טור דעה: אום אל פאחם לא ירדו ליגה

אוהד רון בטור דעה לגבי אום אל פאחם. האם הם ירדו או לא? לפי דעתי, אם אום אל פאחם ארגנו את הצ'ק הבנקאי כמו שהם אומרים שהם ארגנו, אין סיבה להוריד אותם ליגה. וכך גם יהיה. שלא תגידו שלא אמרתי..ולגבי נס ציונה? איפה הייתם שנה שעברה? אם הייתם נלחמים כך, הייתם נשארים בליגה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-08-2013
  • 16:15

כמעט עשרים שנים אני מלווה את הליגות הנמוכות בכדורגל בישראל. שיחקתי בהרבה קבוצות ושמעתי הרבה סיפורים. כל הבוקר, מתקשרים אליי הרבה אנשים, ושואלים אותי, האם אום אל פאחם תרד ליגה או לא? אז אני חושב ואומר להם, חד משמעית, לא! 

למה? אני חושב שבהתאחדות לא אוהבים להוריד קבוצה על מה ה"שולחן הירוק" וגם, עושה הרושם, או לפחות על פי הדיווחים, אום אל פאחם ארגנו את כל הכסף שנדרש מהם ואפילו במזומן, בצ'ק בנקאי. שזה סוגר את כל הפינות!

להתאחדות אומנם יש בעיה, הם רוצים לעמוד מאחורי הבקרה או מאחורי הרשות ולהודיע, שהם עושים את העבודה שלהם. אבל שוב, ההתאחדות מלאה באנשים שבאו מהכדורגל. אדון אבי לוזון, תאהבו אותו או לא, היה יו"ר מכבי פ"ת הרבה שנים והוא בעל נסיון רב, והוא לא ייתן לקבוצה לרדת ליגה- ובצדק!  (וזאת עוד סיבה להשאיר את אבי לוזון בתפקיד- יש לו נסיון בכדורגל. וזה המזל שיש לו זיקה לכדורגל- שכל כך הרבה מתנגדים לה)

 

אנשי ההתאחדות לכדורגל מעדיפים שקבוצות ירדו על המגרש. לא על ה"שולחן הירוק" -ובצדק!

 

היום בבוקר, קיבלתי עידכונים מההתאחדות לכדורגל, שקבוצת מכבי אום אל פאחם הורדה סופית לליגה א', ושאלתי את עצמי, מה חדש מכל העידכונים שקיבלתי בשבועיים האחרונים? כל יומיים קיבלתי עידכון, הפעם זה סופי...אז אני אומר שטויות!

אם קבוצה ארגנה את הכסף, באיחור אולי של יומיים או שלושה וגם אולי שבוע, (צריך לזכור, זה לא קל לארגן 700 אלף שקל במזומן), אז חייבים לתת לה את הצ'אנס לפתוח את העונה. הרי מה מטרת הבקרה?  שהקבוצה תעמוד בהתחייבות שלה. המטרה של הבקרה זה לא להיות שוטר ולהעניש קבוצות בגלל איחור זה או אחר, שדרך אגב לא אמור להשפיע על שום דבר כי הליגה במילא לא התחילה...ואף נדחתה בשבועיים...

 

אני מכיר את שמעון הדרי, פראייר הוא. אני בטוח שהוא יודע מה הוא אומר. שועל קרבות. (צילום: יח"צ)

 

לסיכום, אינני מאמין שאום אל פאחם תרד ליגה. הייתי מוכן גם להתערב איתכם, אבל אנחנו נגד הימורים....

ומילה לנס ציונה, לא ברור לי מה הם רוצים? איפה הייתם שנה שעברה? עושה רושם, על פי השמועות, שהם נלחמים באום אל פאחם, ורוצים מאד להוריד אותם ליגה כדי לתפוס את מקומם, אבל אני חייב לשאול אותם, איפה הייתם שנה שעברה? אם הייתם נלחמים ככה במהלך העונה אני בטוח שהייתם נשארים בליגה. וכמו שההתארגנות שלכם נראית לי, גם בליגה א' לא תשארו. איפה נשמע שקבוצה רוצה או מועמדת להישאר בליגה הלאומית, ועוד לא פתחה את האימונים שלה? גם לליגה א' אתם באיחור...אז קדימה להתארגן!

 

שלא תחשבו שאני בעד קבוצה זאת או או אחרת, אני פשוט חושב ואומר את דעתי,  גם אם אני יודע שהרבה אנשים לא יאהבו אותה. ובדומה לראיון שהיה לי עם שמעון הדרי בבוקר, כתבי את מה שהוא אומר או חושב, וכולם ישר תקפו בתגובות כאילו אני אחראי על מה שהוא אומר...קחו הכל בפרופורציה נכונה. הכדורגל הוא הנאה..ואם שמעון אומר או מאמין, זאת זכותו. ואני כאחד ששיחק אצל שמעון יודע שהבחור לא מדבר סתם...אז....שלא תגידו שלא אמרתי לכם...

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

הוסף תגובה
תגובות