתו לתפוס את הכרטיס לפלייאוף העליון.


שחר אלבז (ביתר רמת גן) צמד שערים לאלבז הצעיר שעוזר לקבוצתו לזכות בניצחון חשוב על גדנע בקרבות התחתית

 

מאמן המחזור:

יעקב טל (ביתר רמת גן)

יעקב טל הגיע לאחרונה לאמן את הקבוצה במקום יאיר אסייג ולאחר התחלה קשה סוף סוף בשישי האחרון התפוצצה קבוצתו במשחק מצויין נגד גדנע בתחילתו של מסע החלצות מהתחתית הבוערת וקרטיד גדול מגיע לטל שהחדיר בשחקניו הרבה ביטחון ואמונה שאפר להישאר בליגה ולברוח ממשחקי המבחן.

 

שחקן המחזור:

נתי בן אריה (אורטודוכסים יפו)

נתנאל בן אריה משחק כבר כמה שנים בליגה ב וכל עונה הוא מסיים בין 10-15 שערים אבל בן אריה הצנוע לא סובל מעודף ביחסי ציבור וממשיך עונה אחרי עונה לכבוש שערים במדי אורטודוכסים יפו. לאחרונה בן אריה פשוט פורח והרבה בזכותו יפו קרובה לכניסה לפלייאוף העליון. בשישי כבש בן אריה צמד שערים ויכל לכבוש יותר. 

הוסף תגובה
תגובות