המטרה חד משמעית - חזרה לליגה א'

בסאם ארמלי קשר מכבי דלית אל כרמל בעונה החולפת, חתם בהפועל כפר כנא היורדת לליגה ב', בכפר כנא שיחק ארמלי את במרבית שנותיו.שחקן ברמה שלו זה ללא ספק החתמה מפתיעה, ולכן רצינו לשמוע מה אומר על כך ארמלי עצמו, הכל בכתבה הבאה....

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 07-07-2013
  • 08:08

איך אתה מסכם עונה החולפת במדי מכבי דליה?
הייתה לי עונה טובה מאוד, אחת העונות הכי יפות בקרירה שלי, עם אנשים מדהימים כמו יו"ר מכבי דלית אל כרמל, רושדי נסר אלדין ואמיר זהר אלדין. והכרתי הרבה אנשים טובים בכרמל. עכשיו הפנים קדימה לכפר קנא.

 

באסם ארמלי חוגג במדי דליה (צילום: אדיר כץ)

 

שחקן מוביל כמוך, וביכולת שלך, בטח היו לו הרבה הצעות מליגות גבוהות יותר, למה החלטת לחזור לכפר כנא ?

היו לי הרבה הצעות טובות ואחת מהן להישאר במכבי דליה, אבל הייתי חייב לעזוב בגלל דברים אישיים. אבל בטוח שאני אחזור למכבי דליה, אני אוהב את הקבוצה הזו.
גדלתי בהפועל כפר כנא, אני אוהב את הקבוצה הזו ואני מתחייב לעזור לקבוצה כדי שנעלה ביחד ליגה. אני הולך עם הלב השנה ומקווה שאצליח.


מה המטרות שלך לעונה הקרובה?

חד משמעית, לעלות לליגה א' עם הפועל כפר כנא. פחות מזה ואני אהיה מאד מאוכזב. בכפר קנא בונים קבוצה חזקה מאד ולשם כך החתימו מאמן  הרבה שחקנים טובים שהוכיחו את עצמם בליגה א.

 

איפה נראה את בסאם ארמלי בשנים הקרובות ?

אומנם חתמתי השנה בליגה ב',  אבל אני אעצור רק בליגת העל. אני מקווה שנעשה עונה טובה השנה ונעלה לליגה א. ובאופן אישי אני מקווה מאד לשחק בליגת העל. יש לי את הרצון ונקווה שאני אוכיח שמגיע לי צ'אנס.

 

מילה לסיכום ?

אני מקווה לעלות ליגה עם הפועל כפר כנא ומקווה שגם מכבי דליה תעלה ליגה. אני אוהב אותם ואני אחזור לשם בעתיד. אני מודה להם על העונה היפה ומודה לאתר "גולר1" .

הוסף תגובה
תגובות