אין כמו בבית

שפרעם ארחה לראשונה העונה במגרשה הביתי, והצליחה גם להשיג שלוש נקודות במשחק קשה מול מכבי עכו, שקיבלה הזדמנות נדירה להשוות בסיום, אך לשווא. שפרעם מאותתת לליגה.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 11-11-2013
  • 07:13

כשהיא נאבקת במאבקי הצמרת ועם 10 נקודות, ארחה הפועל שפרעם את מכבי עכו מהתחתית במגרשה הביתי והמשופץ, במטרה לקחת עוד שלוש נקודות שיעזרו לה במאבקיה. כאמור, לראשונה העונה שפרעם אירחה קבוצה במגרשה הביתי אחרי שעבר תהליך של שיפוץ מאסיבי.מכבי עכו הייתה הזוכה הראשונה להתארח בשפרעם, וגם הרגישה את נחת זרועה.

 

עכו של המאמן אמיתי ברק הגיעה ללא הבלם יקיר פרץ שהורחק בשבוע שעבר ואילו שפרעם הגיעה ללא תאמר קאדריה הפצוע.250 צופים חזו במשחק כאשר רובם כמובן של הקבוצה המקומית משפרעם. 


מכבי עכו פתחה במשחק עםדוד אפוטה בשער, בוריס קפלנוב -ניר צוואלי -גל הרשיקוביץ- עומרי אבו חצירא, סהר הרשיקובץ - מיכא שושן -ויטאלי רבינוביץ -ליאור דהאן, שלומי לזמי -דוד עמר.  שפרעם מנגד פתחה עםעורסאן חמאדי שוער, אחסאן מחמדאת -ענאן בושנאק -מוחמד אבו גלייל - עבד סייף,וסים חלאחלה -מחמוד זעיר -יוסף קורטאם,מוהנד חאג - חוסין בושנאק - נור אבו גלייל. 

המשחק נפתח בסערה מצד שתי הקבוצות ובקצב מהיר מאוד. בדקה ה-10 כדור חופשי של מכבי עכו וסהר הרשקוביץ הגביה לתוך הרחבה, הכדור עבר את כל השחקנים ונכנס לרשת, 1-0 מכבי עכו.
 

שחקני עכו חוגגים. לא להרבה זמן (צילום: עלאא בדרנה)

 

אחרי השער הזה ניסים אדרי מאמנה של שפרעם ניסה לעורר את השחקנים שלו, התחיל לשדר להם שקט ואמר: "תמשיכו להניע את הכדור, השער יגיע".בדקה ה-15 נור אבו גליל עובר מצד שמאל, חותך לרחבה ומול שער ריק בעט החוצה. 

בדקה ה-23 מוהנד חאג פורץ מצד ימין ומעביר רוחב וחוסין בושנאק מפספס את המסגרת. בדקה ה-30 מחמוד זעיר בועט טיל מ-30 מטר והשוער הודף. חוסין בושנאק ממשיך לרשת אבל הרמת דגל מאוחרת של עוזר השופט פסלה שער של שפרעם.בדקה ה-45 כדור חופשי של שפרעם במרחק של 28 מטרים ועבד סיף המגן הימני סובב פצצה לרשת: 1-1. בתוצאה הזו נגמרה המחצית.

 

שחקני שפרעם עם השיויון (צילום: עלאא בדרנה)


שחקני עכו עלו עצבניים מאוד למחצית השנייה ומיכו שושן קיבל  צהוב בדקה ה-50. דקה אחת עברה וגם נור אבו גליל של שפרעם נכנס לפנקס הצהובים, גם הוא בגלל דיבורים מיותרים עם השופט.בדקה ה-60 ניסים אדרי מוציא את מוהנד חאג ומכניס את  פיראס קורטאם הצעיר ומבקש ממנו ללחוץ ולשחק עם המהירות שלו.

בדקה ה-75 שפרעם הצליחה לעלות ליתרון. חוסין בושנאק דוהר מצד ימין, חותך לרחבה, סוחב שני שחקני הגנה ומעביר רוחב, ונור אבו גליל עושה 2-1. מהפך ושמחה גדולה במגרש.דקה אחרי השער עכו תכננו חילוף, שלומי לזמי עושה עבירה ומקבל צהוב, רואה את המספר שלו בשלט מוריד חולצה ויוצא, בועט בבקבוקי המים, והשופט ראה שהוא הוריד חולצה לפני שהחילוף התבצע, הוציא לו צהוב שני והחילוף כבר לא יקרה.
 

אבו ג'ליל ודוד עמר. מאבק לאורך כל המשחק (צילום: עלאא בדרנה)

 

בדקה ה-94 כדור חופשי מ-18 מטר לזכות עכו, הזדמנות נהדרת לחזור למשחק ומיכא שושן בעט חזק, עורסאן חמאדי לקח.המשחק נגמר בתוצאה 1:2 לשפרעם שעולה למאזן 13 נקודות ונדבקת לצמרת. עכו נתקעה בתחתית עם 4 נקודות

 

השופטים. בר עטר רועי מונק ומאור כהן. שיפוט נהדר (צילום: עלאא בדרנה)

 

שחקני שפרעם חוגגים ניצחון ראשון באצטדיון המשופץ (צילום: עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות